برندهای دستگاه فرز و بررسی دقیق کیفیت و قیمت آن ها - فروشگاه اینترنتی دهکده ابزار

مقایسه برندهای دستگاه فرز

  • 6 دی 1399
  • دیدگاه‌ها برای مقایسه برندهای دستگاه فرز بسته هستند نظر
  • kiani

مقایسه برندهای دستگاه فرز بوش، هیتاچی و دیوالت

دستگاه فرز با برندهای زیادی در بازار به فروش می‌رسد که هر کدام از این برندهای دستگاه فرز ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. به طور کلی می‌توان گفت دلیل معروف شدن هر برندی می‌تواند: کیفیت محصول، گارانتی و خدمات پس از فروش و… باشد. برترین ابزارآلات جهان نیز همگی با کیفیت عالی، گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب، موفق به کسب رضایت خریدار شده و تبدیل به برندهای پرطرف‌دار و مشهور کنونی شده‌اند. سه برند مطرح و معروف ابزار و فرز که در ایران نیز گارانتی و خدمات پس از فروش دارند؛ به ترتیب عبارت‌اند از: بوش (bocsh)، هیتاچی (hitachi) و دیوالت (dewalt). رتبه‌بندی این برندها بر اساس قابلیت‌های محصول، کیفیت ساخت، سابقه شرکت سازنده و نظرات خریداران است. در ادامه خصوصیات هر هریک از این سه برند را بیان نمودیم که مقایسه آن‌ها و معیارهای خود برای خرید فرز می‌توانید یکی از این برندها را انتخاب نمایید.

خصوصیات و ویژگی‌های برند بوش

بزرگ‌ترین تأمین‌کننده‌ی ابزارآلات خودکار در جهان – شرکت آلمانی بوش است که در ایران با لوازم‌خانگی و ابزارآلات با کیفیت خود جزء برترین برندها شناخته شده است؛ در واقع تولیدکننده‌ی ابزار خودکار، ابزار ساختمانی، توسعه‌ی شهری و… است.

سابقه‌ی این شرکت بسیار درخشان است؛ طوری که ساخت و طراحی بسیاری از وسایل خودکار را برای اولین در جهان انجام داده است. بوش، یک شرکت خصوصی بر پایه‌ی فناوری است که توسط رابرت بوش در آلمان پایه‌گذاری شد. این غول فناوری در اوایل تأسیس دو بار تا مرز ورشکستگی رفته اما دوباره به سمت موفقیت قدم برداشته است. سرمایه و بودجه خود را از دست داده اما دوباره شروع به کار کرده است تا به موفقیت امروز خود دست یافته است.

در اوایل شروع به کار شرکت بوش قانع کردن مردم برای استفاده از وسایل اتوماتیک بسیار سخت بوده است؛ برای مثال شرکت بوش برای اینکه آرایشگرها را متقاعد کند که کار با دستگاه مو زن راحت‌تر است؛ تعدادی دستگاه مو زن به‌صورت رایگان بین آرایشگرها بخش کرد و پس از آن مردم به خرید این دستگاه رو آوردند. رابرت بوش معتقد بود که از دست دادن پول و سرمایه خود بهتر است تا اینکه اعتماد و اطمینان مردم را از دست دهد و این جمله شعار او بود.

کالاها، تولیدات مصرفی و فناوری‌های ساختمانی این شرکت در سال ۲۰۱۰، فروشی معادل ۴۷ و نیم میلیارد یورو داشت که این مقدار فروش بیانگر ۲۷ درصد سود سالانه است که سریع‌ترین رشد سالانه در تاریخ ۱۲۵ ساله‌ی تأسیس این برند بوده است.

برندهای دستگاه فرز ارزان

برند بوش فعالیت گسترده‌ای در تولید ابزارآلات صنعتی داشته و دارد که تخصص، کیفیت و دقت بالا در تولید ابزارآلات که همواره در وهله‌ی اول نظر خریداران را به خود جلب کرده و سپس مورد رضایت آنها واقع شده است.

ابزارآلات برقی، شامل انواع دستگاه دریل برقی، انواع دستگاه بتن کن برقی، انواع چکش‌های تخریب برقی، انواع سنگ فرز برقی، انواع اره‌های برقی و… ؛ ابزارآلات شارژی، شامل انواع دریل شارژی، انواع دستگاه پیچ‌گوشتی شارژی، انواع آچار ضربه‌ای شارژی و. …؛ ابزارآلات اندازه‌گیری دیجیتال، شامل انواع متر لیزری، انواع تراز لیزری، زاویه سنج‌های دیجیتال و شیب‌سنج‌های دیجیتال؛ ابزارآلات باغبانی، ابزارآلات بادی، ابزارآلات تراشکاری، ابزارآلات فلزکاری، رنگ‌کاری و… از ابزارآلات تولیدی شرکت بوش هستند.

برند بوش با به‌کارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا و تأثیر مستقیمش بر بازار در ۱۲۵ سال تأسیسش به یکی از ده برند برتر جهان بدل شده است که تولیدات گسترده‌ای در زمینه وسایل اتوماتیک داشته است.

دستگاه فرز بوش

کیفیت بسیار بالای محصولات بوش در طی سال‌های حضورش در بازار ثابت شده است. فرزهای برند بوش از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند. اما با اینکه کیفیت حرف اول را می‌زند؛ موارد مهم دیگری هم در انتخاب یک برند وجود دارند که اگر دقت کافی به آن نشود بعدها ممکن است هزینه‌ی زیادی در برداشته باشد.

مثلاً اگر برند مورد نظر در ایران خدمات پس از فروش نداشته باشد؛ اگر آسیبی به محصول خریداری شده وارد آید شما مجبورید هزینه‌ی هنگفتی برای تعمیر آن بپردازید. فرزهای برند بوش در ایران خدمات پس از فروش و گارانتی به مدت ۱۲ ماه دارند که امتیاز بسیار بزرگی محسوب می‌شود. تنوع فرزهای بوش زیاد بوده و انتخاب فرز متناسب با استفاده و نیاز شما بسیار آسان‌تر است. اما با تمام محاسن این برند، قیمت بسیار بالاتر آن نسبت به سایر فرزها باعث ریزش تعدادی خریدار می‌شود. به ‌طور کلی در نظرسنجی بین افرادی که از فرزهای بوش استفاده کرده‌اند؛ این مورد که کارایی فرز بوش از ابزار تحت‌فشار دیگر برندها بیشتر است؛ به گوش می‌رسد.

عموماً ابزاری مانند فرز که تحت‌فشار قرار می‌گیرند باید مقاومت و قدرت زیادی داشته باشند که این مقاومت در برابر فشار باعث می‌شود وسیله‌ی موردنظر کارایی بالاتری داشته باشد. شما می‌توانید با خیال راحت در بازار ایران فرز برند بوش را خریداری کرده و از ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز با خاطرجمع استفاده کنید و شک نکنید که بهترین انتخاب را کرده‌اید.

برندهای دستگاه فرز مناسب

هیتاچی (HITACHI)

متابو یا همان هیتاچی که اولین‌بار ۴۰ سال پیش وارد بازار ایران شده است؛ از معروف‌ترین برندهای ابزارآلات برقی است که ۲۵ شعبه‌یمدیریت منطقه‌ای دارد ولی کارخانه‌ی اصلی آن در آلمان است. حوزه‌ی فعالیت این شرکت ژاپنی شامل تولید تجهیزات الکتریکی ، سخت‌افزارهای رایانه‌ای، سیستم‌ها و تجهیزات نیروگاهی، فناوری‌های هوافضا، و …  است. نامیهی اودیرا مؤسس شرکت هیتاچی، با هدف برقراری ارتباط با شرکت‌ها و ارائه‌ی محصولات آن‌ها به بازار  این شرکت را تاسیس کرد.

اودیرا یک موتور القایی با قدرت پنج اسب بخار برای یک معدن ساخته بود که پس از تأیید کارفرمایش تصمیم به فروش آن گرفت اما به دلیل هم‌زمانی با جنگ جهانی اول موفق به فروش آن نشد. بعد ۵ ماه اودیرا موفق به ساخت ۵ توربین شد؛ شرکت ژاپنی که متوجه کیفیت بالای سازه‌های او شد سفارش‌های دیگری هم به او داد و اودیرا برای اینکه بتواند محصولاتش را بفروشد شرکت هیتاچی را در شهر هیتاچی تأسیس کرد.

روند روبه‌رشد اقتصاد ژاپن در دهه‌ی ۱۹۲۰ موجب پیشرفت هیتاچی شد؛ به این صورت که شرکت‌های دیگری را هم تصرف و در اختیار گرفت که موجب شدند هیتاچی به بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی پمپ، دمنده، تجهیزات مکانیکی و محصولات فلزی شود.

امروزه ۳۰۴ هزار نفر از سراسر دنیا در این هلدینگ بزرگ با شعار ” الهام‌بخش نسل آینده ” مشغول کار هستند. در سال ۲۰۲۰ این شرکت به هیکوکی تغییر نام داد.

فرز هیتاچی

در رده‌بندی هرساله‌ی وبسایت power toolbuzz فرزهیتاچی جزو ۵ رتبه‌ی اول قرار می‌گیرد. با اینکه شهرت اصلی این شرکت مربوط به دریل‌هایش است؛ اما فرزهای هیتاچی هم از کیفیت بالایی برخوردارند. تنوع کم فرزهای هیکوکی ممکن است خرید از این برند را با مشکلاتی جزئی مواجه کند اما قیمت مناسب و پایین‌تر این برند با وجود کیفیت خوب آن ارزشش را بالاتر می‌برد.

فرزهای هیتاچی در ایران با ۱۲ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند. در نظرسنجی از میان خریداران این برند می‌توانید بفهمید که تا چه حد روان و نرم کار می‌کند که موجب سهولت در استفاده‌ی شما خواهد شد. همچنین یک قرن فعالیت شرکت باعث می‌شود تا خریداران با خیال آسوده به محصول اعتماد کنند.

دیوالت DEWALT

دیوالت از بهترین و باکیفیت‌ترین ابزار کار است که به‌خاطر سلیقه و زیبایی طراحی آن به ‌نوعی ابزارآلات لوکس محسوب می شود که طرف‌داران زیادی نیز دارد. ابزارآلات قدرتی، دستی، کار با چوب و همچنین ابزار مناسب فعالیت‌های عمرانی از محصولات این برند است. ریموند ای. دیوالت مخترع اره‌ی بازویی در سال ۱۹۲۴ شرکت دیوالت را تأسیس کرد. به‌سرعت شرکت رشد کرده و در سال ۱۹۷۴ از ساختار جدید سازمانی خود با عنوان مؤسسه‌ی دیوالت رونمایی کرد. بعدها در سال ۱۹۶۰ شرکت دیوالت به شرکت بلک اند دکر واگذار شده و بعد چند سال خط تولید اره‌ی بازویی را متوقف نمود و کارخانه‌های تخصصی خود را راه‌اندازی کرد.

شرکت بلک اند دکر از سال 1992 تلاش کرد بر کیفیت محصول نهایی بی‌فزاید و از این طریق برند تجاری را این بار با نام دیوالت احیا کند.

در حال حاضر کارخانه‌ها و شعب فروش شرکت با تولید بیش از ۲۰۰ نوع ابزار آلات و ۸۰۰ نوع لوازم جانبی آن‌ها در حال فعالیت است. در سال ۱۹۹۴ دیوالت شرکت ای ال یو را به‌منظور تولید ابزارآلات نجاری تصاحب کرد که به ‌موجب آن خط تولید ابزارآلات نجاری با تکنولوژی روز در دیوالت راه‌اندازی شد به ‌طوری‌که دیوالت به یک برند شناخته شده در تولید ابزارآلات نجاری بدل شد.

انواع دستگاه فرز و برندهای دستگاه فرز

خط تولید محصولات این شرکت از سال ۲۰۰۲ از آمریکا به چین، مکزیک، تایلند، ژا‍‍پن و کره منتقل شد. در سال ۲۰۰۴ نیز شرکت پورترکابل به انحصار بلک اند دکر درآمد و با شعبه‌ی دیوالت شهر جکسون امریکا ادغام شد. بعدها نیز خط تولید ابزارآلات ساختمانی از جمله چاقوهای ساختمانی، انبردست، اره، چکش و… راه‌اندازی شد و خط تولید ابزارآلات برقی از قبیل کلید، پریز و… گسترش یافت؛ سپس خط مونتاژ برخی از محصولات از برزیل، چین، جمهوری چک، ایتالیا، مکزیک، انگلیس و آمریکای لاتین به ایالت متحده منتقل شد.

امروزه شرکت دیوالت ۷ کارخانه در شهرهای نیوبریتین، همپستد، شلبی ویل، گرینفلند، شورو، شارلوت و جکسون دارد و محصولاتی که در دیوالت آمریکا مونتاژ می‌شوند با توضیح زیر عرضه می‌شوند:

Built in the USA with global materials.

این شرکت ابزارآلات ایمنی نیز تولید می‌کند همچنین در سال ۲۰۱۶ گوشی‌های مخصوص مهندسین با سیستم‌عامل اندروید توسط این شرکت عرضه شد که تحمل دماهای بالا و ضربات شدید را دارند.

فرز دیوالت

فرزهای تولیدی این شرکت از باکیفیت‌ترین فرزهای موجود در بازار هستند که قیمت بالایی هم دارند اما با این حال طرفداران خاص خود را دارد. این برند در بازار ایران نیز موجود بوده و با ۶ ماه گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه‌های خود را به فروش می‌رساند. سابقه‌ی فعالیت این برند حدود یک قرن بوده و توانسته اعتماد و اطمینان مخاطبانش را بدست آورد. همچنین تنوع زیاد فرزهای این برند امکان انتخاب فرز مناسب با فعالیت موردنظر شمارا فراهم می‌کند. در نظرسنجی میان خریداران نیز رضایت افراد مشهود است.

به جز این سه برند معروف، برندهای دیگری که کیفیت مطلوبی در تولید دستگاه فرز و ابزارآلات دارند عبارتنداز:

برندهای دستگاه فرز

آاگ

آاگ شرکتی آلمانی با سابقه و پیشینه‌ای قدیمی در تولید ابزارآلات بوده که به نوآوری در طراحی شهرت بسیاری پیدا کرده است؛ از پیش‌گامان کنونی تولید ابزار در جهان است. به‌کارگیری تکنولوژی و هنر به‌جای روش‌‌های سنتی تولید و طراحی ابزار یکی از دلایل شهرت این برند است.

ماکیتا

ماکیتا برند پرفروش ژاپنی ابزارآلات است که علاوه بر ژاپن، کارخانه‌هایی در برزیل، کانادا، چین، مکزیک، رومانی، انگلیس، آلمان و امریکا دارد. این برند تا به امروز توانسته است رضایت مشتریان و مخاطبان خود را با کیفیت و قابلیت‌های منحصر به فرد دستگا‌ه‌هایش بدست آورد.

لیزرلاینر، آنووی و کارچر نیز از برندهای معروف تولیدکنندهی ابزار در دنیا هستند.

علاوه بر بوش، هیتاچی و دیوالت که بهترین فرزهای موجود در بازار را از آن خود کرده‌اند:

  • فرز ماکیتا با کیفیت خوب، گارانتی ۱۲ ماهه و خدمات پس از فروش، تنوع زیاد، قیمت نسبتاً بالا و سابقه‌ی بیش از یک قرن
  • فرز میلواکی با کیفیت مناسب، قیمت بالا، گارانتی ۳۶ ماهه و سابقهٔ کمتر از یک قرن؛ فرز آاگ با کیفیت مطلوب، گارانتی ۲۵ ماهه، قیمت بالا و تنوع زیاد
  • فرز رونیکس با کیفیت خوب، گارانتی ۱۲ ماهه،‌ مت مناسب، ۱۳ سال سابقه ی فعالیت و تنوع زیاد؛ فرز تولز با کیفیت خوب، ۱۲ ماه گارانتی، قیمت مناسب، و تنوع نسبتا زیاد
  • فرز محک با کیفیت قابل قبول، گارانتی ۱۲ ماهه، قسمت ارزان، سابقه ی کاری بیش از ۲۰ سال و تنوع مناسب
  • درنهایت فرز توسن با کیفیت قابل قبول، ۱۲ ماه گارانتی، قیمت ارزان، با سابقه کاری بیش از ۱۵ سال و تنوع مناسب از دیگر برندهای مطلوب موجود در بازار ایران است.

اکنون که برندهای معروف فرز را می‌شناسید، می‌توانید با توجه به بودجه،گارانتی، خدمات پس از فروش هریک را که متناسب با نیاز شما است را خریداری کنید. اگر برای شما کیفیت مهمتر از قیمت است، فرز بوش بهترین انتخاب در میان برندها است. این برند به اندازه کافی شناخته شده و معتبر است. همچنین لازم است به این نکته در زمان خرید فرز توجه نمایید که برندی انتخاب کنید که خدمات پس از فروش و گارانتی داشته باشد و از همه مهمتر محصولی برای ما خوب است که قطعات آن برای تعمیرات در کشورمان وجود داشته باشد و هزینه خرید قطعه برای تعویض، زیاد نباشد تا صرفه اقتصادی داشته باشد.

نام محصولتصویرمزایامعایبلینک خرید
فرز سنگ بری بوش مدل GWS 26-230 JHفرز بوش
  • مناسب برای:سنگ
  • بازه سرعت:5000-10000
  • بازه توان:2500-3000
  • حفاظ:دارد
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
  • نبود قطعات اضافی و صفحه همراه
بررسی در دیجی کالا
مینی فرز بوش مدل GWS 13-125 CIEمینی فرز بوش
  • مناسب برای:فلز
  • قابلیت کنترل سرعت:دارد
  • حفاظ:دارد 
  • سرعت گردش آزاد:11500 دور در دقیقه
  • قابلیت برش با زاویه: ندارد
  • کیف حمل :ندارد
  • تنظیم و چرخش محافظ کمی مشکل است
  • لوارم جانبی مصرفی و ایمنی تو پکیجش نیست
بررسی در دیجی کالا
فرزسنگ بری بوش مدل GWS 22-230 Hفرز سنگبری
  • ناسب برای:سنگ
  • بازه سرعت:5000-10000
  • بازه توان:2000-25000
  • قابلیت برش با زاویه:دارد
  • حفاظ:دارد
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
بررسی در دیجی کالا
مینی فرز بوش مدل GWS 9-115مینی فرز بوش مدل 115
  • مناسب برای:فلز
  • بازه سرعت:10000-20000
  • بازه توان:500-1000
  • حفاظ: دارد
  • خوش دست بودن

  • سافت استارت نداره
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
بررسی در دیجی کالا
فرز نجاری دیوالت مدل DW625E فرز نجاری دیوالت دیوالت
  • مناسب برای:چوب
  • قابلیت کنترل سرعت:دارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
  • حفاظ:دارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
  • تک رنگ
بررسی در دیجی کالا
فرز سنگ بری دیوالت مدل DWE4579فرز دیوالت
  • مناسب برای:سنگ 
  • حفاظ:دارد
  • قدرت . سرعت . راحت در استفاده
  • دسته عالی
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
بررسی در دیجی کالا
فرز آهنگری هیتاچی مدل G18STفرز اهنگری هیتاچی
  • بازه سرعت:5000-10000
  • بازه توان:1500-2000
  • بازه سرعت:5000-10000
  • بازه توان:1500-2000
  • حفاظ :دارد

  • قابلیت کنترل سرعت:
ندارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
بررسی در دیجی کالا
مینی فرز هیتاچی مدل G12STAمینی فرز هیتاچی
  • مناسب برای: فلز
  • حفاظ :دارد
  • خوش دست بودن
  • قدرت زیاد

  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
  • جعبه ندارد
بررسی در دیجی کالا
مینی فرز دیوالت مدل DWE4234مینی فرز دیوالت
  • بازه سرعت:10000-20000
  • بازه توان:1500-2000
  • حفاظ :دارد 
  • 0Volt سوئیچ
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
  • جعبه ندارد
  • نداشتن دیمر یا کنترل سرعت
بررسی در دیجی کالا

لیست محصولات منتخب
مقایسه برندهای دستگاه فرز

مینی فرز بوش مدل GWS 750 S

مشخصات کالا

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز , سنگ , چوب
  • ابعاد
    27×7.3×10 سانتی متر
  • وزن
    1.8 کیلوگرم
  • بازه سرعت
    10000-20000 دور در دقیقه
  • بازه توان
    500-1000 وات
  • توان
    750 وات
  • سرعت گردش آزاد
    2800-11000 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    دارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه برندهای دستگاه فرز

مینی فرز بوش مدل GWS 17-125 CIE

مشخصات کالاBosch GWS 17-125 CIE Angel Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز
  • ابعاد
    طول: 31.1 ، عرض: 10.3 سانتی متر
  • وزن
    2.4 کیلوگرم
  • توان
    1700 وات
  • سرعت گردش آزاد
    2800 – 11500 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    دارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه برندهای دستگاه فرز

ميني فرز بوش مدل GWS 9-115 S

ویژگی های کالا:

  • مناسب برای:فلز
  • بازه سرعت:10000-20000
  • بازه توان:500-1000
  • قابلیت کنترل سرعت:دارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
  • حفاظ:دارد
مقایسه برندهای دستگاه فرز

مینی فرز بوش مدل GWS 13-125 CIE

مشخصات کالاBosch GWS 13-125 CIE Angel Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز
  • ابعاد
    طول: 29.7 ، عرض: 10.3 سانتی متر
  • وزن
    2.3 کیلوگرم
  • توان
    1300 وات
  • سرعت گردش آزاد
    11500 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    دارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه برندهای دستگاه فرز

مینی فرز بوش مدل GWS 9-115

مشخصات کالاBosch GWS 9-115 Angel Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز
  • ابعاد
    28.9×10.2×10 سانتی متر
  • وزن
    2.1 کیلوگرم
  • بازه سرعت
    10000-20000 دور در دقیقه
  • بازه توان
    500-1000 وات
  • توان
    900 وات
  • سرعت گردش آزاد
    11500 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    ندارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه برندهای دستگاه فرز

مینی فرز هیتاچی مدل G12STA

مشخصات کالاHitachi G12STA Angel Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز
  • ابعاد
    7.7×6.5×25.4 سانتی متر
  • وزن
    1.8 کیلوگرم
  • توان
    600 وات
  • سرعت گردش آزاد
    11500 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    ندارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه برندهای دستگاه فرز

مینی فرز دیوالت مدل DWE4010

مشخصات کالاDewalt DWE4010 Mini Angle Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز
  • وزن
    1.8 کیلوگرم
  • توان
    730 وات
  • سرعت گردش آزاد
    11000 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    ندارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه برندهای دستگاه فرز

مینی فرز دیوالت مدل DWE4156

مشخصات کالاDewalt DWE4156 Angle Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز
  • وزن
    2 کیلوگرم
  • توان
    900 وات
  • سرعت گردش آزاد
    11800 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    ندارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه برندهای دستگاه فرز

مینی فرز دیوالت مدل DWE4156

مشخصات کالاDewalt DWE4156 Angle Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز
  • وزن
    2 کیلوگرم
  • توان
    900 وات
  • سرعت گردش آزاد
    11800 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    ندارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه برندهای دستگاه فرز

مینی فرز شارژی دیوالت مدل DCG412M2

مشخصات کالاDewalt DCG412M2 Cordless Mini Angle Grinder

مشخصات کلی

  • وزن
    2.9 کیلوگرم
  • سرعت گردش آزاد
    7000 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    ندارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

قیمت ابزار همه کاره باکیفیت و کاربردی برای مصارف خانگی

لیست قیمت ابزار همه کاره باکیفیت برای مصارف خانگی ابزار همه کاره که آن را با نام ابزار چند کاره […]

مقایسه ابزار همه کاره 3 برند ماکیتا، دیوالت و بوش

مقایسه ابزار همه کاره 3 برند دیوالت، ماکیتا و بوش ابزار همه کاره در صنایع مختلف و کارگاه‌های زیادی مورد […]

بررسی برخی از پرفروش‌ترین ابزار همه کاره در بازار

بررسی پرفروش‌ترین ابزار همه کاره در بازار ابزار همه کاره یکی از ابزار کاربردی در مشاغل فنی است که امکان […]

بررسی انواع ابزار همه کاره در بازار

بررسی انواع ابزار همه کاره داشتن ابزاری که بتواند کاربری‌های مختلفی داشته باشد یک مزیت محسوب می‌شود. کمبود فضا، افزایش […]

راهنمای خرید ابزار همه‌کاره

راهنمای خرید ابزار همه‌کاره ابزار همه‌کاره از جمله ابزاری به شمار می‌آید که وجود آن در بسیاری از کارگاه‌ها ضروری […]

بررسی پرفروش‌ترین جعبه ابزار در بازار

جعبه ابزار یکی از لوازم ضروری در هر خانه است که وظیفه‌ی نگهداری از انواع ابزارآلات را بر عهده دارد. […]

مقایسه آچار ضربه ای سه برند رونیکس بوش و توسن

یکی از ابزارهای مهم وقابل استفاده درخانه و کارخانه آچار ضربه‌ای است. نوع آچاری که در این مکان‌ها استفاده می […]

لیست قیمت آچار ضربه ای باکیفیت برای مصارف خانگی

آچار ضربه‌ای باکیفیت برای مصارف خانگی آچار ضربه ای جزو ابزارهای ضروری در کسب و کار فنی به شمار می‌رود. […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای مقایسه برندهای دستگاه فرز بسته هستند دیدگاه برای این نوشته

__(Comments are closed.,'kubrick')