گیج سیلندر اینسایز کد 35-2322

گیج سیلندر اینسایز

گیج سیلندر اینسایز کد 35-2322 یکی از ابزارهای اندازه‌گیری واحدهای کوچک می‌باشد. اندازه‌گیری واحدهایی مثل میلی‌متر و یا میکرومتر همیشه دغدغه افرادی که در صنعت و یا آزمایشگاه‌های صنعتی کار می‌کنند، بوده است. اینسایز از جمله تولیدکنندگان ابزارهای اندازه‌گیری دقیق به شمار می‌رود.

موجودی این محصول به اتمام رسیده است!

پیشنهاد محصول

گیج سیلندر اینسایز

گیج سیلندر اینسایز کد 35-2322 یکی از ابزارهای اندازه‌گیری واحدهای کوچک می‌باشد. اندازه‌گیری واحدهایی مثل میلی‌متر و یا میکرومتر همیشه دغدغه افرادی که در صنعت و یا آزمایشگاه‌های صنعتی کار می‌کنند، بوده است. اینسایز از جمله تولیدکنندگان ابزارهای اندازه‌گیری دقیق به شمار می‌رود. دقت محصولات این شرکت سازنده بسیار بالا است و اگر که قصد خرید ابزارهایی با توان اندازه‌گیری میلی‌متر  یا حتی میکرومتر را دارید محصولات اینسایز گزینه خوبی با حداقل خطا می‌باشند. گیج سیلندر نیز ازجمله این وسایل به شمار می‌رود. البته توانایی اندازه‌گیری این مدل در حد میلی‌متر است اما اگر واحدهای کمتر از میلی‌متر برای شما مهم نیست از این وسیله استفاده کنید.

این وسیله می‌تواند تا 3.5 سانتی‌متر را اندازه‌گیری کند. دقت آن بسیار مطلوب بوده و 0.01 می‌باشد و به عبارت دیگر خطای اندازه‌گیی یک درصد دارد. جنس بدنه گیج سیلندر اینسایز کد 35-2322 از استیل ضدزنگ ساخته شده است و به معنای مقاومت آن در برابر زنگ‌زدگی و مکان‌های مرطوب است. اگر در هنگام اندازه‌گیری، گیج سیلندر شما در محیط مرطوب قرار بگیرد نگران خرابی و یا زنگ‌زدگی‌های احتمالی نباشید. طول این نوع ابزار اندازه‌گیری میلی‌متری، 34 سانتی‌متر است. به‌طور کلی شعار شرکت اینسایز تولید محصولات و ابزارهای اندازه‌گیری بر پایه دقت بالا و ت.احدهای کوچک می‌باشد. این نوع ابزار نیز از جمله ابزارهای اندازه‌گیری می‌باشد که به راحتی می‌تواند واحدهای میلی‌متری را اندازه‌گیری کند.

برای اندازه‌گیری قطر داخلی سیلندر، گیج سیلندر اینسایز کد 35-2322 یکی از گزینه‌ای مطلوب می‌باشد. این وسیله توانایی اندازه‌گیری از 18 تا 35 میلیضمتر را دارد و خطای یک درصد را نیز شامل می‌شود. وزن این دستگاه 390 گرم است و به‌راحتی می‌توانید با این وسیله  کار کنید. ازجمله مزایای دیگر که شما را ترغیب می‌کند تا این سیله را در میان گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید، ضمانت کیفیت و تعویض آن در صورت کالیبره نبودن دستگاه می‌باشد.

مشخصات

  • طول
    34 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • وزن
    390 گرم
  • شیوه خواندن
    معمولی
  • حداکثر میزان اندازه‌گیری
    3.5 سانتی‌متر
  • واحد اندازه گیری
    میلی متر
  • دقت اندازه‌گیری
    0.01 میلی‌متر
موجودی این محصول به اتمام رسیده است!

پیشنهاد محصول

کالا های مرتبط