پرفروش‌ترین جک خودرو و بررسی انواع مختلف آن‌ها | دهکده ابزار

بررسی پرفروش‌ترین جک خودرو در بازار

  • 12 دی 1400
  • 0 نظر
  • mijjo content marketing

بررسی پرفروش‌ترین جک خودرو در بازار

جک خودرو ابزاری ضروری در تعمیرگاه‌ها است که برای بلند کردن ماشین و تعویض لاستیک پنچر به کار می‌رود. این ابزار انواع مختلفی دارد که انواع ساده‌ی آن بیشتر در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما افرادی که در تعمیرگاه‌ها مشغول به کار هستند از انواع حرفه‌ای آن استفاده می‌کنند. این ابزار در انواع مکانیکی و هیدرولیکی وجود دارد که نوع هیدرولیکی خود به دو نوع روغنی و سوسماری تقسیم بندی می‌شود. مهم‌ترین مورد هنگام خرید جک خودرو  توجه به متناسب بودن نوع آن با کاری است که انجام می‌دهید. همچنین باید به میزان تحمل وزن جک، جنس بدنه‌ی آن و قابلیت‌هایی که دارد توجه داشته باشید. شرکت‌های زیادی در زمینه‌ی تولید جک فعالیت می‌کنند. در این مقاله پرفروش‌ترین جک خودرو شرکت‌های اکتیوتولز، نووا و کنزاکس را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

فهرست مطالب:(با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت شوید.)

جک اکتیوتولز

خرید از دیجی کالا

• جک هیدرولیک اکتیوتولز مدل AC-3020

این جک 5/11 کیلوگرم وزن دارد و با استفاده از آن می‌توان اجسام سنگین تا وزن 20 تن را بلند کرد. ارتفاع این جک در حالت جمع شده 24 سانتی‌متر است و در حالت باز شده به 41 سانتی‌متر می‌رسد و امکان انجام انواع تعمیرات بدنه‌ی خودرو را فراهم می‌کند. جک هیدرولیکی اکتیوتولز سطح اتکای مناسبی دارد که هنگام وارد کردن فشار مانع از لیز خوردن آن می‌شود. همچنین دارای دسته‌ی کمکی است و به راحتی می‌توان با آن کار کرد. این ابزار دارای استانداردهای کیفی CE ، ISO9001 و TUV است و هنگام کار امنیت کاربر را تضمین می‌کند.

• جک هیدرولیک اکتیوتولز مدل AC-3103PX

این جک از نوع سوسماری است و قابلیت بلند کردن اجسام تا وزن 3 تن را دارد که معمولا برای بالا بردن خودروهای سواری سنگین و نیمه سنگین به کار می‌رود. بدنه‌ی آن به روش الکترواستاتیکی با رنگ کوره‌ای پودری رنگ شده و در برابر زنگ زدگی مقاوم است. همچنین به دلیل آبکاری پیستون‌های آن با کروم ابزار کمتر دچار ساییدگی شده و برای مدت بیشتری می‌توان از آن استفاده کرد. ارتفاع این جک در حالت جمع شده 8 سانتی‌متر است و حداکثر تا 51 سانتی‌متر باز می‌شود. چرخ‌های این جک به صورت پهن و مقاوم طراحی شده‌اند و چرخ‌های عقبی دارای قابلیت چرخش دورانی هستند. با اینکه این جک بسیار مقاوم و مستحکم است اما نباید برای بازدید زیر خودرو و تعمیرات فنی از آن استفاده کرد.

• جک هیدرولیک خودرو نووا مدل NTB-2120

این جک نیروی مورد نیاز خود را از طریق پمپ هیدرولیک تامین می‌کند و کار با آن به نیروی فیزیکی زیادی نیاز ندارد. جک NTB-2120 از قابلیت بلند کردن اجسام سنگین تا وزن 20 تن برخوردار است و در تعمیرگاه‌ها برای بالا بردن خودروهای نسبتا سنگین نیز به کار می‌رود. ارتفاع این جک در حالت جمع شده 2/24 سانتی‌متر است و حداکثر تا 2/45 سانتی‌متر قابلیت باز شدن دارد.

پرفروش‌ترین جک خودرو

خرید از دیجی کالا

• جک سوسماری هیدرولیک نووا مدل NTF2200

این جک بیشتر در کارگاه مکانیکی برای بلند کردن جلو یا عقب ماشین‌های نیمه سنگین کاربرد دارد و با سرعت بیشتری این کار را انجام می‌دهد. جک NTF2200 دارای وزن 6/19 کیلوگرم است و می‌تواند اجسامی تا وزن 5/2 تن را بلند کند. این جک مجهز به چرخ، پایه‌ی SUV و دسته‌ی گردان 360 درجه است که کار با آن را بسیار راحت می‌کند. همچنین به گونه‌ای ساخته شده که در برابر گرما مقاوم است و در برابر دمای بالا آسیب نمی‌بیند. ارتفاع این جک در حالت جمع شده 5/15 سانتی‌متر است و زمانی که باز شود ارتفاع آن به 53 سانتی‌متر می‌رسد.

• خرک نووا مدل NTS 2082

این ابزار هم مانند جک هنگام تعمیر قسمت زیرین خودرو و تعویض لاستیک پنچر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این تفاوت که جک خودرو را بالا برده و خرک آن را ثابت نگه می‌دارد. مجموعه‌ی NTS2082 دارای دو عدد خرک ایستاده است که قابلیت تحمل وزن 2 تن را دارند. ارتفاع این خرک در حالت جمع شده 28 سانتی‌متر است که در حالت باز شده به 42 سانتی‌متر می‌رسد. این ابزار مجهز به ضامن فلزی اطمینان است که از پایین رفتن ناگهانی خرک جلوگیری می‌کند.

• جک خودرو کنزاکس مدل KBJ-220

این جک از نوع هیدرولیکی است و نسبت به جک‌های معمولی امنیت بیشتری دارد. به دلیل برخورداری از سطح اتکای بالا هنگام تکان خوردن خودرو مانع از افتادن آن می‌شود. همچنین اهرم آن به صورت دو تکه طراحی شده و فضای زیادی اشغال نمی‌کند. این جک 10 کیلوگرم وزن دارد و از قابلیت بلند کردن اجسام تا وزن 20 تن برخوردار است. از این رو در تعمیرگاه‌ها برای بلند کردن خودروهای سواری سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جک در حالت جمع شده ارتفاعی برابر 24 سانتی‌متر دارد و حداکثر تا 49 سانتی متر باز می‌شود. روی بدنه‌ی آن دسته‌ای وجود دارد که به حمل راحت‌تر ابزار کمک می‌کند.

• جک خودرو کنزاکس مدل KBJ-210

این جک 5/6 کیلوگرم وزن دارد و از قابلیت بلند کردن اجسام تا وزن 10 تن برخوردار است. ارتفاع آن در حالت جمع شده 23 سانتی‌متر است و در حالت باز شده به 46 سانتی‌متر می‌رسد. این جک عمودی ثابت مجهز به اهرم دو تکه است که برای باز کردن جک به کار می‌رود. همچنین روی بدنه‌ی آن دسته‌ای تعبیه شده که به حمل راحت ابزار کمک می‌کند. این ابزار امنیت بالایی دارد و همراه داشتن آن در خودروهای سواری برای افرادی که به جکی مطمئن نیاز دارند مناسب است.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای خرید حضوری و اینترنتی میخکوب

راهنمای خرید حضوری و اینترنتی میخکوب حتماً برایتان پیش‌آمده که تجربه کوبیدن میخ به دیوار را داشته باشید. برای این […]

لیست قیمت روغن‌دان با کیفیت برای مصارف خانگی

لیست قیمت روغن‌دان با کیفیت برای مصارف خانگی روغن‌دان یکی از ابزارهای پرکاربرد است که از آن برای روانکاری قطعات […]

پرفروش‌ترین روغن‌دان در بازار کدام مدل است؟

بررسی پرفروش‌ترین روغن‌دان در بازار روغن‌دان یکی از ابزارآلاتی است که برای نگهداری روغن و روانکاری قطعاتی که دچار مشکل […]

مقایسه 3 برند روغن دان رونیکس، سفیر و الاستی در بازار

مقایسه 3 برند روغن دان رونیکس، سفیر و الاستی روغن از مواد مصرفی است که برای روان کردن استفاده می‌شود. […]

انواع روغن‌دان و نکاتی که باید درباره آن‌ها بدانید!

بررسی انواع روغن‌دان بدون شک دیده‌اید که امروزه برخی وسایل و دستگاه‌ها پس از مدتی کارکردن عملکرد اولیه خود را […]

روغن‌دان و راهنمای کامل خرید حضوری و اینترنتی آن

راهنمای خرید روغن‌دان روغن‌دان از نظر شکل ظاهری با تنوع بالایی به بازار عرضه می‌گردد.این وسیله برای انجام کارهای روانکاری […]

لیست قیمت نردبان باکیفیت برای مصارف خانگی

لیست قیمت نردبان باکیفیت برای مصارف خانگی نردبان یکی از وسایل ساده اما ضروری در پروژه‌های ساختمانی و تعمیرات خانگی […]

نردبان و بررسی برخی از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های آن در بازار

بررسی پرفروش‌ترین نردبان در بازار نردبان یک وسیله‌ی پرکاربرد در فروشگاه‌ها، منازل و کارگاه‌های صنعتی است که برای دسترسی به […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه