مقایسه برندهای سنگ رومیزی : برند سیلور، دیزل و محک - فروشگاه اینترنتی دهکده ابزار

مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک

  • 24 دی 1399
  • دیدگاه‌ها برای مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک بسته هستند نظر
  • kiani

مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک

سنگ رومیزی که نوعی ماشین سنگ زنی است و به عنوان دستگاهی پر کاربرد در صنعت‌های مختلف شناخته شده است. بیشترین استفاده این دستگاه در صنعت است و کمتر کسی پیدا می‌شود که این دستگاه را برای مصرف خانگی خریداری کند. در ادامه برندهای سنگ رومیزی را بررسی میکنیم.

ممکن است کاربرد این وسیله در نگاه اول در صنایع کم‌ اهمیت به نظر برسد، اما باید بدانید در تولید و ساخت بسیاری از وسایل کارگاه‌ها و کارخانه‌ها دقت و صافی سطح اجزای سازنده بسیار برکارایی و کیفیت آن اثر گذار است و این دقت، با استفاده از دستگاه سنگ رومیزی بوجود می‌آید. کاربرد و وظیفه اصلی این وسیله، ساییدن و برداشتن براده‌ها و سطوح ناصاف یک قطعه است. با استفاده از این دستگاه سطح قطعه مورد نظر خود را می‌توانید صاف و صیقلی کنید. دستگاه سنگ رومیزی به منظور تیز کردن ابزار باغبانی مثل تبر، فرم دهی انواع ابزارآلات و تمیزکردن رسوب ازروی اشیاء فلزی و قطعات ماشین‌آلات و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهتر است بدانید قبل از آن که اقدام به خرید حتی بهترین مارک سنگ رومیزی کنید؛ چه نوع سنگ رومیزی برای کار شما مناسب است و اصلا این دستگاه را برای چه کاری می‌خواهید و بعد از آن به سراغ بهترین مارک آن بروید. در زمان خرید سنگ رومیزی لازم است به وزن دستگاه، سرعت و قدرت موتور، کیفیت، گارانتی، خدمات پس از فروش و … دقت کنید. تمامی این عواملی که بیان شد، هم بر قیمت و هم بر کارایی دستگاه تاثیر گذار است. با این حال برندهای زیادی برای خرید سنگ رومیزی در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایبی دارند که در ادامه به مقایسه برندهای سنگ رومیزی برند محک، سیلور و دیزل پرداخته‌ایم.

برند سنگ رومیزی محک MAHAK

شرکت ابزار ایران البرز، در سال ۱۳۶۱ محک را در استان البرز تأسیس کرد که اولین محصول تولیدی این شرکت  سنگ رومیزی محک بود. در حال حاضر این محصول پرکاربرد، به اندازه‌ای کیفیت داشته است که توانسته به عنوان پرفروش‌ترین و بهترین مارک سنگ رومیزی در ایران شناخته شود.

بهترین مدل‌های سنگ رومیزی محک که بیشترین فروش و همچنین قیمت مناسبی داشته‌اند؛ عبارتنداز:

بهترین برند سنگ رومیزی

سنگ رومیزی محک مدل GD-125-1:

طول دستگاه ۲۵، عرض آن ۵/۱۴ و ضخامت آن ۱۸ سانتی‌متر بوده و وزنی حدود ۶/۵ کیلوگرم دارد. این دستگاه با توان ۲۰۰ واتی برای استفاده از قطعات سنگی و فلزی  مناسب بوده است و توجه داشته باشید که سرعت گردش آزاد آن، ۳۰۰۰ دور در دقیقه است و این دستگاه قابلیت کنترل سرعت را ندارد. همچنین بهتر است بدانید که این مدل از دستگاه سنگ زنی، تک فاز است.

صفحه ساب آن ۱۲۵ میلی‌متر قطر آن ۲۰ میلی‌متر ضخامت داشته و توجه داشته باشید که این دستگاه قابلیت برش با زاویه را ندارد و شاید بتوان ‌گفت یکی از معایب این محصول محسوب می‌شود. این دستگاه پایه‌های لاستیکی دارد و این امکان را برای کاربر ایجاد می‌کند تا دستگاه به راحتی بر روی میز نصب شود و در هنگام کار، دستگاه تکان نخورد. از این نوع دستگاه سنگ رومیزی محک بیشتر برای تیز کردن ابزار فلزی استفاده می‌شود و به همین دلیل دارای یک حفاظ است که در زمان کار براده‌ها و ذرات دیگر به اطراف پرتاب نشود. مهمترین مزیت این مدل، کم صدا بودن آن است و به همین دلیل یکی از بهترین دستگاه‌های سنگ زنی شناخته شده است. از این دستگاه بیشتر برای انجام کارهای ظریف مینیاتوری استفاده می‌شود.

سنگ رومیزی محک مدل GD-150H:

مدل GD-150H دستگاهیست با طول ۳۲، عرض ۲۵ و ضخامت ۱۵ سانتی‌متری ۵/۸ کیلوگرم وزن دارد. قدرت این دستگاه ۴۰۰ وات،  ۲۹۰۰ دور در دقیقه است و همچنین لازم است دقت کنید که این مدل هم همچون مدل قبلی قابلیت کنترل سرعت و برش با زاویه را ندارد.

اطراف محصول حفاظ‌هایی تعبیه شده است که ایمنی کار را برای کاربر افزایش می‌دهد. صفحه ساب این مدل  قطر ۱۵۰ میلی‌متری و ضخامت ۲۵۰ میلیمتری دارد و در داخل جعبه آن صفحه‌ی دیگری وجود ندارد. این نوع محصول برند محک نیز دارای صدایی نسبتا کم است و برای کار با فلزات طراحی و تولید شده که بیشتر برای کار با فولاد مناسب است. هر دو سمت این دستگاه به طور همزمان با روشن شدن دستگاه شروع به کار می‌کند.

سنگ رومیزی محک مدل GD-200-1HL:

این مدل از محصول محک، طول ۴۲، عرض ۲۲ و ضخامت ۲۴ سانتی‌متر دارد و و وزن دستگاه 18 گیلو گرم است. این دستگاه با توان ۷۰۰ واتی و سرعت گردش آزاد ۳۰۰۰ دور بر دقیقه برای سنگ و فلز و فولاد بسیار مناسب است و همچنین توجه داشته باشید که قابلیت کنترل سرعت و برش با زاویه را ندارد. قطر صفحه ساب ۲۰۰ میلی‌متر و ضخامت آن ۲۵ میلی‌متر است . مدل GD-200-1HL دارای حفاظ و صفحه‌ی همراه است. مزیتی که این مدل از برند محک نسبت به مدل‌های دیگرش دارد، این است که دستگاه به چراغی با قابلیت تنظیم زاویه مجهز است و همچون سایر مدل‌ها بسیار کم صداست. توان بالا و روان بودن دستگاه باعث شده است که بیشتر از مدل‌های دیگر مورد استقبال قرار گیرد.

سنگ رومیزی محک مدل GD-175H:

این مدل از دستگاه سنگ رومیزی محک، 38 سانتی متر طول، ۱۸ سانتی‌متر عرض و ۲۲ سانتی‌متر ضخامت دارد و وزن آن معادل ۱۲ کیلوگرم است. با توان ۵۰۰ واتی و سرعت گردش آزاد ۳۰۰۰ دور در دقیقه است که  برای قطعاتی با جنس فلز و سنگ بهترین انتخاب است. این مدل هم قابلیت کنترل سرعت و قابلیت برش زاویه‌دار را ندارد. اما صفحه ساب ۱۷۵ میلی‌متری با ضخامت  ۲۵ میلی‌متر و حفاظ بر روی دستگاه در هنگام خرید وجود دارد. پس در زمان خرید این مدل از دستگاه چک کنید که صفحه و محافظ در داخل جعبه وجود داشته باشد.

برند سیلور سنگ رومیزی

برند سنگ رومیزی سیلور SILVER

شرکت تولید ابزارآلات سیلور ساخت کشور چین بوده است و در کشور ما ایران هم نمایندگی‌های رسمی دارد. قطعا هرچه کیفیت، کارایی و ارائه خدمات بیشتری یک شرکت داشته باشد، قطعا محبوبیت بیشتری را از آن خود خواهد کرد که شرکت سیلور توانسته است تا به امروز رضایت مشتریان خود را بدست آورد و تا به امروز حتما برای یک بار هم نام این برند معروف و خوش نام را شنیده‌اید. با وجود نمایندگی در کشورمان، خدمات پس از فروش و گارانتی به عنوان برترین برند در میان برندهای سنگ رومیزی شناخته شده است. چون خیلی راحت در زمان آسیب و خرابی دستگاه می‌توان آن را تعمیر نمود و دیگر دغدغه نبود قطعات یدکی را با وجود تحریم‌ها نخواهید داشت.

انواع مدل برند سنگ رومیزی‌ سیلور علاوه بر قدرت و توان بالا به طور خاصی طراحی شده‌اند. زیباترین کاری که این برند کرده است این است که با رنگ‌های مختلف کاربرد هر دستگاه را مشخص کرده است. به عنوان مثال رنگ نقره‌ای دستگاه سنگ رومیزی سیلور مناسب  قطعات از جنس آهن و رنگ نارنجی مناسب قطعات از جنس سنگ است. همچنین قیمت مناسب و به صرفه آن در این شرایط اقتصادی می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای محبوبیت این برند باشد.

مدل‌های پرفروش‌ترین سنگ رومیزی این شرکت عبارت‌اند از: مدل GTP02A10 رنگ نقره‌ای، آبی، سبز و نارنجی که همان طور که بیان شد، تفاوت رنگ‌ها به معنی تفاوت در موارد استفاده است.

سنگ رومیزی مدل GTP0A10 در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، سبز و نارنجی:

این دستگاه با ابعاد ۱۴*۱۲*۱۸ و با وزن ۳ کیلوگرم در بازار موجود است. توان آن ۲۰۰ وات بوده و ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه سرعت گردش آزاد دارد. این نوع دستگاه سنگ زنی سیلور برخلاف برند محک دارای یک ویژگی مهمی است. این دستگاه دارای قابلیت کنترل سرعت است و بهترین انتخاب برای کار با قطعات فلزی، سنگی و چوبی است. کنترل سرعت در انتخاب این دستگاه می‌تواند یک امتیاز ویژه محسوب شود.

این دستگاه در جعبه خود، صفحه سابی با قطر ۷۵ میلی‌متری و ضخامت ۲۰ میلی‌متری و یک حفاظ را دارد. اما باید بدانید که این دستگاه هم  قابلیت برش با زاویه را همچون مدل‌های برند محک ندارد.

سنگ رومیزی دیزل DIESEL

برند دیزل از پرفروش‌ترین برندهای سنگ رومیزی در بازار بوده  است و در کشورمان ایران نیز همچون برند سیلور نمایندگی فروش دارد. همچنین مزیت مهم این برند دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش است که با خیالی راحت بدون نگرانی میتوان این محصول را خریداری کرد. از پرفروش ترین مدل‌های این محصول می‌توان به DSBG03 و DSBG04 اشاره نمود.

برند سنگ رومیزی دیزل مدل DSBG04:

این دستگاه ۴/۴ کیلوگرم وزن داشته و در ابعاد ۲۵*۱۳*۱۵ سانتی‌متر طراحی و تولید شده است. توان دستگاه ۲۰۰ وات بوده و ۲۹۵۰ دور در دقیقه سرعت گردش آزاد دارد و مناسب برای کار با قطعات فلزی است.

این دستگاه هم قابلیت کنترل سرعت و برش با زاویه را ندارد. بسیار کم صدا است و صفحه ساب ۱۲۵ میلی‌متری همراه با یک حفاظ داخل جعبه خود دارد.

سنگ رومیزی برند دیزل

سنگ رومیزی دیزل مدل DSBG03:

این برند سنگ رومیزی به نسبت دستگاه‎های دیگر وزن کمتری معادل ۳ کیلوگرم دارد و دارای ۱۸ سانتی‌متر طول، ۱۲ سانتی‌متر عرض و ۱۴ سانتی‌متر ضخامت است. توان این دستگاه ۱۵۰ وات و سرعت آن با قابلیت کنترل، ۵۰۰ الی ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه است. صفحه سابی که برای این دستگاه استفاده می‌شود، قطری معادل 75 میلیمتر دارد و همچون دستگاه‌های سنگ رومیزی دیگر صفحه محافظ به همراه خود دارد. مهمترین مزیتی که این مدل از سنگ رومیزی دیزل دارد، صدای کم آن است.

در نهایت باید بگوییم که دستگاه‌های دو برند دیزل و سیلور نسبت به محک تخصص ‌یافته‌تر و حرفه‌ای‌تر هستند و فقط برای سایش قطعات و صیقلی کردن مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و برای استفاده از آنها نیز، تخصص بیشتری لازم است.

اما لازم است به این نکته توجه داشته باشید که محک به دلیل اینکه برندی ایرانی است اما خدمات پس از فروش گسترده‌تری دارد و دسترسی به قطعات قابل تعمیر آن راحت‌تر است و به ‌علاوه قیمت کمتری نیز نسبت به بقیه برندها دارد.یعنی اگر دستگاه‌های این برند خراب شوند، راحت‌تر نسبت به برندهای دیگر تعمیر می‌شوند و در واقع این دستگاه‎های برند محک تعمیرپذیری بالایی دارند.

دستگاه‌های سنگ رومیزی سیلور و دیزل قیمت بالاتری نسبت به برند محک دارند و شاید بتوان گفت که هر دو آنها تقریباً در یک رنج قیمت قرار دارند.

بزرگترین عیبی که برند سنگ رومیزی‌های محک ‌دارند، وزن و ابعاد آن است که نسبت به برندهای دیگر کمی بیشتر است و به همین دلیل شاید خیلی از افراد از به صرفه بودن قیمت آن چشم پوشی کنند اما باز هم باید ببینید الویت شما در زمان خرید کدام یک است وزن محصول یا قیمت آن.

با این حال باید بگوییم وزن کمتر در برندهای دیزل و سیلور یک امتیاز بالا محسوب می‌شود که استفاده و حمل و نقل آن را آسان‌تر کرده و امکان کارکرد حرفه‌ای را فراهم می‌کنند. پس در زمان خرید دستگاه سنگ رومیزی، به وزن دستگاه دقت کنید.

همچنین قدرت و سرعت دستگاه نیز یکی از مهمترین معیارها در زمان خرید محصول است که دستگاه‌های برند سیلور نسبت به دو برند دیگر می‌توان‌ گفت قدرت و سرعت بیشتری دارند و همچنین امکان کنترل سرعت را نیز دارد. سرعت گردش در دستگاه‌های سیلور و دیزل نسبت به توان آن بیشتر بوده و این امر باعث می‌شود استفاده از آن آسان شود و در نهایت استفاده کاربر از دستگاه بالا باشد؛ اما در محک، توان نسبت به سرعت بیشتر است و به سبب آن کار کردن با آن  و سرعت انجام کار تا حدودی کند می‌شود و ممکن است بعضی اوقات موجب داغ شدن دستگاه و کم شدن کارایی آن شود. داغ شدن دستگاه واضح و بدیهی است که سبب کاهش عمر دستگاه خواهد شد و با اینکه به نسبت در میان دستگاه‌های صنعتی گران قیمت است، هرچه طول عمر دستگاه بیشتر باشد به صرفه تر است.

مزیت دیگری که دستگاه‌های سنگ‌ رومیزی سیلور و دیزل دارند این است که معمولاً دارای لوازم جانبی‌هایی برای تأمین امنیت و ریزه‌کاری قطعه هستند؛ با وجود اینکه موجب بالارفتن قیمت آن می‌شوند اما توجه داشته باشید که کارایی و دقت آن را بالا می‌برند و شاید بهترین ویژگی برای انتخاب یک دستگاه این باشد که کارایی و دقت بالایی داشته باشد.

ویژگی خوب و عالی که هر سه تا برند دارند این است که به نحوی طراحی شده‌اند که کم‌ترین صدای ممکن حین کار تولید شود و کاربر و سایرین افراد در زمان روشن شدن دستگاه و کار با آن اذیت نشوند.

با تمامی این تفاسیر اکنون می‌توانید بهترین نوع دستگاه سنگ رومیزی را متناسب با کار خود انتخاب و خریداری کنید.

سوالات متداول

بهترین مدل های سنگ رومیزی محک چیست؟

سنگ رومیزی محک مدل GD-125-1

سنگ رومیزی محک مدل GD-150H

سنگ رومیزی محک مدل GD-200-1HL

سنگ رومیزی محک مدل GD-175H

بهترین مدل های سنگ رومیزی سیلور چیست؟

سنگ رومیزی مدل GTP0A10 در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، سبز و نارنجی

سنگ رومیزی مدل GTP0A10 چیست؟

این دستگاه با ابعاد ۱۴*۱۲*۱۸ و با وزن ۳ کیلوگرم در بازار موجود است. توان آن ۲۰۰ وات بوده و ۱۰۰۰۰ دور در دقیقه سرعت گردش آزاد دارد. این نوع دستگاه سنگ زنی سیلور برخلاف برند محک دارای یک ویژگی مهمی است. این دستگاه دارای قابلیت کنترل سرعت است و بهترین انتخاب برای کار با قطعات فلزی، سنگی و چوبی است. کنترل سرعت در انتخاب این دستگاه می‌تواند یک امتیاز ویژه محسوب شود.

مزیت سنگ رومیزی برند سیلور و دیزل چیست؟

عمولاً دارای لوازم جانبی‌هایی برای تأمین امنیت و ریزه‌کاری قطعه هستند؛ با وجود اینکه موجب بالارفتن قیمت آن می‌شوند اما توجه داشته باشید که کارایی و دقت آن را بالا می‌برند و شاید بهترین ویژگی برای انتخاب یک دستگاه این باشد که کارایی و دقت بالایی داشته باشد.

ویژگی عالی مشترک سه برند سنگ رومیزی دیزل، سیلور و محک چیست؟

به نحوی طراحی شده‌اند که کم‌ترین صدای ممکن حین کار تولید شود و کاربر و سایرین افراد در زمان روشن شدن دستگاه و کار با آن اذیت نشوند.

نام محصولتصویرمزایامعایبلینک خرید
سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10 رنگ سبزبرند سیلور سنگ رومیزی
  • مناسب برای:فلز، سنگ، چوب
  • قابلیت کنترل سرعت:دارد
  • مجهز به شیلنگ خرطومی جهت کارهای ظریف
  • مجهز به چراغ آماده به کار و در حال کار بطور جداگانه
  • دارای محافظ بر روی سنگ ها جهت جلوگیری از پرتاب تراشه
  • قابلیت برش با زاویه ندارد
  • فقط استفاده برای کارای سبک و ظریف کاری
  • نداشتن لوازم همراه مثل تیغه
بررسی در دیجی کالا
سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10 رنگ نقره ایاز برندهای سیلور
  • مناسب برای:فلز، سنگ، چوب
  • قابلیت کنترل سرعت:دارد
  • مجهز به شیلنگ خرطومی جهت کارهای ظریف
  • مجهز به چراغ آماده به کار و در حال کار بطور جداگانه
  • دارای محافظ بر روی سنگ ها جهت جلوگیری از پرتاب تراشه
  • مناسب برای کارهای کوچک مثل چوب و رزین
  • دور موتور هنگام استفاده از سنگ کم می شود
  • نداشتن قلم حکاکی برای استفاده در فرز انگشتی
  • کمیاب بودن سنگ سنباده
بررسی در دیجی کالا
سنگ رومیزی محک مدل GD-125-1سنگ رومیری محک
  • مناسب برای:فلز، سنگ
  • حفاظ:دارد
  • دارای پایه‌های لاستیکی جهت ثابت ماندن دستگاه در هنگام استفاده
  • کم صدا
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
  • استفاده در کارهای کوچک و خانگی
بررسی در دیجی کالا
سنگ رومیزی محک مدل GD-150Hبرند مجک سنگ رومیزی
  • مناسب برای:فلز، سنگ
  • حفاظ:دارد
  • قدرت بالا
  • کیفیت بدنه خوب
  • لرزش کم
  • کم صدا
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
بررسی در دیجی کالا
سنگ رومیزی محک مدل GD-200-1HLسنگ رومیزی محک مدل hl
  • مناسب برای:فلز، سنگ
  • حفاظ:دارد
  • کم صدا 
  • پر قدرت 
  • روان در حین کار 
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
بررسی در دیجی کالا
سنگ پرداخت رومیزی محک مدل PGD200-1 Lسنگ رومیزی محک مدل l
  • مناسب برای:فلز، سنگ
  • حفاظ:دارد
  • کم صدا 
  • پر قدرت 
  • روان در حین کار 
  • قابلیت نصب انواع تجهیزات پرداخت‌کاری روی میله سمت راست دستگاه
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
  • قابلیت برش با زاویه:ندارد
  • نداشتن تنوع رنگ
بررسی در دیجی کالا

لیست محصولات منتخب
مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک

سنگ رومیزی محک مدل GD-125-1

Mahak GD-125-1 Bench Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز , سنگ
  • ابعاد
    طول: 25 ، عرض: 14.5 ، ضخامت: 18 سانتی متر
  • وزن
    5.6 کیلوگرم
  • توان
    200 وات
  • سرعت گردش آزاد
    3000 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    ندارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک

سنگ رومیزی محک مدل GD-150H

مشخصات کالاMahak GD-150H Bench Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز
  • ابعاد
    15 × 25 × 32 سانتی متر
  • وزن
    8.5 کیلوگرم
  • بازه سرعت
    2500-3000 دور در دقیقه
  • بازه توان
    0-500 وات
  • توان
    400 وات
  • سرعت گردش آزاد
    2900 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    ندارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک

سنگ رومیزی محک مدل GD-175H مدل GD-175H

مشخصات کالاMahak GD-175H Bench Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز , سنگ
  • ابعاد
    طول: 38 ، عرض: 18 ، ضخامت: 22 سانتی متر
  • وزن
    12 کیلوگرم
  • توان
    500 وات
  • سرعت گردش آزاد
    3000 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    ندارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک

سنگ رومیزی محک مدل GD-200-1HL

مشخصات کالاMahak GD-200-1HL Bench Grinder

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز , سنگ
  • ابعاد
    طول: 42 ، عرض: 22 ، ضخامت: 24 سانتی متر
  • وزن
    18 کیلوگرم
  • توان
    700 وات
  • سرعت گردش آزاد
    3000 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    ندارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک

سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10

مشخصات کالاSilver GTP02A10 Bench Grinder Blue Color

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز , سنگ , چوب
  • ابعاد
    14 × 12 × 18 سانتی متر
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • توان
    200 وات
  • سرعت گردش آزاد
    10000 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    دارد
  • حفاظ
    ندارد
مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک

سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10

مشخصات کالاSilver GTP02A10 Bench Grinder Green Color

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز , سنگ , چوب
  • ابعاد
    14 × 12 × 18 سانتی متر
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • توان
    200 وات
  • سرعت گردش آزاد
    10000 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    دارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک

سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز , سنگ , چوب
  • ابعاد
    14 × 12 × 18 سانتی متر
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • توان
    200 وات
  • سرعت گردش آزاد
    10000 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    دارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک

سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10

مشخصات کلی

  • مناسب برای
    فلز , سنگ , چوب
  • ابعاد
    14 × 12 × 18 سانتی متر
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • توان
    200 وات
  • سرعت گردش آزاد
    10000 دور در دقیقه
  • قابلیت کنترل سرعت
    دارد
  • قابلیت برش با زاویه
    ندارد
  • حفاظ
    دارد
به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

قیمت ابزار همه کاره باکیفیت و کاربردی برای مصارف خانگی

لیست قیمت ابزار همه کاره باکیفیت برای مصارف خانگی ابزار همه کاره که آن را با نام ابزار چند کاره […]

مقایسه ابزار همه کاره 3 برند ماکیتا، دیوالت و بوش

مقایسه ابزار همه کاره 3 برند دیوالت، ماکیتا و بوش ابزار همه کاره در صنایع مختلف و کارگاه‌های زیادی مورد […]

بررسی برخی از پرفروش‌ترین ابزار همه کاره در بازار

بررسی پرفروش‌ترین ابزار همه کاره در بازار ابزار همه کاره یکی از ابزار کاربردی در مشاغل فنی است که امکان […]

بررسی انواع ابزار همه کاره در بازار

بررسی انواع ابزار همه کاره داشتن ابزاری که بتواند کاربری‌های مختلفی داشته باشد یک مزیت محسوب می‌شود. کمبود فضا، افزایش […]

راهنمای خرید ابزار همه‌کاره

راهنمای خرید ابزار همه‌کاره ابزار همه‌کاره از جمله ابزاری به شمار می‌آید که وجود آن در بسیاری از کارگاه‌ها ضروری […]

بررسی پرفروش‌ترین جعبه ابزار در بازار

جعبه ابزار یکی از لوازم ضروری در هر خانه است که وظیفه‌ی نگهداری از انواع ابزارآلات را بر عهده دارد. […]

مقایسه آچار ضربه ای سه برند رونیکس بوش و توسن

یکی از ابزارهای مهم وقابل استفاده درخانه و کارخانه آچار ضربه‌ای است. نوع آچاری که در این مکان‌ها استفاده می […]

لیست قیمت آچار ضربه ای باکیفیت برای مصارف خانگی

آچار ضربه‌ای باکیفیت برای مصارف خانگی آچار ضربه ای جزو ابزارهای ضروری در کسب و کار فنی به شمار می‌رود. […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای مقایسه سه برند سنگ رومیزی: برند سیلور، دیزل و محک بسته هستند دیدگاه برای این نوشته

__(Comments are closed.,'kubrick')