لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی | دهکده ابزار

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

  • 21 اردیبهشت 1401
  • 0 نظر
  • mijjo content marketing

لیست قیمت تلمبه‌ی باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه یکی از ابزار کاربردی است که در بیشتر خانه‌ها و همچنین کارهای فنی از آن استفاده می‌شود. از آنجایی که تعدادی از وسایل موجود در خانه هر از گاهی به باد کردن نیاز دارند وجود تلمبه در هر خانه‌ای ضروری است. توپ، دوچرخه، مبل بادی و وسایلی از این دست در اکثر خانه‌ها وجود دارد و برای باد کردن آن‌ها به حجم و فشار باد زیادی نیاز است که تنها از طریق پمپ یا تلمبه می‌توان آن را تامین کرد. این وسیله انواع مختلفی دارد که هرکدام برای مورد خاصی به کار گرفته می‌شود. برای مثال نمی‌توان با یک تلمبه‌ی معمولی چرخ خودرو را باد کرد و همچنین برای باد کردن توپ نیازی نیست از انواع پیشرفته این وسیله استفاده کرد. از این رو شناخت انواع تلمبه و کاربرد هریک از آن به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین نوع را خریداری کنید. بیشتر افراد این وسیله را از نزدیک دیده و از آن استفاده کرده‌اند. اما در صورتی که هیچ شناختی از آن ندارید پیشنهاد می‌کنیم در این مقاله با ما همراه باشید تا با نکات کاربردی در خرید و نحوه‌ی صحیح استفاده از تلمبه آشنا شوید.

 

فهرست مطالب:(با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت شوید.)

 

آشنایی با تلمبه

پمپ باد یا تلمبه دستگاهی است که هوا را از طریق انرژی مکانیکی که توسط افراد به آن وارد می‌شود دریافت کرده و هوا پس از فشرده شدن با فشار از آن خارج می‌شود. پمپ باد برای باد کردن لوازم بادی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با کمک آن می‌توان در عرض چند ثانیه باد مورد نیاز وسایل را تامین کرد. این وسیله در انواع دستی، پدالی، برقی و شارژی تولید می‌شود. انواع دستی و پدالی بیشتر در مصارف خانگی به کار برده می‌شوند. زیرا حجم باد و فشار این دو مدل برای باد کردن لوازم خانگی کافی است و نیازی به هزینه‌ی اضافی و خرید مدل‌های برقی نیست. پمپ‌های دستی اندازه‌ی کوچکتری دارند و حتی در مسافرت نیز می‌توان آن‌ها را به همراه داشت. مکانیزم کار این وسیله به گونه‌ای است که هوا را با کمک نیروی فیزیکی فرد و یا انرژی باتری و برق به داخل مخزن خود کشیده و پس از فشرده کردن آن را از طریق نازل به داخل محفظه‌ی مورد نظر منتقل می‌کند.

تلمبه دستی پر باد مدل pbd

تلمبه چه کاربردهایی دارد؟

تلمبه یک وسیله‌ی ساده است و در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌شود. شما می‌توانید نسبت به نوع استفاده یک مدل از آن را انتخاب کنید. کاربرد اصلی این ابزار باد کردن وسایلی است که برای استفاده به باد شدن نیاز دارند. دوچرخه یکی از متداول‌ترین وسیله‌هایی است که حداقل یک نمونه از آن در هر خانه‌ای وجود دارد و توسط کودکان و افراد بزرگسال مورد استفاده قرار می‌گیرد. داخل لاستیک دوچرخه با هوای فشرده پر شده است و اگر باد آن کم شده یا به طور کامل تخلیه شود عملا این وسیله غیرقابل استفاده خواهد بود. توپ، قایق بادی و صندلی‌های بادی از جمله لوازم تفریحی هستند که قبل از استفاده باید به مقدار لازم با هوای فشرده پر شوند. از آنجایی که باد کردن این وسایل با دهان امکان پذیر نیست به تلمبه یا پمپ باد نیاز داریم. حتی باد کردن بادکنک‌هایی که برای مراسمی مثل تولد استفاده می‌شوند با این وسیله خیلی راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. تنظیم باد لاستیک‌های خودرو جزو مواردی است که قبل از سفر حتما باید به آن توجه داشت. هرچند مراکزی برای این کار وجود دارند اما اگر یک پمپ باد مناسب به همراه داشته باشید در طول سفر به راحتی می‌توانید مشکل کمبود باد لاستیک‌ها را حل کنید. همچنین دیگر لازم نیست هر بار برای باد کردن لاستیک‌ها به مراکز خاص مراجعه کنید. درنتیجه در وقت و هزینه صرفه جویی می‌شود.

انواع پمپ باد و ساختار آن‌ها

همانطور که اشاره کردیم پمپ‌های باد در انواع دستی، پدالی، برقی و شارژی در بازار وجود دارند. با اینکه تمام این مدل‌ها به ظاهر یک نوع کار را انجام می‌دهند اما ساختار، میزان فشار و حجم باد خروجی آن‌ها باهم تفاوت دارد. به همین دلیل است که از هرکدام برای کاری استفاده می‌شود. در ادامه با نوع طراحی و قطعات به کار رفته در ساخت هرکدام آشنا می‌شویم.

• ساختار تلمبه‌ی دستی

انواع تلمبه دستی برای کار کردن به نیروی انسانی نیاز دارند و برای باد کردن وسایلی با حجم کمتر مناسب هستند. این پمپ‌ها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شوند و برای انواع وسایل با حجم متفاوت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. تلمبه‌های دستی بدنه‌ای به شکل استوانه از جنس پلاستیک فشردهو یا فلز و آلومینیوم دارند که در برابر ضربه مقاوم است و کیفیت مناسبی دارد. داخل این قسمت سوپاپی تعبیه شده که با هر بار رفت و برگشت باد را به درون مخزن می‌کشد و بعد از اینکه هوا توسط سوپاپ فشرده شد از نازل خارج می‌شود. معمولا نازل این وسیله از لاستیک نرم ساخته می‌شود تا انعطاف پذیری مناسبی داشته باشد و دور آن را با رویه‌ی نخی پوشش می‌دهند تا در برابر فشار از مقاومت بیشتری برخوردار باشد. در قسمت بیرونی این پمپ‌ها دستگیره‌ای وجود دارد که به وسیله‌ی آن می‌توان سوپاپ را حرکت داده و هوا را پمپاژ کرد. همچنین برای تلمبه زدن راحت‌تر، اهرمی در قسمت پایینی این وسیله تعبیه شده که با قرار دادن پا بر روی آن می‌توان تعادل ابزار را در حین باد زدن حفظ کرد. این پایه قابل جمع کردن است و جای کمی اشغال می‌کند. با استفاده از این پمپ‌ها علاوه بر پمپاژ هوا به سمت نازل می‌توان برعکس این حالت را نیز انجام داد. یعنی امکان تخلیه‌ی باد درون وسایل با کمک این وسیله در کمترین زمان وجود دارد.

• ساختار تلمبه‌ی پدالی

طراحی این پمپ‌ها به گونه‌ای است که با فشار فیزیکی کار می‌کنند اما برخلاف انواع دستی که باید اهرم آن توسط دست حرکت داده شود تلمبه‌های پدالی با فشار پا و پدال زدن هوا را پمپاژ می‌کنند. برای کار با این وسیله باید آن را روی زمین قرار داده و و با پا روی لایه‌ی بالایی آن فشار وارد کرد. با هر بار فشار دادن، لبه‌های پمپ فشرده شده و هوا از مخزن به نازل منتقل می‌شود. از آنجایی که پا قدرت بیشتری نسبت به دست دارد می‌توان با استفاده از این وسیله برای مدت طولانی‌تری به باد کردن وسایل پرداخت. این نوع پمپ مخزن بزرگتری نسبت به نوع دستی دارد و حجم باد منتقل شده توسط آن بیشتر است. این وسیله دارای دیواره‌ای از جنس PVC و لبه‌های پلاستیکی است. به همین دلیل انعطاف پذیری بالایی دارد و به مرور زمان کارایی خود را از دست نمی‌دهد.

تلمبه دستی بتا مدل 1000710

• ساختار تلمبه‌ی برقی و شارژی

این پمپ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای کار کردن به جریان برق و یا نیروی باتری نیاز دارند و معمولا با برق 110 ولت یا 220 ولت راه‌اندازی می‌شوند. نسبت به دو نوع قبلی از قدرت بالاتری برخوردار هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توان در عرض چند دقیقه بزرگترین وسایل بادی را باد کرد. داخل این پمپ‌ها موتور قدرتمندی تعبیه شده که بدون آسیب دیدگی توانایی کار برای 4 ساعت مداوم را دارد. تلمبه‌های برقی با استفاده از سیم به جریان برق متصل می‌شوند و برای شروع کار باید کلید تعبیه شده بر روی بدنه‌ی آن را فشار دهید تا عمل پمپاژ و یا مکش را انجام دهد. در ساخت بدنه‌ی این وسیله از پلاستیک فشرده استفاده می‌شود تا از مقاومت کافی برخوردار باشد. انواع شارژی نیز دقیقا شبیه مدل‌های برقی هستند. با این تفاوت که بجای جریان برق با نیروی باتری کار می‌کنند و در مناطقی که دسترسی به جریان برق امکان پذیر نیست قابل استفاده هستند. معمولا از انواع برقی خیلی کم در مصارف خانگی استفاده می‌شود. چون این مدل هزینه‌ی نسبتا بالایی دارد و همچنین برای باد کردن حجم‌های زیاد به کار می‌رود. برای باد کردن وسایل مورد استفاده در خانه می‌توان از مدل‌هایی با حجم کمتر و با قیمت مناسب‌تر استفاده کرد.

استفاده از تلمبه چه مزایایی دارد؟

اصلی‌ترین مزیت این وسیله امکان باد کردن وسایل بادی در زمان کم و بدون نیاز به صرف انرژی زیاد است. در مقایسه با پمپ‌های بزرگ و کمپرسورها قیمت مناسبی دارد و در عین حال از کارایی بالایی برخوردار است. همچنین در مواقع اضطراری و در مسافرت بدون نیاز به صرف هزینه‌ی اضافی می‌توانید هر وسیله‌ای اعم از توپ، لاستیک دوچرخه و وسایل تفریحی بادی را با کمک آن باد کنید.

یک تلمبه‌ی باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای تعیین کیفیت یک محصول فاکتورهای زیادی در نظر گرفته می‌شوند. در خرید تلمبه نیز مواردی از جمله میزان فشار خروجی، نوع سری، توانایی باد کردن حجم‌های متفاوت و جنس بدنه باید مورد بررسی قرار بگیرند. انواع مختلفی از این ابزار وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی‌هایی هستند و هر فرد نسبت به نوع نیازی که دارد یک مدل از آن را انتخاب می‌کند. توجه به کیفیت محصول خریداری شده مورد مهمی است که نباید آن را نادیده گرفت. زیرا هرچه کیفیت تلمبه‌ی خریداری شده بالاتر باشد کارایی بهتری دارد و برای مدت بیشتری می‌توان از آن استفاده کرد. مهمترین مورد در خرید این ابزار توجه به متناسب بودن آن با نوع کاری است که انجام می‌دهید. برای مثال اگر قصد دارید باد لاستیک‌های موتورسیکلت یا اتومبیل را خودتان پر کنید باید از مدل‌های برقی یا شارژی استفاده کنید. اما در صورتی که برای کارهای جزئی مثل باد کردن بادکنک، توپ و لاستیک دوچرخه این وسیله را لازم دارید بهتر است مدل‌های دستی و یا پدالی آن را انتخاب کنید که برای حجم‌های کوچکتری ساخته شده‌اند و قیمت مناسبی دارند.

لیست محصولات منتخب
لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی پر باد مدل pbd

ابعاد

۵۳x۱۷x۷ سانتی‌متر

وزن

۰.۸ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی بتا مدل 1000710

ابعاد

۱۸x۳x۳ سانتی‌متر

وزن

۴۰ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

پلاستیک

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی بتو مدل CRH015P

ابعاد

۱۲x۵x۴ سانتی‌متر

وزن

۱ گرم

تعداد سیلندر

دو عدد

جنس

پلاستیک

سایر توضیحات

دارای سیستم قفل چرخشی دوجهته شامل دسته کوچک و ظریف قابلیت نصب بر روی دوچرخه دارای پکیج سوزن برای مصارف توپ های ورزشی و بالن قابلیت تنظیم برای والوهای موتوری و فرانسوی

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی مدل شهاب

ابعاد

۱۴x۵x۴۵ سانتی‌متر

وزن

۶۷۰ گرم

حجم هوا

۳۵۰ سی‌سی

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

استیل

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه پامپ کد 1011

ابعاد

۵۰*۳*۳ سانتی‌متر

وزن

۰.۵ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

سایر توضیحات

سبک و کارآمد قابل‌ حمل بدنه‌ی بسیار سبک و آلومینیومی دارای سری های متعدد دارای بدنه ای سخت و محکم قابلیت انتقال باد روان و آسان حجم ثابتی از هوا در خود نگه می دارد

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی کد 01

ابعاد

۳۱x۳x۳ سانتی‌متر

وزن

۵۰۰ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

سایر توضیحات

سبک و کارآمدقابل‌ حمل بدنه‌ی بسیار سبک و آلومینیومی-دارای سری های متعدد-دارای بدنه ای سخت و محکم-قابلیت انتقال باد روان و آسانحجم ثابتی از هوا در خود نگه می دارد

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی پرباد کد 45

ابعاد

۵۳x۷x۷ سانتی‌متر

وزن

۴۰۰ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آهن

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی مدل Schildkrot کد 001

ابعاد

۱۵x۴x۴ سانتی‌متر

وزن

.۰۷ گرم

حجم هوا

۸۰ سی‌سی

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

پلاستیک

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه پایی کمل کد YPZ-01

ابعاد

۳۸x۶x۸.۵ سانتی‌متر

وزن

۱.۳۲۰ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آهن

قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش

درجه‌بندی

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی آنر مدل MP

ابعاد

۲۶x۳x۲ سانتی‌متر

وزن

۱۵۰ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

سایر توضیحات

قابل استفاده برای والف موتوری و والف فرانسوی

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی ژونگ پی مدل ZP106

ابعاد

۵*۱۱*۳۰ سانتی‌متر

وزن

۰.۲ گرم

جنس

آلمینیوم

سایر توضیحات

– تلمبه قابل حمل با بدنه از جنس آلومینیوم – سبک وزن با قابلیت حمل و جابجایی آسان – دارای شلنگ بطول ۵۰ سانتی‌متر به همراه نازل و گیره نگهدارنده سوزن – قابلیت تعویض نازل – به همراه یک عدد سوزن مخصوص توپ و یک عدد سوزن به همراه گیره مخصوص تیوپ دوچرخه و موتورسیکلت – دارای گیره‌ی پایی در قسمت پایه‌ی تلمبه

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه تک سیلندر ورتکس مدلM-01

ابعاد

۲۵×۱۹×۱۰ سانتی‌متر

وزن

۱ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

استیل

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دو سیلندر ورتکس مدلM-2

ابعاد

۲۵×۱۹×۱۰ سانتی‌متر

وزن

۱ گرم

تعداد سیلندر

دو عدد

جنس

استیل

قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش

درجه‌بندی

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه بتو مدل Shock Supreme

ابعاد

۲۴x۵x۳ سانتی‌متر

وزن

۰.۲۲ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش

درجه‌بندی

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی نووا مدل NTP-9019

ابعاد

۳۰x۱۰x۴ سانتی‌متر

وزن

۳۵۰ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه پایی سامکو مدل YPS-016

ابعاد

۱۲x۸x۱۵ سانتی‌متر

وزن

۳۲۳ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

پلاستیک

قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش

درجه‌بندی

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی دا لی شن مدل JC 314

ابعاد

۳۲x۳x۶ سانتی‌متر

وزن

۰.۳ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

سایر توضیحات

مناسب دوچرخه، توپ و موتورسیکلت

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه پایی ای پی پی مدل YP01

ابعاد

۳۰x۹x۸ سانتی‌متر

وزن

۱.۴۴ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

استیل

قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش

درجه‌بندی

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه پایی مدل کمل کد YPZ-02

ابعاد

۳۰x۱۴x۹ سانتی‌متر

وزن

۱.۷۵۰ گرم

تعداد سیلندر

دو عدد

جنس

آهن

قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش

درجه‌بندی

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی فانکشنال پامپ مدل Cima

ابعاد

۱۰ × ۳۱.۵ سانتی‌متر

وزن

۰.۲۲ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

سایر توضیحات

– دارای یک سوزن توپ – دارای راهنمای انگلیسی

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی مدل professional

ابعاد

۲۰x۵x۵ سانتی‌متر

وزن

۱۲۰ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

الیاف مصنوعی

پلاستیک سخت

پلی‌استر

سایر توضیحات

(((مناسب برای باد کردن توپ و تایر دوچرخه))) (((قابلیت انتقال باد روان و آسان))) (((تغییر سایز از ۲۰ تا ۳۲ سانتی متر))) (((بهترین متریال))) (((به همراه سوزن و سری برای باد کردن انواع توپ))) (((روکش پلاستیکی مشکی و سیلندر دارای رنگ متغیر))) (((بهترین کیفیت ممکن)))

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه پایی ای پی پی مدل YP01

ابعاد

۳۰x۹x۸ سانتی‌متر

وزن

۱.۴۴ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

استیل

قابلیت‌های اندازه‌گیری و سنجش

درجه‌بندی

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی مدل PS molden 2021

ابعاد

۳۰x۱۰x۵ سانتی‌متر

وزن

۰.۲۲ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

سایر توضیحات

– دارای یک سوزن توپ

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی بادپا مدل p38

ابعاد

۵x۱۷x۵۳ سانتی‌متر

وزن

۰.۶ گرم

حجم هوا

۴۰۰ سی‌سی

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

پلاستیک

لیست قیمت انواع تلمبه باکیفیت برای مصارف خانگی

تلمبه دستی نووا مدل MMA-NTD-9019

ابعاد

۱۴x۵x۳ سانتی‌متر

وزن

۰.۱ گرم

تعداد سیلندر

یک عدد

جنس

آلمینیوم

پلاستیک سخت

سایر توضیحات

فشار خروجی ۸۰ PSI ، جنس بدنه و میله سوپاپ از آلمینیوم فشرده ساخته شده و دارای دو سایز سری برای باد کردن انواع توپ (به کمک سوزن) و دو چرخه و موتور سیکلت به صورت مستقیم دارای استند نگهدارنده که روی دوچرخه پیچ میشود و تلمبه روی آن قفل میشود

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای خرید حضوری و اینترنتی میخکوب

راهنمای خرید حضوری و اینترنتی میخکوب حتماً برایتان پیش‌آمده که تجربه کوبیدن میخ به دیوار را داشته باشید. برای این […]

لیست قیمت روغن‌دان با کیفیت برای مصارف خانگی

لیست قیمت روغن‌دان با کیفیت برای مصارف خانگی روغن‌دان یکی از ابزارهای پرکاربرد است که از آن برای روانکاری قطعات […]

پرفروش‌ترین روغن‌دان در بازار کدام مدل است؟

بررسی پرفروش‌ترین روغن‌دان در بازار روغن‌دان یکی از ابزارآلاتی است که برای نگهداری روغن و روانکاری قطعاتی که دچار مشکل […]

مقایسه 3 برند روغن دان رونیکس، سفیر و الاستی در بازار

مقایسه 3 برند روغن دان رونیکس، سفیر و الاستی روغن از مواد مصرفی است که برای روان کردن استفاده می‌شود. […]

انواع روغن‌دان و نکاتی که باید درباره آن‌ها بدانید!

بررسی انواع روغن‌دان بدون شک دیده‌اید که امروزه برخی وسایل و دستگاه‌ها پس از مدتی کارکردن عملکرد اولیه خود را […]

روغن‌دان و راهنمای کامل خرید حضوری و اینترنتی آن

راهنمای خرید روغن‌دان روغن‌دان از نظر شکل ظاهری با تنوع بالایی به بازار عرضه می‌گردد.این وسیله برای انجام کارهای روانکاری […]

لیست قیمت نردبان باکیفیت برای مصارف خانگی

لیست قیمت نردبان باکیفیت برای مصارف خانگی نردبان یکی از وسایل ساده اما ضروری در پروژه‌های ساختمانی و تعمیرات خانگی […]

نردبان و بررسی برخی از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های آن در بازار

بررسی پرفروش‌ترین نردبان در بازار نردبان یک وسیله‌ی پرکاربرد در فروشگاه‌ها، منازل و کارگاه‌های صنعتی است که برای دسترسی به […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه