مقایسه آچار ضربه ای سه برند رونیکس بوش و توسن-دهکده ابزار | دهکده ابزار

مقایسه آچار ضربه ای سه برند رونیکس بوش و توسن

  • 1 آذر 1400
  • 0 نظر
  • mahsa daneshmandi
یکی از ابزارهای مهم وقابل استفاده درخانه و کارخانه آچار ضربه‌ای است. نوع آچاری که در این مکان‌ها استفاده می شود متفاوت است. آچار ضربه‌ای با توجه به نوع کاربرد در انواع مختلفی ساخته شده است. در این مقاله در مورد کاربرد این نوع آچارها و مقایسه سه برند معروف رونیکس، توسن و بوش پرداخته شده است.

 

فهرست مطالب:(با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت شوید.)

آچار ضربه ای برقی و کاربرد آن

موتور این نوع DC است و موتور با ایجاد چرخش و کوبش گشتاور لازم برای چرخاندن سری متصل به آچار برقی را تولید می کند. یکی از مهمترین مزایای این نوع آچار استفاده راحت و آسان آن است.همچنین در طول استفاده نیاز به تنظیم دائم سرعت موتور نیست. سر پیچ گوشتی به صورت خودکار بعد از بستن پیچ به طور کامل از دور موتور خارج می شود. در این حالت اگر موتور در حال چرخش باشد و کاربر دست خود را در روی دکمه دستگاه قرار داده باشد بیت آچار متوقف میشود یا به اصطلاح دستگاه رد می کند. از آچار ضربه‌ای برقی برای سطح سفت استفاده می‌شود. این نوع آچار گزینه مناسبی برای کار بر روی سطح پلاستیکی، چوبی و آلومینیوم نیست. انجام چرخش برای باز و بسته کردن پیچ و مهره به صورت خودکار است. از مهمترین مزیت‌های این نوع آچار ضربه‌ای می‌توان به سرعت زیاد در انجام کار، اعمال نیروی گشتاور بالای آن نسبت به آچار دستی اشاره نمود.

دلیل قدرت بالا و کاربرد زیاد این نوع آچار در کارگاه‌ها استفاده می‌شود. نیروی گشتاور در این دستگاه به وسیله چرخاندن میله‌ای که به دستگاه متصل است و از طریق کمپرسور هوا تامین می‌شود. این نوع آچار ضربه‌ای بادی دارای درایو به شکل مربع است و در اندازه‌های مختلف در بازار وجود دارد. زمانیکه می‌خواهید این نوع آچار را خریداری نمائید باید، توجه نمائید که چه اندازه‌ای از درایو برای کار شما مناسب است. از آچار بکس برای باز یا بسته کردن چرخ ماشین‌ها در کارگاه‌ها استفاده می‌شود. در صنعت آچار بکس بادی در مدل‌های تفنگی، سرکج، مستقیم و صلیبی تولید می‌شوند. هر کاربر براساس نیاز خود آن یکی از مدل‌ها را انتخاب می‌کند.

آچار ضربه‌ای شارژی

آچار ضربه ای

خرید از دیجی کالا

کارایی این نوع آچار مانند مدل بادی و برقی است. تنها تفاوت آن در این است که این نوع علاوه بر موتور باتری نیز دارند. زمانیکه از آچار شارژی استفاده می‌شود باید مطمئن شوید که باتری شارژ داشته باشد. همچنین می‌توان از باتری یدک نیز استفاده نمود. آچار ضربه‌ای شارژی دارای قدرت کمی نسبت به انواع دیگر آچار ضربه‌ای است. اما مزیت آن در حمل و نقل آسان و راحت باعث شد که کاربر از قدرت کم آن را نادیده بگیرد.
مقایسه آچار ضربه‌ای از نظر قدرت
از آچار ضربه‌ای بادی توسط اپراتور‌های حرفه‌ای برای تعمیر اتومبیل استفاده می‌شود. باز و بسته کردن پیچ خودرو‌ها به وسیله این نوع آچار آسان‌تر و باعث افزایش سرعت در انجام کار می‌شود. در صنعت ماشین سازی از این نوع آچار استفاده می‌شود. نوع آچاری که در کارخانه استفاده می‌شود با محیط کارگاه متفاوت است. در محیط کارخانه از نوعی که دارای قدرت بالایی است استفاده می‌شود. از لوله‌های فلزی و محکم‌تری برای اتصال به کمپرسور به کار گرفته می‌شود. برای مصرف خانگی کمپرسور‌های کوچکی در بازار وجود دارد. اندازه آچار بکس برقی کوچک است. این نوع دارای سرعت و قدرت بالایی است. اما سرعت آن از آچار ضربه‌ای بادی کمتر است. نیروی گشتاور یکی از مهمترین فاکتور‌ها در خرید آچار ضربه‌ای است. زیرا نیروی گشتاور باعث چرخاندن آچار است. از نیروی باد در آچاربکس بادی برای نیروی گشتاور استفاده می‌شود. نیروی گشتاور مدل بادی بیشتر از مدل برقی است و کاربر قدرت بیشتری در اختیار دارد.

مقایسه آچار ضربه ای از نظر جا به جایی

آچار ضربه‌ای برقی از نیروی برق و انرژی الکتریسیته برای تامین نیروی گشتاور استفاده می‌کند. این نوع آچار به وسیله لوله نازکی به کمپرسور متصل می‌شود. در بیشتر کارگاه‌ها از کمپرسوری که قابل جابجایی است استفاده می‌شود. این لوله‌ها دارای اندازه‌های مختلفی هستند. اما بهترین آچار بکس برای جابجایی آچار ضربه‌ای شارژی است.

مقایسه آچار ضربه ای از نظر ایمنی

در بین انواع آچار ضربه‌ای، نوع بادی آن دارای ایمنی بالا است. مثال از نوع بادی می‌توان در محیط که آب وجود دارداستفاده نمود. اما از نوع برقی آن ایمنی کمتری دارد. در نوع شارژی به دلیل استفاده از نیروی برق باطری، بیشترین خسارت به آچار ضربه‌ای وارد می‌شود. آچار نوع بادی به دلیل اینکه موتور ندارد، وزن سبکی دارد. همچنین کنترل آن آسان‌تر است.

مقایسه آچار ضربه ای از نظر وزن

در نوع بادی این دستگاه ، پوشش مکانیزمی خاصی به وسیله لوله نازک هوا نیروی گشتاور را تامین می‌کند و دارای موتور نیست. این مدل از نوع برقی و شارژی سبک‌تر است. به دلیل وزن سبک آن می‌توان مدت طولانی از آن استفاده نمود. آچار ضربه‌ای برقی با اینکه موتور دارد، اما سبک است. نوع شارژی با توجه به مزیت جابجایی راحت، نسبت به دو مدل دیگراین ابزار به دلیل داشتن موتور و باتری شارژ سنگین‌تر است.

مقایسه آچار ضربه ای از نظر قیمت

آچار برقی دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به دو مدل دیگر این ابزار است و بهترین انتخاب برای مصارف خانگی است. استفاده از آن در کارگاه میزان مصرف برق زیادی لازم دارد.

مقایسه آچار ضربه ای از نظر طراحی یا ارگونومیک

یکی از مهمترین موارد نوع طراحی آچار ضربه‌ای است. طراحی آن باید به گونه‌ای باشد که به راحتی قابل استفاده باشد. در انتخاب نوع آچار ضربه‌ باید به نوع برند آن توجه شود. در ادامه در مورد سه برند معروف رونیکس، توسن و بوش پرداخته شده است.

معرفی برند رونیکس

شرکت رونیکس با هدف ملی و بین المللی در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی در 11 کشور جهان و با بیش از 500 تولید کننده مطرح در این کشور‌ها، نظارت و کنترل دقیق در تمام مراحل تولید محصولات خود انجام می‌دهد. برند رونیکس برندی ایرانی است و در 48 کشور جهان ثبت شده است. هزاران کالا با برند رونیکس برطبق استانداردهای بین المللی تولید شده است. این محصولات در کشور‌های تایوان، چین و آلمان برطبق استاندارد بین المللی و نظارت دقیق برند رونیکس ارائه می‌شود. با نظارت دقیق برنقص فنی محصول در صدد اصلاح یا حذف محصول در تولید آن اقدام می‌کند. از فعالیت‌های این شرکت می‌توان به تولید ابزارالات برشی و سوراخ کاری در فرانسه و آلمان، ابزار‌های بادی در کره جنوبی و تایوان، ابزار‌های برقی در کره جنوبی، تایوان و چین، ابزارالات دستی در چین، اسپانیا، تایوان و ترکیه و ابزارالات دقیق در کره جنوبی اشاره نمود.

نحوه ارائه خدمات برند رونیکس

شرکت رونیکس برای ارائه خدمات پس از فروش مانند واحد‌های امور مشتریان، پذیرش، تعمیرگاه، انبار و ارائه گارانتی به مشتریان خود است. خدمات گارانتی این برند شامل 365 روز گارانتی تعویض قطعات و تعمیرات کالا‌های برقی و بادی این شرکت و دارای 456 روز گارانتی تعمیات و تعویض قطعات بادی جیت به صورت رایگان و بدون محدود بودن در نوع قطعات و تعداد دفعات تعویض می‌باشد. نمایندگی پس از فروش برند رونیکس شامل 130 نمایندگی است. تامین قطعات یدکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای انجام تعمیرات یکی از مشکلات اصلی تعمیر‌کاران است.شرکت رونیکس برای حل این مشکل و تامین قطعات یدکی محصولات ایت برند انباری با مساحت 4800 متر و با بیشتر از 18000 نوع قطعات یدکی اختصاص داده است. استفاده از ابزرالات این برند در انجام کار‌های سنگین و صنعتی به دلیل قدرت کم و وزن بالا توصیه نمی‌شود. اما استفاده از محصولات این برند برای انجام کار‌های خانگی با حجم کم و نیاز به قدرت کم انتخاب مناسبی است.

برند بوش

آچار ضربه ای بوش

خرید از دیجی کالا

برند بوش یکی از پرکاربرد‌ترین نوع لوازم خانگی و صنعتی است که در خانه‌ها و کارگاه‌ها از این برند استفاده می‌شود. به همین دلیل تعداد لوازم برقی وکیفیت این برند در حال افزایش است. به دلیل تنوع محصولات این شرکت و استقبال مصرف‌کنندگان ازاین برند باعث شد تا این شرکت در حال انجام فعالیت‌هایی برای تمایل مردم به محصولات این شرکت شود. برند‌های مختلفی در حوزه لوازم خانگی، صنعتی و برقی با یکدیگر رقابت دارند. برند بوش یکی از معروف‌ترین برند‌های مشهور در جهان است که از نظر کیفیت، تنوع و قیمت‌های متفاوت بی‌نظیر است.

شرکت توسن

توسن یکی از برند‌های معروف در حوزه تولید ابزارالات دستی و برقی است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1382 آغاز کرده است. این برند محصولات خود را بر طبق استاندارد‌های بین المللی با کیفیت و تنوع بالا تولید نموده است. افزایش رضایت مشتری اصلی‌ترین هدف شرکت توسن است. گارانتی ارائه خدمات این شرکت یکسال است.

آچار ضربه‌ای برقی رونیکس مدل 2035 درایو 1/2 اینچ

یکی از پرفروش‌ترین برند‌های آچار ضربه‌ای، برند رونیکس، آچار ضربه‌ای برقی مدل 2035 درایو 1/2 اینچ است. کاربرد این آچار در باز کردن پیچ و مهره‌های شش ضلعی است. مدل 2035 با برق کار می‌کند. این نوع آچار ضربه‌ای با برند رونیکس دارای کیفیت مطلوبی است. این نوع آچار با سرعت 2200 دور در دقیقه در حالت آزاد چرخش دارد. برای کار درشرایط کم نور از LED در این محصول استفاده شده است. اندازه درایو این دستگاه سه اینچ است و فقط با سری جعبه‌های دارای این نوع آچار انجام می‌شود. در صورتیکه از مبدل خاص استفاده می‌شود، می‌توان از سری جعبه با اندازه‌های دیگر استفاده نمود. در ساخت موتور این آچار ضربه‌ای مدل 2035 برطبق استانداردCE ساخته شده است. شرکت ژاپنی NSK بلبرینگ‌های این دستگاه را تولید می‌کند. دسته‌های این نوع از لاستیک ساخته شده است. وجود دسته لاستیکی در این مدل باعث راحتی کار و کاهش احسا سخستگی در کاربر می‌شود.

آچار ضربه‌ای بادی توسن مدل P0760IW

یکی از پرکاربردترین نوع آچار ضربه‌ای برند توسن، مدل آچار ضربه‌ای بادی توسن مدل P0760IW است. از مهمترین مزیت‌های این مدل می‌توان به استهلاک کم، مصرف انرژی کم، هزینه تعمیرات کم،نگهداری راحت و دارای ایمنی بالای آن اشاره نمود. از این مدل به دلیل مزیت‌های بیان شده در صنعت‌های مختلف مانند خط مونتاژ، مونتاژ قطعات ماشین کاربرد دارد. طراحی این مدل به شکلی است که بعد از ایجاد ضربه، مهاجم به راحتی چرخیده و قفل نمی‌شود. تنها نیروی واکنشی به بدنه این مدل تسریع بالا در ایجاد ضربه است. این عملکرد باعث کاهش نیروی گشتاور تا زمان میزان اوج گشتاورخواهد شد.

آچارضربه‌ای برقی بوش مدل GDS 18 E

آچار ضربه‌ای یکی از مهمترین ابزار‌ها برای باز و بسته کردن پیچ و مهره‌ها است. آچارضربه‌ای برقی بوش مدل GDS 18 E مپرکاربرد‌ترین نوع برند بوش است. این دستگاه با نیروی برق 220 ولت و توان 500 وات کار می‌کند. نیروی گشتاور برای آچار‌های ضربه‌ای دارای اهمیت زیادی است. نیروی گشتاور این مدل مناسب است. گشتاور 250 نیوتن متری این مدل از آچار ضربه‌ای باعث چرخاندن پیچ و مهره‌ها می‌شود. در این مدل می‌توان سرعت را کنترل کرد. سرعت این دستگاه در این مدل در بین 800 تا 1900 دور بر دقیقه قابل تنظیم است. برای تنظیم سرعت شستی تایمردار بر روی این مدل وجود دارد. دسته این مدل دارای روکش ضد لغزش است. این روکش ضدلغزش از تکان ‌های دستگاه جلوگیری می‌کند و باعث افزایش دقت در کار می‌شود. از حلقه فلزی در قسمت بالایی این دستگاه برای آویزان کردن دستگاه استفاده شده است. مشخصات این مدل دستگاه برند بوش شامل اندازه M18، دارای چرخش در دو جهت راست گرد و چپ گرد است. ابعاد این مدل 29.4 × 20.9 سانتی‌متر است. نیروی این دستگاه 500 وات و دارای سرعت گردش در حدود 1900 دور و درایو 2/1 اینچ است. گشتاور این دستگاه در این مدل 315 نیوتن متر و دارای نرخ ضربه‌، ضربه در دقیقه است.

 

نتیجه
آچار‍‌های ضربه‌ای برطبق نوع کاربرد در انواع مختلفی طراحی و در بازار وجود دارد. در انتخاب این دستگاه باید سرعت، دقت ، وزن دستگاه و مصرف کم انرژی و کاهش احساس خستگی در انجام کار با آن مورد توجه کاربر قرار گیرد. این دستگاه از نظر قدرت، جابجایی، قیمت، میزان ایمنی متفاوت هستند. مهمترین برند‌های تولید کننده این ابزار الات می‌توان به مدل رونیکسٍ، بوش و توسن اشاره نمود. از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین نوع آچار ضربه‌ای در این 3 نوع برند می‌توان به آچار ضربه‌ای برقی رونیکس مدل 2035 درایو 1/2 اینچ، آچار ضربه‌ای بادی توسن مدل P0760IWو آچارضربه‌ای برقی بوش مدل GDS 18 E است. هریک از این مدل‌ها مزیت‌های خاصی نسبت به مدل‌های دیگر این دستگاه دارند. توصیه می‌شود کاربران برای خرید این نوع ابزارالات از برند‌های معروف رونیکس، بوش و توسن استفده کنند. با خرید از این برند‌های معروف در هزینه‌های بعدی در خرید صرفه‌جویی می‌شود.

نام محصولتصویرمزایامعایبلینک خرید
آچار بکس شارژی بوش مدل GDS 18 V-LIآچار ضربه ای توسن
  • اقلام همراه
    2 عدد باطری 18V4.0Ah Li-lon
  • شاژر سریع AL1860CV
  • کیف حمل آسان L-BOX
  • دفترچه راهنما چند زبانه(فارسی)
  • سایر توضیحات
    محافظت از باتری در برابر اضافه‌بار، گرم شدن بیش از حد و تخلیه الکتریکی عمیق
  • - قطر پیچ: M6 – M16
  • - اندازه جمع و جور و وزن سبک برای کار کردن آسان
  • - دسته با طراحی باریک و ارگونومیک برای کار بدون خستگی
  • - گشتاور 180 نیوتن متر مخصوص کار سنگین
  • - نگهداری آسان برای قطعات با استهلاک و فرسودگی بالا
  • - دارای LED برای تامین نور در محیط‌های تاریک
  • - دارای گیره اتصال به کمر
  • - طول عمر بالا به‌دلیل عدم استفاده از زغال در موتور
نداردبررسی در دیجی کالا
آچار بکس برقی بوش مدل GDS 18 Eاچار ضربه ای بوش
  • اقلام همراه
    - دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    - دارای سایز M18
  • - قابلیت تنظیم سرعت در بازه‌ی 800 تا 1900 دور بر دقیقه
  • - قابلیت چرخش در دو جهت راست‌گرد و چپ‌گرد
برای کارهای خونگی گزینه های ارزون قیمت ترهم کاررابندازه.بررسی در دیجی کالا
آچار بکس شارژی بوش مدل GDS 250 Liآچار ضربه ای بوش
  • بازه سرعت آچار
    2001-3000 دور بر دقیقه
  • بازه نرخ ضربه آچار
    2001-3000
  • حداکثر سرعت گردش
    2400
  • درایو
    1/2
  • گشتاور
    250 نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    3300 ضربه در دقیقه
 
نداردبررسی در دیجی کالا
آچار بکس شارژی بوش مدل GDX 180 LIآچار ضربه ای بوش
  • اقلام همراه
    - کیف قابل حمل
  • - 2 عدد باتری 18 ولت 3 آمپر ساعتی لیتیوم آیون
  • - 1 عدد شارژر سریع شارژ مدل AL 1820 CV
  • - 1 عدد قلاب نگهدارنده فلزی جهت اتصال به کمربند
  • - 1 عدد بند نگهدارنده مچی
  • - دفترچه راهنمای چند زبانه (فارسی)
  • سایر توضیحات
    - زمان شارژ باتری: 45 دقیقه
  • - محافظت از باتری در برابر اضافه‌بار، گرم شدن بیش از حد و تخلیه الکتریکی عمیق
  • - قطر پیچ: دارای مربع خارجی 1/2 اینچی: M6 - M16
  • - گشتاور و سرعت بالا برای پیشرفت کار سریع هنگام بستن پیچ در فلز و چوب
  • - طراحی شده برای کار کردن بدون نقص، حتی در فضاهای بسیار تنگ و بالای سر
  • - ساخت کارخانه بوش در کشور مالزی
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
آچار بکس شارژی بوش مدل GDS 18 V-EC 250آچار ضربه ای بوش
  • اقلام همراه
    - جعبه
  • - شارژر
  • - 2 عدد باتری GBA 18V 4.0Ah
  • سایر توضیحات
    - محافظت از باتری در برابر اضافه‌بار، گرم شدن بیش از حد و تخلیه الکتریکی عمیق
  • - قطر پیچ: M10 – M18
  • - اندازه جمع و جور و وزن سبک برای کار کردن آسان
  • - دسته با طراحی باریک و ارگونومیک برای کار بدون خستگی
  • - گشتاور 250 نیوتن متر مخصوص کار سنگین
  • - نگهداری آسان برای قطعات با استهلاک و فرسودگی بالا
  • - دارای LED برای تامین نور در محیط‌های تاریک
  • - دارای گیره اتصال به کمر
  • - طول عمر بالا به‌دلیل عدم استفاده از زغال در موتور
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
آچار بکس رونیکس مدل 2402آچار ضره ای توسن
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما
  • کارت گارانتی
  • سایر توضیحات
    ابزار ساخت تایوان
  • مجهز به موتور پرقدرت جهت داشتن بالاترین میزان نیروی گشتاور
  • تولید شده توسط تکنولوژی پیشرفته رباتیک به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک تحت استانداردهای بین المللی CE، ANSI، ISO9001
  • طراحی ارگونومیک
  • وزن بسیار سبک و کم حجم جهت کاربری طولانی مدت
  • روکش دسته نرم و راحت جهت جلوگیری از خستگی حتی در کارهای مداوم و طولانی مدت
  • اگزوز تعبیه شده روی دسته جهت دور کردن جریان هوا از کاربر و قطعه کار
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
آچار بکس برقی رونیکس مدل 2035 درایو 1/2 اینچآچارضربه ای توسن
  • اقلام همراه
    کیف پلاستیکی
  • دو عدد سری بکس با سایزهای 24 و 22 میلی‌متر
  • دفترچه راهنمای فارسی
  • سایر توضیحات
    - پر قدرت و کاربردی
  • - دارای بلبرینگ‌های NSK ژاپن
  • - موتور ساخته شده مطابق با استاندارد CE اروپا
  • سنگین است
  • دور آرام ندارد
بررسی در دیجی کالا
آچار بکس شارژی رونیکس مدل 8907آچار ضربه ای توسن
  • اقلام همراه
    کیف/شارژر/دفترچه راهنما
  • بازه سرعت آچار
    1001-2000 دور بر دقیقه
  • بازه نرخ ضربه آچار
    0-1001
  • توان
    20 وات
  • حداکثر سرعت گردش
    صفر تا 1600 دور در دقیقه / صفر تا 2000 دور در دقیقه / صفر تا 2500 دور در دقیقه
  • درایو
    1/2
  • گشتاور
    350 نیوتن‌متر
  • نرخ ضربه
    صفر تا 1800 / صفر تا 2500 / صفر تا 3300 ضربه در دقیقه
  • صدای خشک
  • نیوتن واقعی نیست
  • تک باطری
بررسی در دیجی کالا
آچار بکس بادی رونیکس مدل 2301آچار ضربه ای
  • - فشار کاربردی:90psi/6.3bar
  • - مکانیزم: پین کلاچ
  • - ورودی:16mm
  • - ساخت تایوان
  • - بدنه با طراحی ارگونومیک
  • - مجهز به موتور پرقدرت جهت کارایی و طول عمر بالا
  • - تولید شده توسط تکنولوژی پیشرفته رباتیک به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک تحت استانداردهای بین المللی CE، ANSI، ISO9001
  • - روکش دسته نرم و راحت جهت جلوگیری از خستگی حتی در کارهای مداوم و طولانی مدت
  • - اگزوز تعبیه شده روی دسته جهت دور کردن جریان هوا از کاربر و قطعه کار
  • - مکانیزم پین کلاچ جهت تولید قدرت یکنواخت و عملکرد سرعتی
  • ندارد
بررسی خرید در دیجی کالا
آچار بکس برقی رونیکس مدل RH-2035 درایو 1/2 اینچآچارضربه ای توسن
  • اقلام همراه
    - دو سری بکس 20 و 22 میلی‌متری
  • - کیف حمل
  • - دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    - ظرفیت: پیچ‌های استاندارد 14 تا 22 میلی‌متر و پیچ‌های سفت 10 تا 16 میلی‌متر
  • - مجهز به سیستم کلاچ و گیربکس پرقدرت جهت کاربری های صنعتی و مداوم
  • - دارای سیستم اتصال بکس ساچمه‌ای جهت سهولت کاربری و استحکام اتصال به شفت
  • - دارای استاندارد CE اروپا
  • - ابعاد بسته‌بندی: طول: 45، عرض: 37، ارتفاع: 12.5 سانتی‌متر
  • - وزن بسته‌بندی: 5 کیلوگرم
  • نداشتن تركمتر
بررسی در دیجی کالا
آچار بکس بادی توسن مدل P0760IWآچار ضربه ای توسن
  • اقلام همراه
    کوپلینگ
  • سایر توضیحات
    طراحی ارگونومیک جهت سهولت در کار
  • پرقدرت با طراحی حرفه ای
  • تعبیه خروجی هوا در جهتی که برای کاربر ایجاد مزاحمت نکند (اگزوز از زیر)
  • مجهز به سیستم ضربه زن دو چکشه
  • دارای شفت سخت کاری شده
  • دارای قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزار
  • قابلیت تنظیم قدرت خروجی
  • مجهز به ماشه با کیفیت به منظور جلوگیری از نفوذ گرد و غبار
  • مجهز به اهرم چپ گرد و راستگرد یکپارچه
  • تنظیم قدرت خروجی در 5 حالت به منظور بستن پیچ با گشتاور متفاوت
  • بدنه فلزی مقاوم به ضربه
  • دارای شفت سخت کاری شده و روکش مخصوص روی دنده شفت برای جلوگیری از ساییده شدن دنده
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
آچار بکس بادی توسن مدل P0780IWآچار ضربه ای توسن
  • طراحی ارگونومیک جهت سهولت در کار
  • پرقدرت با طراحی حرفه ای
  • تعبیه خروجی هوا در جهتی که برای کاربر ایجاد مزاحمت نکند (اگزوز از زیر)
  • مجهز به سیستم ضربه زن دو چکشه
  • دارای شفت سخت کاری شده
  • دارای قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزار
  • قابلیت تنظیم قدرت خروجی
  • مجهز به ماشه با کیفیت به منظور جلوگیری از نفوذ گرد و غبار
  • مجهز به اهرم چپ گرد و راستگرد یکپارچه
  • تنظیم قدرت خروجی در 5 حالت به منظور بستن پیچ با گشتاور متفاوت
  • بدنه فلزی مقاوم به ضربه
  • دارای شفت سخت کاری شده و روکش مخصوص روی دنده شفت برای جلوگیری از ساییده شدن دنده
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
آچار بکس برقی توسن کد ABTV066آچار بکس برقی توسن کد ABTV066
  • اقلام همراه
    به همراه کیف BMC
  • بکس فشارقوی سایز 17-19-21-22 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    درایو 1/2 اینچ با اتصال خار و ساچمه جهت اتصال ایمن سوکت‌های فشار قوی
  • طراحی ارگونومیک بدنه و دسته جهت جلوگیری از خستگی کاربر
  • دارای کیف BMC به منظور سهولت در حمل و نگهداری ابزار
  • دارای وزن و ابعاد مناسب جهت سهولت کاربری
  • دارای گشتاور 350 نیوتن متر واقعی
  • دارای موتور پر قدرت 900 وات
  • دارای سیستم کلاج قدرتمند
  • گیربکس فلزی مقاوم
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
آچار بکس برقی توسن مدل 0535IWآچار بکس برقی توسن کد ABTV066
  • اقلام همراه
    به همراه کیف BMC
  • بکس فشارقوی سایز 17-19-21-22 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    درایو 1/2 اینچ با اتصال خار و ساچمه جهت اتصال ایمن سوکت‌های فشار قوی
  • طراحی ارگونومیک بدنه و دسته جهت جلوگیری از خستگی کاربر
  • دارای کیف BMC به منظور سهولت در حمل و نگهداری ابزار
  • دارای وزن و ابعاد مناسب جهت سهولت کاربری
  • دارای گشتاور 350 نیوتن متر واقعی
  • دارای موتور پر قدرت 900 وات
  • دارای سیستم کلاج قدرتمند
  • گیربکس فلزی مقاوم
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
آچار بکس بادی توسن مدل P0980IWآچارضربه ای توسن
  • بازه سرعت آچار
    0-1001 دور بر دقیقه
  • حداکثر سرعت گردش
    7500
  • درایو
    1.2
  • مارک معتبر
  • دو چکشه
  • برند خوب
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

لیست قیمت آچار ضربه ای باکیفیت برای مصارف خانگی

آچار ضربه‌ای باکیفیت برای مصارف خانگی آچار ضربه ای جزو ابزارهای ضروری در کسب و کار فنی به شمار می‌رود. […]

راهنمای خرید آچار ضربه ای

راهنمای خرید آچار ضربه‌ای آچار ضربه‌ ای نوعی آچار است که برای چرخاندن اتصالات پیچ و مهره از آن استفاده […]

بررسی پرفروش‌ترین آچار ضربه‌ای در بازار

آچار ضربه‌ای نوعی ابزار پرکاربرد است که سری‌های مختلفی دارد و برای باز و بسته کردن اتصالاتی مانند پیچ و […]

بررسی انواع آچار ضربه‌ای، کدام نوع مناسب ما است؟

این روزها همه چیز تحت تاثیر تکنولوژی است و ابزار‌آلات نیز تا حدی به‌روز شده‌اند. یکی از ابزارهای به‌روز شده […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه