برندهای آچار بکس و بررسی کیفیت و ویژگی های آن ها به طور دقیق - فروشگاه دهکده ابزار

مقایسه آچار بکس 3 برند بوش، دیوالت و ماکیتا

  • 14 اسفند 1399
  • 0 نظر
  • kiani

مقایسه 3 برند بوش، دیوالت و ماکیتا آچار بکس

آچار بکس یکی دیگر از لوازم ضروری و پر کاربرد در صنایع مختلف و حتی منازل است. این نوع از آچار سری های مختلفی دارد و برای باز و بسته کرن پیچ و مهره‌هایی مناسب است که امکان استفاده از آچار معمولی و یا پیچ گوشتی شارژی وجود ندارد. برندهای زیادی در حال تولید این ابزار هستند که در این مطلب به بررسی برخی از معتبرترین و معروف‌ترین برندهای آچار بکس پرداخته‌ایم.

فهرست مطالب: (با کلیک بر روی هر عنوان به توضیحات بیشتر هدایت می شوید)

برند بوش

برند بوش یکی از سرشناس‌ترین برند‌ها در دنیا است که پیشینه‌ی پرباری در بخش تولیدات کالاهای صنعتی دارد. شرکت بوش براساس قواعد تکنولوژی در ۱۵ نوامبر سال ۱۸۸۶ در آلمان به دست روبرت بوش تاسیس شد. این برند کار خود را تا سال ۱۸۹۱ با تعداد اندکی از کارکنان روبرت بوش در شرکت مخصوص خود آغاز کرد اما در همان سال به مرور زمان همه‌ی دارایی روبرت بوش تمام شد، بنابراین او جهت راه اندازی مجدد شرکتش کوشش فراوانی کرد.

بوش با امانت‌ مقداری پول از مادرش وگرفتن وام به مقدار زیاد از بانک، توانست بخشی از شرکت خود را دوباره پایه‌گذاری کند ولی چون این دارایی کم بود، برند بوش مجدد در سال ۱۸۹۲ افت بسیار زیادی کرد. در واقع روبرت بوش با وجود مسائل و مشکلات بسیارفراوان و کمبود سرمایه خود در دهه اول پایه‌گذاری برندش با پشتکار و علاقه‌ای که به تکنولوژی و علم داشت، موجب پیشرفت زیاد و در نتیجه ایجاد یک برند معتبر و بزرگ در تکنولوژی جهانی شده‌است. سایت‌‌های فروش و فروشگاه‌های ابزارآلات و لوازم متنوع با نام این برند نیازی به توصیف فراوان و آزمون تخصصی جهت تست دوام و هزینه ندارند چون این برند معتبر بوده و این خود یک نکته مثبت در ارائه این برند است.

بوش یکی از توانمند‌ترین برندهای وسیله‌ و لوازم مرتبط با صنعت، ساخت و ساز، کارگاه‌ها و مصارف خانگی است. این برند قدرت، کارایی و دوام زیاد کالا‌های خود را در جهان اثبات کرده و با بسیاری از برندهای سطح یک در عرصه جهانی برابری می‌کند. در کشورهای زیادی کالاهای صنعتی و غیرصنعتی با نام این برند تولید می‌شود، در واقع صرفاً کشور آلمان عرضه‌کننده کالاهای این برند نیست. بنابراین کشور تولیدکننده‌ی لوازم با برند بوش با ثبت عنوان برند بر روی جعبه و یا بر روی ابزار به همراه کد ومشخصات لازم کالا را با همان کیفیت اصلی عرضه می‌کنند، در واقع چون عرضه و سفارشات بسیار بالا است در کشورهای دیگر تحت حمایت بوش تولید و به کشورهای متفاوت فرستاده می‌شود.

آچار بکس برقی مدل GDS 18 E برند بوش

این آچاربکس به برق 220 ولت برای انجام کار نیازمند است و قدرتی 500 واتی دارد. لازم به ذکر است گشتاور و نیروی چرخشی جهت استفاده از آچار بکس‌ها بسیار ضروری و مهم است و کالای مذکور با برند بوش از این نظر بهترین وضیعت را داراست. این آچار با گشتاور چرخشی 250 نیوتن‌متر توانایی زیادی در چرخش پیچ و مهره‌های بسیار سفت دارد.

همچنین توانایی تنظیم سرعت به‌وسیله‌ی تعبیه یک شستی دیمردار روی آچار در بازه‌ی میان ۸۰۰ تا ۱۹۰۰ دوربردقیقه یکی از خصوصیات ویژه این آچاربرقی است. دسته‌ی این وسیله دارای بدنه‌ای ضد لغزش است تا ضربه‌ها و حرکت‌های آچار منجر به کاهش توجه در کار و در نتیجه حادثه یا آسیب نگردد.

آچار بکس بوش

حلقه‌ی فلزی جهت آویختن آچار در بالای آن در موارد ضروری ایجاد شده ‌است. از این آچار برقی می‌توان جهت باز وبسته کردن چرخ‌های خودرو و مصارف خانگی از جمله قفسه‌بندی و غیره استفاده کرد. برند بوش این کالا را با عنوان مدل GDS 18 E ساخت کشور آلمان، با موتوری قوی جهت مصارف حرفه‌ای، قابلیت گردش به سمت چپ و راست جهت انجام عملیات باز و بسته کردن پیچ‌ها، وزن ۲/۳ و به همراه وسایل جانبی با تعویض ساده ارائه کرده‌است.

آچار بکس شارژی مدل GDS 18 V-EC 250 برند بوش

این آچار دارای درایو ۱/۲ اینچی، گشتاور چرخشی 250 نیوتن‌متری و جنس و نوع باتری تامین‌کننده نیروی این آچارشارژی از لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپرساعتی و اختلاف انرژی این باتری 18 ولت بوده است. یکی از خصوصیات ویژه‌ی این آچار قابلیت تنظیم و پایش سرعت عملکرد آن در بازه‌ی ۰ تا ۲۴۰۰ دور بر دقیقه و تعداد تکان‌ها و کوبه‌های آن با اندازه ۰ تا ۳۵۰۰ است.

لازم به ذکر است که برند بوش یک باتری افزون بر خود کالا ارائه نموده تا در مواقع ضروری و لازم کاربران باتری را به سرعت تعویض کنند و به ادامه کار خود بپردازند. این کالا وزن و حجم سازگار و مساعدی جهت انجام کار آسان و بی‌ دردسر نیز دارد. همچنین این آچار بکس شارژی علاوه بر فراهم کردن انرژی لازم خود از باتری، توان و گشتاور چرخشی زیادی نیز دارد و می‌توان با استفاده از آن به انجام کارهای تقریباً سخت پرداخت.

برند دیوالت

دیوالت برندی از شرکت بلک اند دکر است که فعالیت آن در زمینه‌ی تولید وسایل‌های برقی، ابزارآلات شارژی است. شرکت تخصصی و واقعی دیوالت در سال 1924 به به دست ریموند دیوالت بنیان‌گذاری شد. دیوالت پیشرفت زیاد و پرسرعتی کرد و در سال 1947 به تحت برندی معتبر در جهان اثبات شد، سپس در سال 1949 توسط شرکتی خریداری و در سال 1960 به شرکت بلک اند دکر واگذار شد. در سال 1992 شرکت بلک اند دکر کوشش بسیار زیادی در جهت مطرح کردن برند دیوالت در ساخت و ساز و عرضه لوازم‌های پیشرفته صنعتی، برقی و شارژی را شروع کرد. امروزه برند دیوالت ارائه‌دهنده توانمند و مطرح انواع لوازم برقی و لوازم جانبی در بازار است. شرکت دیوالت در سال 1994 ساخت و ساز خود را با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها ارتقاء داد و به برندی با عنوان تجاری شناخته‌شده در میان صنایع و استفاده‌کنندگان ابزارهای برقی تبدیل شد. در سال 2002 عرضه و ساخت شرکت دیوالت در کشور آمریکا متوقف شده و بعد از آن این برند تولیدات خود را در کشور های چین، مکزیک، تایلند، ژاپن و کره ارائه و در تمامی جهان به فروش رساند. دو سال بعد بلک اند دکر شرکت Porter-Cable را خرید و با دیوالت ادغام کرد و عرضه خود را ادامه داد. بعد از آن دیوالت به ارائه و عرضه ابزارآلات دستی و سپس به ساخت ابزارآلات مکانیکی پرداخت و تولید آن را افزایش داد. برند دیوالت در زمینه تولید ابزارآلات شارژی و برقی پیشرفت کرده و یکی از شناخته‌ترین آچاربکس شارژی‌ها با عنوان برند دیوالت مورد استفاده واقع می‌شود که محبوبیت بالایی را ایجاد کرده است. مدل‌های آچاربکس شارژی با طراحی و خصوصیات خاص از نظر دوام و همچنین گوناگونی این لوازم با برند دیوالت فراوان است و در فروشگاه‌ها ارائه می‌شود. این برند معتبر جهت کارهای صنعتی، کارگاهی و مصارف خانگی ابزارآلات ضروری را با فناوری‌های جدید مورد نیاز استفاده‌کنندگان عرضه می‌گردد.

آچار بکس برقی مدل DW292 برند دیوالت

آچاربکس مذکور با برند دیوالت دارای درایو ۱/۲ اینچ، گیربکس توانمند جهت راه‌اندازی گشتاور چرخشی 440 نیوتن متر برای افزایش کارایی، موتور توانمند 710 وات و سرعت چرخش 2200 دور در دقیقه است. یکی دیگر برتری‌های آچاربکس دیوالت برخورداری از توانایی چرخش به سمت چپ و راست است که جهت انجام این چرخش، فشردن شستی موجود در بخشی پایینی آچار ضرورت دارد.

از دیگر خصوصیات این آچار بادوام می‌توان به دسته‌ی پلاستیکی آن به جهت آسانی در کار و لرزش کم آن اشاره داشت. از آچاربکس برقی برند دیوالت در سطح‌های مستحکم استفاده می‌گردد. بکس برقی دیوالت وزن اندکی داشته و قابل جابه‌جایی نیز است. از این آچاربکس برقی در پروژه‌های ساختمانی و راه‌سازی، تعمیرگاه‌های اتومبیل، باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های بزرگ، محکم و شش گوش، در مصارف خانگی مثل نصب دکور و غیره استفاده می‌شود.

آچار بکس دیوالت

آچار بکس شارژی مدل DCF899P2 برند دیوالت

این آچاربکس شارژی دارای درایوی به سایز ۱/۲ اینچ است و سرعت چرخشی این کالا به وسیله‌ی یک گیربکس در ۳ وضعیت متفاوت تنظیم می‌شود. بیش‌ترین سرعت چرخشی آچار در موقعیت‌های اول، دوم و سوم به ترتیب به ۴۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۹۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد. لازم به ذکر است گشتاور چرخشی آچار نیز با عوض‌کردن موقعیت سرعت چرخش، تغییر می‌کند در واقع بیش‌ترین گشتاور چرخشی آچار در سه موقعیت‌ اول، دوم و سوم به ترتیب به ۱۳۵، ۴۰۰ و ۹۵۰ نیوتن‌متر می‌رسد. نیروی ضروری جهت انجام کار با آچار شارژی دیوالت توسط یک باتری 18 ولت با ظرفیت 5 آمپرساعت و جنی لیتیوم یکنی با تکنولوژی xr فراهم می‌گردد. این کالا دارای وزن 3.3 کیلوگرم است. برند دیوالت چندین سال است که فعالیت‌های خود را در ساخت و عرضه انواع ابزارآلات و وسایل جانبی آغاز کرده ‌است. جعبه این آچار شارژی بادوام مدل DCF899P2 دارای یک باتری زاپاسی، شارژر و دفترچه‌ی راهنما مربوط به کالا نیز است.

برند ماکیتا

برند ماکیتا یک برند شناخته‌ شده در ساخت و ارائه لوازم در بازار جهانی است. این شرکت در 21 مارس 1915 در کشور ژاپن با نام برند ماکیتا به ‌وسیله‌ی ماسابورو ماکیتا جهت ساخت کالاهایی با دوام و با توانایی بالا ایجاد و پایه‌گذاری گردید. برند ماکیتا در ابتدای ساخت و تولید به فروش و تعمیرات لوازم نور و روشنایی پرداخت و سپس تحت عنوان اولین سازنده‌ها و ارائه‌دهنده‌های لوازم برقی در کشور صنعتی ژاپن مطرح شده ‌است. ماکیتا در سال 1945 به‌خاطر مصون بودن شرکت خود از خطر بمباران‌ها و جنگ، شرکت خود را به شهر دیگری در آنجو منتقل کرد. ده سال بعد رئیس این شرکت تولیدی به فردی با نام جوجیرو گوتو واگذار شد. قابل ذکر است برند ماکیتا اولین رنده برقی و سپس اولین شیارزن را ساخت و در بازار ارائه کرد. چندین سال بعد ابزارآلات دیگری مانند اره گردبر و دریل و سپس بعد آن یک ابزار بادوام و قوی تحت عنوان دریل شارژی را ساخت و عرضه نمود.

پس از کوشش و پیشرفت‌های فراوان جهت تولید و ساخت انواع و اقسام تولیدات با عنوان ماکیتا، در سال 1970  این برند شرکت و در واقع شعبه‌ی خود را در کشور آمریکا تاسیس کرد برند ماکیتا در سال 2004 اولین ابزار در زمینه دفاعی و هوایی را طی مدت زمان زیادی کار و تلاش با توانایی بالا و عملکرد سریع ارائه کرد. شرکت ماکیتا تولیدات و محصولات خود را براساس کم‌کردن هزینه‌های ابتدایی و کالای با هزینه پایین‌تر ولی با کارکرد بالا به بازار ارائه می‌کند و چندین سال‌ است که این شرکت وسایل با برند ماکیتا را با دوام زیاد با هزینه‌ی کم برای مصرف‌کنندگان عرضه می‌نماید. تلاش برند ماکیتا در ساخت ابزارآلات قابل جابه‌جایی است و به همین جهت حدود 52 درصد از سرمایه خود را جهت ساخت و عرضه ابزارآلاتی مانند دریل، آچاربکس، انواع پیچ‌گوشتی و غیره صرف کرد. سپس این شرکت در تولید انواع ابزارآلات از دیگر شرکت‌ها پیشی گرفته و کالاها و تولیدات خود را افزایش داد.

آچاربکس برقی مدل TW1000 برند ماکیتا

کالاهای مربوط به برند ماکیتا دارای دوام و توانایی مطرح و زیادی هستند. آچار بکس برقی مذکور با برند ماکیتا یک آچار قوی با توان ۱۲۰۰ واتی، وزن ۸/۶ کیلوگرم و گشتاور چرخشی ۱۰۰۰ نیوتن‌متری است که عملکرد سرعتی و چرخشی آن به ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. گشتاور چرخشی و گنجایش زیاد این کالا سبب کارایی بالای آن در مصارف صنعتی و سنگین و کناف‌کاری شده ‌است. طراحی بدنه عایق و شکل این آچاربکس برقی باعث آسانی انجام کار شده و قابلیت چرخش به صورت چپ‌گرد و راستگرد را جهت باز و بسته کردن پیچ‌ها ایجاد کرده ‌است. برند ماکیتا آچار بکس برقی مدل TW1000 را درون یک کیف عرضه می‌کند.

آچار بکس برند ماکیتا

آچار بکس شارژی مدل  6918DWA  برند ماکیتا

آچاربکس شارژی برند ماکیتا از کالاهایی با کارایی زیاد به شمار می‌‌رود. این کالا وزنی حدود ۱/۶ کیلوگرم دارد و طول آن ۱۷/۶ سانتی‌متر است. بیش‌ترین سرعت چرخش این کالا حدود ۲۳۰۰ دور بر دقیقه است و به کارگیری این سری آچاربکس‌ها سبب افزایش عملکرد کار شده و وسیله‌ی مناسبی برای استفاده‌کنندگان است. آچار بکس شارژی ماکیتا 6918DWA  با درایو ۱/۲ اینچ و تعداد ضربه ۳۰۰۰ در دقیقه است. لازم به ذکر است که با به‌کار گرفتن تبدیل‌های اختصاصی، اندازه آن را عوض کرده و برای سری بکس‌های دیگر و همچنین در کارخانه‌های صنعتی، آپاراتی اتومبیل و مصارف خانگی بهره برد.

در این مقاله به مقایسه‌ی ۳ برند بوش، دیوالت و ماکیتا با توجه به ویژگی‌های اختصاصی گفته‌شده می‌پردازیم. البته شایان ذکر است که هر برند و مدل‌های آن ویژگی‌ها، برتری‌ها و کاستی‌های مختص خود را دارد. همانطور که گفته شد برند بوش دارای برتری‌هایی اعم از کارکرد و اعتبار بالا و سری آچاربکس‌های ۱۲ ولتی و ۱۸ ولتی با کارایی بسیار بالایی است اما عیب آن کاهش نوآوری در تولیدات خود در مقایسه با دیگر رقبا و برندهاست. برند بوش دارای کالاهای باکیفیت و دوام بالایی است و هر از گاهی تغییراتی جهت افزایش کیفیت کالاها انجام می‌دهد اما این تولیدکننده مانند گذشته ابزارهای جدید پیشرفته امروزی ارائه نمی‌کند. برند دیوالت نیز تولیدکننده‌ی ابزارآلات قوی، تخصصی و پیشرفته با طراحی ممتاز است. اما ابزارآلات سری ۱۲ ولتی آن توانمندی لازم را ندارد.

دیوالت آچاربکس شارژی مناسبی را در بازار ارائه می‌دهد و همچنین در بعضی مواقع به نوآوری و پیشرفت ابزارآلات می‌پردازد و به بازار عرضه می‌کند. برند دیوالت علاوه‌بر نوآوری سعی در بالابردن کیفیت و کارکرد ابزارآلات دارد. رشد در تولید انواع بسیار فراوان از ابزارآلات شارژی، افزایش سرعت شارژ باتری ۱۸ ولتی، پلتفرم تغییریافته آچاربکس‌های ۱۲ ولتی، در برند نوین ماکیتا دیده می‌شود اما بعضی اوقات این برند با سرعت پایین خود را با نیاز‌های صنعتی تطبیق می‌دهد و همچنین به علت فراوانی بیش از حد انتخاب و خرید بعضی از کالاها و انواع مدل‌های عرضه‌شده با عنوان برند ماکیتا بسیار سخت است. برخلاف برند بوش، برند ماکیتا همیشه با شرکت‌های دیگر در حال رقابت است و بیش‌تر در زمینه عرضه‌ی کالاهای جدید با طراحی‌های خوش‌فرم جهت رضایت‌مندی خریداران تلاش می‌کند.

شما با مطالعه‌ی ویژگی‌های اختصاصی هر برند و کالاهایش و همچنین کار مورد نظر خود، می‌توانید آچاربکس مناسب خود را انتخاب و سپس خریداری کنید.

نام محصولتصویرمزایامعایبلینک خرید
مجموعه 27 عددی سری بکس و پیچ گوشتی بوش مدل 2607017160اچاز بکس بوش
  • تعداد:مجموعه 27 عددی
  •  جنس ابزار: استیل
  • کاور : دارد 
  • کیف مخصوص حمل دارد
  • متریال ساخت عالی
  • عدم وجود بیت الن هشت
  • نداشتن بوکس ۱۲
  • ظریف بودن درایور یا همون آچار جغجغه ای
  • کیف و دسته پیچ گوشتی ندارد
بررسی در دیجی کالا
مجموعه 27 عددی سری بکس و پیچ گوشتی بوش مدل 2607017160اچاربکس 24 تایی بوش
  • تعداد:1 عدد
  • شماره اچار:6 , 7 , 8 , 10 , 13
  • کاور :دارد
  • یک عدد دسته جغجغه با قابلیت چرخش در هر دو جهت
  • یک عدد دسته  پیچ گوشتی
  • یک عدد افزاینده طول 
  • مطلب خاصی درج نشده است
بررسی در دیجی کالا

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

راهنمای خرید و لیست قیمت آچار بکس برقی و شارژی

راهنمای خرید و لیست قیمت آچار بکس شارژی و برقی آچار بکس نوعی آچار است که از یک دسته‌ی معمولی […]

بررسی باکیفیت ترین آچار بکس برقی و شارژی برای مصارف خانگی

بررسی باکیفیت ترین آچار بکس برقی و شارژی برای مصارف خانگی آچار بکس‌ جزء لوازم ضروری با اهمیت زیاد است. […]

بررسی بهترین برند آچار بکس بازار

بررسی بهترین برند آچار بکس بازار با هدف نمایش لیست محصول آچار بکس یکی از پرکاربردترین ابزار فنی است که […]

در هنگام خرید آچار بکس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در هنگام خرید آچار بکس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ آچار بکس وسیله‌ای بسیار کاربردی است که امکان بستن […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه