انبر پرچ نووا یا رونیکس؟ کیفیت و قیمت کدام یک مناسب تر است؟ - دهکده ابزار

مقایسه دو انبرپرچ نووا و رونیکس

  • 7 اردیبهشت 1400
  • 0 نظر
  • mijjo content marketing

مقایسه دو انبرپرچ نووا و رونیکس

انبرپرچ یکی از ابزاری است که امکان اتصال دو قطعه را برای کاربر فراهم می‌کند. مهم نیست جنس دو قطعه چه باشد. به نحوی به یکدیگر با استفاده از این ابزار اتصال پیدا می‌کنند که به راحتی قابل جدا شدن نیستند. عملیات پرچ کاری به صورت ثابت انجام خواهد شد. بیشترین کاربرد این ابزار در صنعت خودرو سازی است. با استفاده از انبر پرچ پلاک را به خودروها متصل می‌کنند. در واقع این انبر برای اتصالاتی که دیگر نیاز به جداسازی نیست، مورد استفاده قرار میگیرد و نوعی اتصال محکم شناخته شده است.

اتصالات با کمک این دستگاه یا با میخ و یا مهره مخصوص به انبرپرچ صورت میگیرد. میخ‌ها در سایزهای مختلف برای انواع اتصالات طراحی و تولید شده‌اند.

انبرپرچ ابزاری است که مصرف صنعتی دارد و هم خانگی. نوع دستی این ابزار برای مصرف خانگی وکارگاه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نوع بادی و شارژی آندر صنایع بزرگ استفاده می‌شود. انبرپرچ بادی با استافده از یک کمپرسور هوا کار می‌کند اما نوعی دستی آن شبیه به یک انبر دست است که از دو دسته و سر ساخته شده است و تنها با فشار دادن دسته‌ها می‌توان عملیات پرچ‌کاری را انجام داد. انبرپرچ انواع مختلفی دارد و لازم است با توجه به کاربرد آن و نیاز خود یکی از انواع آن را انتخاب کنید.

فهرست مطالب: (با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت می شوید)

در حال حاضر در دنیا برندهای مختلفی زیادی هستند که در زمینه تولید انواع ابزارآلات همچون نجاری، باغبانی، جوشکاری و…. مشغول به فعالیت هستند. محصولات هر یک از این برندها از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. شاید بتوان اینگونه گفت که هر برندی در تولید برخی از محصولات نسبت به باقی برندها قوی‌تر عمل می‌کند. به همین منظور ما تصمیم گرفتیم در این مقاله از دهکده ابزار به مقایسه برندهای نووا و رونیکس که دو برند معتبر و خوش نام در زمینه تولید انواع ابزارآلات فعالیت دارند، بپردازیم. با ما همراه باشد.

انبر پرچ رونیکس

برند رونیکس

برند رونیکس برندی است که شاید بارها اسم آن را از آن دسته از افرادی که در صنایع مختلف کار می‌کنند، شنیده باشید. برندی ایرانی که بیش از ده سال است که مشغول به طراحی و ساخت انواع ابزارآلات دستی، بادی و برقی است. برند رونیکس علاوه بر تولید ابزارآلات، لوازم جانبی آن‌ها را هم تولید می‌کنید تا در صورت نیاز به هر قطعه‌ای کاربر به راحتی بتواند آن را خریداری کند.

در دنیای امروز رونیکس به عنوان یک برند بدون کارخانه شناخته شده است. چرا که این برند برای تولید محصولاتش یک محل ثابتی ندارد. این برند دارای 500 تولید کننده در سراسر جهان است که مشغول به تولید انواع محصولات رونیکس هستند. اما تصور نکنید که هر تولید کننده تمامی محصولات رونیکس را تولید می‌کند. نه اینطور نیست. هر تولید کننده وظیفه تولید تنها یک و یا دسته ای از محصولات را برعهده دارد. زیرا هدف اصلی این برند تولید محصولات با کیفیت بالا است. علاوه بر کشور ایران مصحولات رونیکس در کشورهای دیگر یمثل آلمان و اسپانیا به ثبت رسیده است.

بیشتر محصولات شرکت رونیکس برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی طراحی و تولید می‌شوند. با توجه به کیفیت محصولات این برند باید بدانید که قیمت مقرون به صرفه‌تری نسبت به برندهای موجود بازار دارند. همچنین به منظور اطمینان بیشتر مشتری و جلب رضایت آن‌ها محصولات رونیکس دارای گارانتی و خدمات پس از فروش یک ساله است.

انبرپرچ یکی از محصولات برند رونیکس است که جزء پرفروش‌ترین انبرپرچ‌ها به حساب می‌آید. ما در این مقاله به بررسی دو مدل از انبرپرچ‌های این برند پرداخته‌ایم تا انتخاب بهتری برای خرید انبرپرچ داشته باشید.

برند رونیکس

  • انبر پرچ رونیکس مدل RH-1605

انبرپرچ رونیکس مدل RH-1605 از نوع دستی انبرپرچ‌ها است. مناسب‌ترین انبر برای مصارف خانگی است. طراحی ارگونومیک دسته‌های این انبر این امکان را برای کاربر فراهم نموده است تا بدون آسیب رسیدن به دست و خستگی زودهنگام به دلیل فشردن دسته‌های آن کار کردن با این محصوب راحت و آسان باشد. همچنین لازم است بدانید دسته‌های این انبر دارای روکش PVC به منظور از جلوگیری لغزش در زمان تعریق دست کاربر است. انبرپرچ کن رونیکس ساخت کشور تایوان است که از ضمانت اصلالت و سلامت فیزیکی کالا برخوردار است. بدنه این محصول از آلومینیومی فولادی است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. این انبرپرچ به کاربر امکان پرچ کاری با میخ‌ پرچ‌های سایز 2.4، 3.2، 4.8 میلیمتر را می‌دهد. همچنین از نازل قابل تعویض برخوردار است. کار کردن با این ابزار نیاز به مهار خاصی ندارد تنها به نیرو نسبتا زیاد برای فشردن دسته‌های آن لازم است. این ابزار وزنی حدودا 500 گرم دارد که جزء ابزارهای سبک وزن به حساب می‌آید.

  • پرچ دستی رونیکس مدل Optima RH-1601

یکی دیگر از انواع انبرپرچ کن دستی رونیکس مدل Optima RH-1601 است. این محصول از آلیاژ کروم-موبیدین ساخته شده است تا استحکام و مقاومت بالایی در برابر شکستگی و خوردگی داشته باشد. این انبرپرچ کن هم همچون مدل قبلی از 4 سری در سایزهای 4.8، 4، 3.2، 2.4 برخوردار است. همچنین دارای سه سری است که بر روی دسته جلویی انبر قرارگرفته شده است. به منظور عوض کردن سری‌ها لازم است که از آچاز مخصوص له آن استافده کنید. این آچار در بسته بندی خود محصول وجود دارد و نگران تهیه آچار نباشید. دسته‌های این انبر از طراحی ارگونومیک برخوردار است. با توجه به این موضوع که ممکن است دست کاربر در زمان کار کردن عرق کند، روکش پلاستیکی بر روی دسته‌ها تعبیه شده است تا هم جلوی لغزش دست کاربر را بگیرد و هم از وارد شدن بیش از اندازه فشار به دست کاربر شود. این مدل از انبر پرچ رونیکس دارای طول 25 سانتی متر است. همچنین برای اینکه انبر جمع و جورتر باشد و در جعبع ابزار جای زیادی نگیرد، یه قفل در انتهای دسته آن وجود دارد تا حمل و آن آسان‌تر شود.

انبر پرچ نووا

برند نووا

نووا یک برند ایرانی است که نزدیک به یک دهه است که در زمینه تولیدد انواع ابزارآلات دستی، بادی و برقی در حال فعالیت است. برند نووا با توجه به سال‌ها تجربه و حضور آن در بازار ایران توانسته است نیاز مخاطبان خود را با تولید محصولات با کیفیت خود رفع کند. این برند بهترین خط تولیدهای ابزار در سراسر دنیا را در کشورهایی مثل ترکیه، کره جنوبی، تایوان، آلمان و … را داراست.

اگر علاقمند به کار با ابزارآلات باشید، تا به امروز برای یک بار هم که شده اطرافیان این برند را به شما پیشنهاد داده‌اند. قیمت محصولات این برند با توجه به کیفیت بالایی که دارد، بسیار مطلوب و مناسب است. شاید دلیل محبوبیت برند نووا این است که در کنار کیفیت بالایی که دارد، خدمات پس از فروش و گارانتی برای تمامی محصولاتش در نظر گرفته است. همین موضوع باعث شده تا به عنوان بهترین برند ایرانی شناخته شود.  بیشتر محصولات برند نووا برای استفاده در کارهای خانه و کوچک طراحی و تولید می‌شوند.

ما در این مقاله به معرفی دو تا از بهترین مدل‌های انبر پرچ برند نووا خواهیم پرداخت تا بتوانید خرید بهتری و لذت بخشی داشته باشید.

  • انبرپرچ نووا مدل NTR 2000

ابزارهای برند نووا معمولا از استاندارد GS اروپا برخوردار هستند. یکی از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های انبرپرچ برند نووا مدل NTR2000 است. این محصول جزء محصولات سبک وزن است و وزنی معادل 500 گرم دارد. وزن سبک در ابزارآلات یک معیار بسیار مهم برای مشتری است. بنابراین حتما به وزن محصول در زمان خرید توجه زیادی داشته باشید.

انبر پرچ نووا مدل NTR2000 دارای طول 25 سانتی متر است. این محصول دارای 4 سری با سایزهای مختلف همچون 2.4، 3.2، 4، 4.8 است که باید در برای شروع عملیات پرچ کاری پیچ و مهره مناسب با سایز سر انبر انتخاب شود. این سری‌ها در قسمت جلوی سر انبر قرارگرفته‌اند. همچنین به منظور تعویض این سری‌ها شرکت آچار مخصوصی در بسته بندی آن قرار داده است. تا به راحتی خود کاربر این کار را انجام دهد. دنبال آچاری برای تعویض نباشد.

مهم نیست جه مدل انبری باشد، تمامی انبرها از دو دسته تشکیل شده اند. برای انجام کار این دو دسته از هم باز و بسته می‌شوند. برای اینکه این انبر به راحتی در جعبه ابزار قرار بگیرد، و زبانه‌ها آن از هم دور نباشند، در انتها دسته یک قفل طراحی شده است که زبانه این مدل انبر برند نووا را بهم نزدیک می‌کند تا هم زبانه‌ها در اثر برخورد با اشیا دیگری که در داخل جعبه قرار دارند و برخورد می‌کنند، خراب نشود و هم فضای کمتری در جعبه ابزار اشغال شود.

همچنین اگر شما حتی با انبر دست هم کار کرده باشید، می‌دانید که در زمان کار کردن ممکن است دست تعریق داشته باشد. به همین منظور معمولا ابزار آلات دستی همچون انواع انبرها دسته‌های آن طوری طراحی شده‌اند که از مانع از لغزش دست کاربر شوند. انبرپرچ نووا هم از این امر مستثنا نیست و دسته‌های آن از جنس TPR است تا کاربر به راحتی از آن استفاده کند. همچنین این روکش سبب می‌شود در زمان وارد کردن فشار به دسته های انبر، دست دچار آسیب نشود. همچنین لازم است بدانید مهمترین مزیت این مدل انبر نووا وجود فنر باکیفیت و قوی است که در آن استفاده شده است تا عملیات پرچ با سرعت و بیشتری انجام شود و انرژی کمتری از کاربر بگیرد.

  • انبر پرچ دو دسته تایوانی نووا مدل مدل NTR-2003

انبر پرچ دو دسته تایوانی نووا ساخت کشور تایوان است. این محصول دارای بدنه آلومینیومی باکیفیتی است که دوام و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی داراست.

از این مدل انبرپرچ نووا بیشتر برای کارهای نیمه صنعتی استفاده می‌شود و مناسبترین مدل انبر برای کارگاه‌های کوچک است. دسته‌های آن نسبت به انبرپرچ کن‌های دستی کمی بلندتر است و به همین دلیل نیاز به نیروی کمتری برای عملیات پرچ کاری نیاز است. طراحی این محصول ارگونومیک بوده و کار کردن با آن کاربر را خسته نمی‌کند. همچنین دسته‌های آن دارای یک روکش پلاستیکی است که از لغزش انبر در دست کاربر جلوگیری می‌کند. دسته‌های انبرپرچ دودسته تایوانی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

این مدل از انبر پرچ هم از 4 سری مختلف در سایزهای 3.2، 4، 4.8، 6.4 برخوردار است . لازم است بدانید معمولا انبرپرچ هایی که دارای سری مختلفی هستند، یک آچار برای تعویض سری در بسته بندی آن‌ها وجود دارد. طول این انبر حدودا 45 سانتی متر است و وزن سبکی دارد. پس اگر به دنبال یک انبر دودسته برای عملیات پرچ کاری هستید، این مدل از برند نووا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

مقایسه دو برند

ما در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین انبرپرچ‌های دو برند نووا و رونیکس بپردازیم. همان طوری که می‌دانید این دو برند ایرانی هستند. از بهترین، خوش نام ترین و معتبرترین برندهایی ایرانی که در زمینه تولید انواع ابزارآلات دستی، بادی و شارژری فعالیت دارند. تمامی محصولات هر دو برند دارای کیفیت بسیار بالا و اما قیمت مناسب برخوردار هستند. هدف اصلی هر دو مخاطب جلب رضایت مشتری است به همین دلیل تمامی محصولات آن‌ها دارای گواهینامه و استاندارهای لازم است.

لازم است بیان شود که برند رونیکیس زودتر از برند نووا در این عرصه پا نهاد و شروع به طراحی و تولید انواع ابزار آلات نمود. محصولات رونیکس نسبت به نووا از تنوع بسیار بالاتری برخوردار است. اما نمی‌توانیم بگوییم کدام برند نسبت به دیگری بهتر است.

محصولات این دو برند هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند. با توجه به نیاز معیار خود می‌توانید یکی از محصولات این دو برند را خریداری کنید. به همین دلیل برای خرید یک انبرپرچ اول از همه باید مشخض کنید که چه انتظاری از انبرپرچ دارید؟ یعنی آن محصول برای برطرف کردن نیاز شما نیاز به چه ویژگی‌هایی دارد. بعد از اینکه نوع آن را مشخص کردید حالا از میان برندها می‌توانید با توجه به معیارهایی همچون بودجه، کیفیت، گارانتی، خدمات پس از فروش و …. محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که در زمان خرید هر نوع ابزارآلاتی به خصوص نوع دستی آن را یکبار در دست بگیرید تا بتوانید هم سبک وزن بودن و یا سنگین بودن آن را مورد بررسی قرار دهید و هم شکل ظاهری ابزار را از نزدیک ببینید. اما این امکان برای خرید آنلاین وجود ندارد. بنابراین حتما توضیحات محصول را با دقت کافی بخوانید و یا با فروشگاه تماس برقرار کنید و اطلاعاتی که نیاز است را دریافت کنید تا از خرید انبر پرچ خود اطمینان حاصل کنید.

نام محصولتصویرمزایامعایبلینک خرید
انبر پرچ رونیکس مدل RH-1605
  • کیفیت مناسب
  • بدنه مقاوم فلزی
  • جنس متفاوت و خوب بدنه
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
پرچ دستی نووا مدل NTR 2000
  • جنس و متریال عالی
  • فنر با قدرت کاملا متناسب
  • روان بودن
  • طراحی
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
پرچ دستی رونیکس مدل Super RH 1602
  • خوش دست
    مقاوم
  • جنس متفاوت و خوب بدنه
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
پرچ دستی نووا مدل NTR 2001
  • کارایی بالا
  • رنگ کوره ای و مقاوم
  • فلز ریخته گره شدی
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
پرچ دستی رونیکس مدل Optima RH-1601
  • قیمت مناسب
  • راحتی در کار
  • کیفیت ساخت خوب
  • بعضی مواقع پیچ گیر میکند
بررسی در دیجی کالا
پرچ دستی نووا مدل آلفا NTH-2002
  • کیفیت بالا
  • روان
  • طراحی مناسب
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
پرچ دستی رونیکس مدل RH-1604
  • قیمت مناسب
  • مناسب مصرف روزانه
  • کیفیت  خوب
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
انبر پرچ دستی نووا مدل NTR2003
  • کیفیت مناسب
  • استفاده راحت
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
پرچ بادی رونیکس مدل 2702
  • مجهز به چهار سایز متنوع با کیفیت بالا
  • عملکرد پرچ کاری سریع
  • کیفیت بالا
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
انبر پرچ نووا مدل NR-2003
  • ساختار مستحکم و مقاوم
  • طراحی مناسب
  • کیفیت بالا
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای خرید حضوری و اینترنتی میخکوب

راهنمای خرید حضوری و اینترنتی میخکوب حتماً برایتان پیش‌آمده که تجربه کوبیدن میخ به دیوار را داشته باشید. برای این […]

لیست قیمت روغن‌دان با کیفیت برای مصارف خانگی

لیست قیمت روغن‌دان با کیفیت برای مصارف خانگی روغن‌دان یکی از ابزارهای پرکاربرد است که از آن برای روانکاری قطعات […]

پرفروش‌ترین روغن‌دان در بازار کدام مدل است؟

بررسی پرفروش‌ترین روغن‌دان در بازار روغن‌دان یکی از ابزارآلاتی است که برای نگهداری روغن و روانکاری قطعاتی که دچار مشکل […]

مقایسه 3 برند روغن دان رونیکس، سفیر و الاستی در بازار

مقایسه 3 برند روغن دان رونیکس، سفیر و الاستی روغن از مواد مصرفی است که برای روان کردن استفاده می‌شود. […]

انواع روغن‌دان و نکاتی که باید درباره آن‌ها بدانید!

بررسی انواع روغن‌دان بدون شک دیده‌اید که امروزه برخی وسایل و دستگاه‌ها پس از مدتی کارکردن عملکرد اولیه خود را […]

روغن‌دان و راهنمای کامل خرید حضوری و اینترنتی آن

راهنمای خرید روغن‌دان روغن‌دان از نظر شکل ظاهری با تنوع بالایی به بازار عرضه می‌گردد.این وسیله برای انجام کارهای روانکاری […]

لیست قیمت نردبان باکیفیت برای مصارف خانگی

لیست قیمت نردبان باکیفیت برای مصارف خانگی نردبان یکی از وسایل ساده اما ضروری در پروژه‌های ساختمانی و تعمیرات خانگی […]

نردبان و بررسی برخی از بهترین و پرفروش‌ترین مدل‌های آن در بازار

بررسی پرفروش‌ترین نردبان در بازار نردبان یک وسیله‌ی پرکاربرد در فروشگاه‌ها، منازل و کارگاه‌های صنعتی است که برای دسترسی به […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه