برند نووا، رونیکس و اس تی ای و مقایسه‌ی تلمبه آن‌ها | دهکده ابزار

مقایسه‌ی تلمبه 3 برند نووا، رونیکس و اس تی ای

  • 21 اردیبهشت 1401
  • 0 نظر
  • mijjo content marketing

مقایسه‌ی تلمبه 3 برند نووا، رونیکس و اس تی ای

تلمبه ابزاری است که با استفاده از نیروی فیزیکی و یا انرژی برق و باتری برای باد کردن وسایل بادی به کار می‌رود. شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده که قبل از رانندگی یا دوچرخه سواری متوجه کمبود باد لاستیک‌ها شوید و یا در مسافرت لازم باشد توپ یا قایق بادی را پر از باد کنید. همه‌ی این کارها با کمک ابزاری به نام تلمبه انجام می‌شود. البته این ابزار انواع مختلفی دارد و هرکدام باتوجه به میزان فشار و حجم هوای خروجی برای باد کردن وسیله‌ای خاص مناسب هستند. تلمبه هوای بیرون را دریافت کرده و پس از فشرده کردن از طریق نازل و سری به داخل وسایل مورد نظر انتقال می‌دهد. این ابزار یکی از ابزارهای کاربردی در خانه و مسافرت است. چنانچه شما هم قصد خرید این ابزار را دارید اما نمی‌دانید کدام مدل را تهیه کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا مدل‌های پرفروش سه برند معروف نووا، رونیکس و اس تی ای را به شما معرفی کنیم.

 

فهرست مطالب:(با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت شوید.)

 

نحوه‌ی خرید تلمبه

همانطور که اشاره کردیم تلمبه انواع مختلفی دارد و شما قبل از خرید حتما باید یک سری نکات مهم را بررسی کرده و سپس ابزار متناسب با نیاز کاری خود را خریداری کنید. اولین و مهمترین مورد توجه به نوع این ابزار است. در صورتی که برای باد کردن وسایل کوچک و کم حجم مثل توپ و یا چرخ دوچرخه آن را لازم دارید بهتر است از مدل‌های کوچکتر استفاده کنید اما اگر فکر می‌کنید برای باد کردن لاستیک خودرو و موتورسیکلت به تلمبه احتیاج دارید بهتر است مدل‌های بزرگتر و برقی را انتخاب کنید. دومین مورد مهم ابعاد و وزن محصول است. هرچه ابعاد کوچکتر و وزن کمتری داشته باشد حمل و جابجایی آن راحت‌تر خواهد بود. زیرا تلمبه ابزاری است که علاوه بر مصارف خانگی در مسافرت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین جنس بدنه، مقاومت در برابر عوامل خارجی و فشار، مجهز بودن به فشارسنج و در نهایت قیمت و کیفیت محصول ازجمله موارد مهمی است که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. شما می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر هر برند و یا فروشگاه‌های معتبر حضوری و آنلاین این ابزار را تهیه کنید. فقط به یاد داشته باشید که دریافت برگه گارانتی و رسید خرید از فروشنده الزامی است. سعی کنید هنگام خرید محصولاتی را انتخاب کنید که توسط شرکت‌های معتبر تولید شده و کیفیت بالایی دارند. زیرا در این صورت می‌توانید برای مدت بیشتری از ابزار استفاده کنید. قیمت بالا الزاما دلیل بر بالا بودن کیفیت نیست و محصولات باکیفیتی وجود دارند که از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

تلمبه پایی نووا مدل NTP 9014

معرفی برند نووا

شرکت نووا Nova یکی از برندهای معتبر تولید کننده‌ی ابزارآلات است که از سال 1387 شروع به کار کرده و کیفیت را به عنوان اصلی‌ترین معیار خود قرار داده است. فعالیت این شرکت در ایران آغاز شده و بیشتر ابزارآلات صنعتی توسط این برند تولید می‌شوند. شرکت نووا سعی دارد با تولید محصولات باکیفیت به کامل‌ترین مجموعه‌ی ابزارآلات صنعتی در ایران تبدیل شود. این برند در زمینه‌ی تولید انواع ابزار دستی، برقی و بادی باکیفیت فعالیت می‌کند و قیمت محصولات آن در مقایسه با سایر برندها و نسبت به کیفیتی که دارد بسیار مناسب است. از این رو کاربران می‌توانند ابزار مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از نمایندگی‌های معتبر نووا در سراسر کشور تهیه کنند. ابزارهای تولید شده توسط کارخانجات نووا را می‌توان در 8 گروه دسته بندی کرد. ابزار دستی ( شامل انبر، پیچ گوشتی، آچار، تلمبه، اره، چکش و … )، ابزار اندازه گیری ( شامل متر، تراز و پایه تراز )، ابزار باغبانی ( مثل بیلچه، میوه چین، آبپاش، سم پاش و … )، ابزار تعمیرکاری ( شامل بکس سنسوری و فیلتر بازکن )، ابزار برقی ( ازجمله کارواش، اتو لوله، پیستوله برقی و … )، ابزار بادی ( شامل سایه پاش و رنگ پاش )، ابزار جوشکاری ( شامل انبر جوش و انبر اتصال ) و انواع کیف و جعبه ابزار از جمله محصولات تولید شده توسط برند نووا هستند.
شرکت نووا برای تمامی محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش رایگان ارائه می‌دهد. این کار باعث می‌شود تا خریداران هزینه‌ی اضافی بابت تعمیرات نپردازند و همچنین بدون اتلاف وقت، وسیله‌ی خود را بعد از تعمیر تحویل بگیرند. ضمانت نامه محصولات نووا شرایطی دارد که در ادامه به چند مورد مهم اشاره می‌کنیم.
– در طول دوره‌ی گارانتی فقط یکبار امکان استفاده از آن وجود دارد.
– با اینکه خدمات رایگان به مشتری ارائه می‌شود اما تعویض دستگاه شامل این مورد نیست.
– شرایط گارانتی تمام محصولات در دفترچه راهنمای آن‌ها درج شده و به همان صورت اجرا می‌شود.
– درصورتی که قبل از استفاده از ابزار نیاز به تعمیر وجود داشته باشد مبلغ قطعات یدکی و دستمزد تعمیر روی گارانتی تعویض محسوب می‌شود.
– مشتری باید هزینه‌ی حمل و نقل تا تعمیرگاه را بپردازد.

چه مواردی شامل گارانتی نمی‌شود؟

درصورتی که روی برگه‌ی ضمانت نامه تاریخ خرید، مهر و نام فروشگاه درج نشده باشد آن ابزار خارج از شرایط گارانتی است. همچنین اگر ضمانت نامه دارای خط خوردگی باشد برای آن گارانتی محسوب نمی‌شود. استفاده‌ی نامناسب و غیرمرتبط از ابزار، تعمیر توسط تعمیرگاه‌های غیرمجاز، آسیب دیدن به علت نوسانات برق، نصب قطعات یدکی متفرقه بر روی ابزار و شکستگی ان به دلیل استفاده‌ی نامناسب جزو مواردی هستند که شامل گارانتی نمی‌شوند. از این رو هنگام هرگونه خرابی ابتدا به نمایندگی‌های مجاز نووا مراجعه کرده و تعمیر را به متخصصان این حرفه بسپارید.

تلمبه پایی نووا مدل NTP-9013

این ابزار دارای ابعاد 8*8*29 سانتی‌متر است و 1365 گرم وزن دارد. شرکت نووا برای افزایش مقاومت و کارایی آن بجای میله از پیستون استفاده کرده که باعث قدرت بیشتر ابزار در پمپاژ باد می‌شود. همچنین بر روی آن فشارسنجی نصب شده که امکان کنترل فشار هوای خروجی را به کاربر می‌دهد و در زمان باد شدن کامل وسیله‌ی بادی از خروج هوای اضافی جلوگیری می‌کند. گیج فشار آن به دو حالت Bar و PSI درجه بندی شده و امکان تنظیم فشار با هر دو حالت وجود دارد. والوی این تلمبه به گونه‌ای طراحی شده که دو سری برای خروج باد دارد. از قابلیت نصب انواع نازل برخوردار است و سه نازل به منظور استفاده‌های متنوع همراه با آن ارائه می‌شود. تلمبه پایی نووا مدل NTP-9013 با کیفیت بالایی تولید شده و برای باد کردن انواع وسایل بادی به کار می‌رود. این ابزار مجهز به قفل پدال است که باعث نگهداری آسان‌تر آن در زمان عدم استفاده از ابزار می‌شود. دارای بدنه‌ی فلزی محکم و روکش لاستیکی شیاردار است که از لغزش پا جلوگیری می‌کند. شلنگ آن انعطاف پذیر و مقاوم است و به راحتی می‌توان آن را جمع کرد.

تلمبه پایی نووا مدل 9014

معرفی برند رونیکس

رونیکس Ronix یکی از شرکت‌های بین المللی تولید کننده‌ی ابزارآلات است که به دنبال ایده پردازی و تلاش متخصصان ایرانی بنا شده است. برادران رامخو در سال 2004 اقدام به تاسیس این شرکت کردند. برند رونیکس کیفیت را در اولویت قرار داده و کنترل و نظارت زیادی روی محصولات خود دارد. تعداد زیادی از ابزارآلات توسط این شرکت تولید می‌شوند. رونیکس با بکارگیری تکنولوژی مدرن و بهره‌مندی از تخصص افراد ماهر در این زمینه توانسته در بین برندهای برتر دنیا قرار بگیرد. با اینکه قیمت ابزارهای تولید شده توسط این شرکت بسیار منصفانه است اما این دلیل بر پایین بودن کیفیت محصولات نیست. زیرا تمامی محصولات قبل از عرضه به بازار توسط تیم فنی به طور دقیق بررسی می‌شوند. رونیکس در 14 کشور با تعداد 500 تولید کننده در زمینه‌ی تولید ابزارآلات فعالیت می‌کند و محصولات آن را به بیش از 80 کشور در سراسر جهان صادر می‌کنند. واحدهای سازمانی زیادی ازجمله مدیریت، زنجیره‌ی تامین، ارتباطات و برند، فروش، برنامه ریزی و کنترل فرآیند، فناوری اطلاعات، صادرات و خدمات پس از فروش در راستای ارتقای برند و بهبود آن نقش آفرینی می‌کنند. حدود 950 کارمند به طور مستقیم در سراسر جهان در شرکت رونیکس مشغول به کار هستند.

ابزارآلات رونیکس

ابزارهای تولید شده توسط این شرکت در 10 گروه ابزار برقی، دستی، شارژی، بنزینی، بادی، تجهیزات ایمنی، ابزار اندازه‌ گیری، کیف و جعبه ابزار، متعلقات و ابزارآلات جابجایی قابل دسته بندی هستند. هر کدام از ابزارآلات این برند توسط کشورهای متفاوتی تولید می‌شوند. برای مثال کشورهای چین، تایوان و کره‌ی جنوبی وظیفه‌ی تولید ابزار برقی را برعهده دارند. ابزار بادی در کارخانه‌های کره‌ی جنوبی و تایوان تولید می‌شوند. فرانسه و آلمان در زمنه‌ی تولید ابزار برشی و سوراخکاری فعالیت می‌کنند و چین، ترکیه، استرالیا، تایوان و اسپانیا مشغول تولید ابزار دستی هستند. دلیل این تقسیم کار در تولید، داشتن تخصص و مهارت هریک از کشورها در زمینه‌ی خاصی است. با این روش تمام ابزارآلات با کیفیت بالاتری تولید می‌شوند. تمامی محصولات تولید شده توسط این برند دارای گواهینامه ISO-9001-2008 هستند و برای همه‌ی آن‌ها گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می‌شود. حتی در صورت بروز مشکل نیز جای نگرانی نیست و با مراجعه به مراکز نمایندگی می‌توان نسبت به تعمیر و یا تعویض ابزار اقدام کرد. از آنجایی که 24000 نوع قطعه‌ی جانبی توسط خود برند رونیکس تولید می‌شوددر صورت نیاز امکان تهیه‌ی تمام قطعات از طریق همین شرکت وجود دارد و تمامی محصولات و قطعات جانبی رونیکس را می‌توان به راحتی از طریق 170 نمایندگی فعال در کشور تهیه کرد.

تلمبه پایی رونیکس مدل RH-4202

این ابزار دارای دو سیلندر قوی است و با استفاده از نیروی پای کاربر می‌تواند باد را با فشار دلخواه تولید کند. میزان فشار هوا در این تلمبه 100 PSI یا 700 کیلوپاسکال است. دارای گیج فشار است و می‌توان از طریق آن فشار هوای خروجی را مشاهده و تنظیم کرد. قطعات بدنه‌ی آن به صورت محکم به یکدیگر متصل شده‌اند و در طول زمان دچار فرسودگی نمی‌شود. از این رو برای مدت بیشتری قابل استفاده است. این تلمبه 2 کیلوگرم وزن دارد و به دلیل برخورداری از وزن و ابعاد مناسب به راحتی قابل حمل و جابجایی است. همچنین به فضای کمی برای نگهداری نیاز دارد و در مسافرت نیز می‌توان آن را به همراه داشت. با وجود نازل‌های مختلف امکان باد کردن انواع توپ، چرخ خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه وجود دارد. تلمبه پایی رونیکس مدل RH-4202 ازجمله ابزارهای باکیفیت تولید شده توسط این شرکت است و در مقایسه با محصولات مشابه به بهترین نحو نیاز کاربران را تامین می‌کند.

تلمبه پایی 2 سیلندر رونیکس مدل RH-4202

معرفی برند اس تی ای

اس تی ای S.T.A ازجمله برندهای معتبر ایرانی است که در زمینه‌ی تولید ابزارآلات فعالیت می‌کند. فعالیت این شرکت از سال 1370 با واردات ابزارهای دستی، برقی و بادی آغاز شده و در سال 1372 با نام تجاری گل ابزار درخشان فعالیت خود را ادامه داد. ابزارهای برند اس تی ای در کشورهای ایران و چین تولید می‌شوند. محصولات این برند علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارند و همین امر باعث جلب توجه عموم مردم برای خرید ابزارآلات STA شده است. شرکت گل ابزار درخشان نمایندگی رسمی برند STA در ایران است و در طول دوره‌ی فعالیت خود ابزارهای استاندارد و با کیفیت را وارد کشور کرده و به فروش رسانده است. برای خرید ابزارآلات تولید شده توسط شرکت اس تی ای کافی است به نمایندگی آن مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را با اطمینان کامل و قیمت مناسب خریداری کنید. مشتری مداری و بالا بردن کیفیت کالاها از اهداف اصلی این شرکت است و با بهره‌گیری از متخصصان این زمینه سعی در ارتقای برند و جلب رضایت مشتریان دارد. شرکت STA برای محصولات خود خدمات پس از فروش در نظر گرفته است و در صورت بروز خرابی می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز نسبت به تعمیر ابزار خود اقدام کنید.

تلمبه پایی اس تی ای مدل TP-2954

این ابزار در ابعاد 10*10*35 سانتی‌متر تولید شده و 950 گرم وزن دارد. به دلیل برخورداری از وزن سبک و ابعاد مناسب می‌توان آن را به راحتی حمل کرد. برای کار با این تلمبه باید آن را روی زمین قرار داده و با فشار دادن پدال، وسایل مورد نظر را باد کنید. فشار خروج باد در این ابزار بیشتر از تلمبه‌های دستی است و توان خروج باد با فشار 100 PSI را دارد. بدنه‌ی آن از جنس آلومینیوم ساخته شده و در برابر ضربه و عوامل محیطی از مقاومت کافی برخوردار است. به دلیل عدم جذب رطوبت در محیط‌های مرطوب نیز می‌توان از آن استفاده کرد. مجهز به فشارسنج است و کاربر می‌تواند با کمک آن فشار خروجی هوا را کنترل کند. نازل آن از نوع سنجاقی است و برای باد کردن لاستیک خودرو، چرخ موتور سیکلت و قایق بادی به کار می‌رود. تلمبه پایی اس تی ای TP-2954 همان ابزاری است که در خانه و مسافرت به آن نیاز دارید و با استفاده از آن می‌توانید اجسام بادی را به اندازه دلخواه باد کنید.

 

نام محصولتصویرمزایامعایبلینک خرید
تلمبه دستی نووا مدل NTP-9019
  • کیفیت بالا
  • کوچک و سبک
  • قیمت مناسب
  • کاربردی
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
تلمبه پایی 2 سیلندر رونیکس مدل RH-4202
  • محکم
  • کوچک و سبک
  • خوشدست
  • کاربردی
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
تلمبه پایی اس تی ای مدل TP-2954
  • ضد رطوبت
  • سری اضافه
  • کیفیت مناسب
  • کاربردی
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
تلمبه پایی نووا مدل MMA-N-9013
  • محکم و مقاوم
  • قیمت مناسب
  • کاربردی
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
تلمبه پایی تک سیلندر رونیکس مدل RH-4201
  • سبک و جمع و جور
  • کیفیت مناسب
  • کارایی بالا
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
تلمبه پایی اس تی ای مدل CB2944N
  • کاربردی
  • کیفیت مناسب
  • مقاوم و محکم
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
تلمبه دستی نووا مدل MMA-NTD-9019
  • استحکام بالا
  • کاربردی
  • کیفیت عالی
  • جمع و جور
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
تلمبه پایی اس تی ای مدل AR-CB2944N
  • دارای دو سری
  • کیفیت بالا
  • سبک
  • ضد رطوبت
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
تلمبه پایی نووا مدل NTP 9014
  • بدنه مقاوم
  • کاربردی
  • کیفیت عالی
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
تلمبه پایی رونیکس مدل RX-4202
  • دو سیلندر
  • کاربردی
  • کیفیت بالا
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای خرید حضوری و اینترنتی میخکوب

راهنمای خرید حضوری و اینترنتی میخکوب حتماً برایتان پیش‌آمده که تجربه کوبیدن میخ به دیوار را داشته باشید. برای این […]

لیست قیمت روغن‌دان با کیفیت برای مصارف خانگی

لیست قیمت روغن‌دان با کیفیت برای مصارف خانگی روغن‌دان یکی از ابزارهای پرکاربرد است که از آن برای روانکاری قطعات […]

پرفروش‌ترین روغن‌دان در بازار کدام مدل است؟

بررسی پرفروش‌ترین روغن‌دان در بازار روغن‌دان یکی از ابزارآلاتی است که برای نگهداری روغن و روانکاری قطعاتی که دچار مشکل […]

مقایسه 3 برند روغن دان رونیکس، سفیر و الاستی در بازار

مقایسه 3 برند روغن دان رونیکس، سفیر و الاستی روغن از مواد مصرفی است که برای روان کردن استفاده می‌شود. […]

انواع روغن‌دان و نکاتی که باید درباره آن‌ها بدانید!

بررسی انواع روغن‌دان بدون شک دیده‌اید که امروزه برخی وسایل و دستگاه‌ها پس از مدتی کارکردن عملکرد اولیه خود را […]

روغن‌دان و راهنمای کامل خرید حضوری و اینترنتی آن

راهنمای خرید روغن‌دان روغن‌دان از نظر شکل ظاهری با تنوع بالایی به بازار عرضه می‌گردد.این وسیله برای انجام کارهای روانکاری […]

لیست قیمت نردبان باکیفیت برای مصارف خانگی

لیست قیمت نردبان باکیفیت برای مصارف خانگی نردبان یکی از وسایل ساده اما ضروری در پروژه‌های ساختمانی و تعمیرات خانگی […]

نردبان و بررسی برخی از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های آن در بازار

بررسی پرفروش‌ترین نردبان در بازار نردبان یک وسیله‌ی پرکاربرد در فروشگاه‌ها، منازل و کارگاه‌های صنعتی است که برای دسترسی به […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه