مقایسه کیف ابزار سه برند گلکسی وان، کنزاکس و رونیکس | دهکده ابزار

مقایسه جعبه ابزار سه برند گلکسی وان، کنزاکس و رونیکس

  • 24 آذر 1400
  • 0 نظر
  • mahsa daneshmandi

احتمالا برای شما هم پیش آمده که ابزارآلات خود را گم کنید یا به سختی آنها را پیداکنید، اگر از این کار طاقت فرسا خسته شده‌اید تا انتها با ما همراه باشید. بسیاری از افراد تابه حال به اهمیت داشتن کیفی برای ابزارآلات خود پی نبرده‌اند. تفاوتی ندارد در محل کار یا در خانه، جعبه ابزار یک نیاز ضروری است.

جعبه ابزار چیست؟

جعبه ابزار

خرید از دیجی کالا

 

پیدا کردن مکانی برای نگهداری ابزارآلات همیشه یکی از دغدغه‌های بزرگ است. ابزارها اندازه‌های متفاوتی دارند و در امور گسترده‌ایی کاربرد دارند .در نتیجه حمل آن‌ها به راحتی مثلا در یک کوله پشتی ممکن نیست. در اینجا جعبه ابزارآلات از اهمیت بیش‌تری برخوردار است. جعبه ابزار یا کیف ابزار وسیله‌ای است که به شما کمک می‌کند تا ابزارهای کوچک و بزرگ ضروری برای کار را بصورت یک جا حمل کنید. اصلی‌ترین ابزارآلاتی که معمولا در جعبه ابزارها وجوددارند، شامل؛چکش، میخ، انواع اچار، دم باریک، دریل بی سیم، سیم چین، چراغ قوه، متر نواری، تراز، خط کش،کاردک، هویه، کاتر، فازمتر، گونیا و نقاله و انبردست می‌باشد.
نگه داشتن ابزارآلات و لوازم مورد ‌نیاز برای تعمیرات فنی، به صورت تکی و جدا از یکدیگر می‌تواند گم شدن آن‌ها را به همراه آورد و شما را به دردسر می‌اندازد. از مزیت‌های جعبه ابزار به نگهداری و حمل آسان ابزارآلات و همچنین دسترسی بهتر و آسان‌تر به ابزارآلات می‌توان اشاره کرد. یک مزیت داشتن جعبه ابزار مناسب در منزل این است که باعث می‌شود شما با دسترسی به ابزار،کمتر به مکانیک یا تعمیرکار نیاز پیداکنید و خودتان تا حدودی بتوانید تعمیرات کوچک را انجام دهید.
در گذشته جعبه ابزارها را از چوب می‌ساختند، اما امروزه بیش‌تر از جنس‌ فلز و پلاستیک هستند.از جعبه ابزارهای پلاستیکی بیش‌تر در منزل و جعبه ابزار فلزی به دلیل استحکام بیش‌تر عموما در محیط کار و بیرون از منزل استفاده می‌شود. در هنگام خرید جعبه ابزار دقت کنید تا متناسب با نیاز خود، خرید را انجام دهید. با ما همراه باشید تا با سه برند پرطرفدار کیف ابزار آشنا شوید. از بهترین مارک‌های جعبه ابزار می‌توان به رونیکس،گلکسی وان،کنزاکس، استنلی، نووا و توسن و…اشاره کرد. ما در اینجا به معرفی سه برند گلکسی وان،کنزاکس و رونیکس می‌پردازیم.

کیف ابزار برند گلکسی وان

بدون شک تا الان دریافتید که یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در هر منزل و محل کاری یک جعبه ابزار مناسب است. جعبه ابزار گلکسی وان همان جعبه ابزاری است که شما به آن نیاز دارید. از ویژگی‌های این محصول منحصر به فرد می‌توان به استحکام، زییایی و وزن بسیار کم آن اشاره کرد. جعبه ابزار گلکسی وان بدنه‌ای از جنس پلاستیک اما بسیار مقاوم دارد. این محصول بی نظیر دارای دستگیره‌‌ایی با کیفیت و مقاوم است که حمل را برای شما آسان‌تر می‌کند. همچنین دارای قفل است که برای شما امنیت بسیار بالایی را به ارمغان می‌آورد و دیگر ابزارالات شما دچار صدمه نمی‌شوند.
این محصول با طبقات متنوعی به بازار عرضه شده‌ است که وجود این طبقات به شما کمک می‌کنند ابزار خود را به آسانی بچینید و نظم بسیار بالایی به وجود آورید و بنابراین به آسانی ابزارهای خود را پیدا خواهید کرد. یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این جعبه ابزار،جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB14 است. جعبه ابزار گلکسی وان TB14 این محصول بی نظیر از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین جعبه ابزارهای گلکسی وان است.

کیف ابزار برند گلکسی وان TB14

این جعبه ابزار در ابعاد ۱۴.۵×۱۷.۵×۳۳ سانتی متر و وزن حدود ۸۰۰ گرم ساخته شده‌ است و بدنه‌ی پلاستیکی این جعبه ابزار بسیار مقاوم است. جعبه ابزارTB14 دارای دو طبقه و قفسه بندی است.
همچنین جعبه ابزار TB14 دارای قفل است و امنیت آن تامین می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این جعبه ابزار می‌توان به وجود ۴ محفظه روی درب و یک محفظه‌ی اصلی و یک سینی قابل حمل و جدا شدن و یک دستگیره محکم اشاره کرد.
به طور کلی جعبه ابزار گلکسی وان TB14یک جعبه ابزار پلاستیکی اما محکم و بادوام است. این جعبه ابزار برخلاف انواع فلزی‌اش بسیار سبک و قابل حمل است. به کمک دستگیره‌ای که روی درب جعبه قرارگرفته‌ است، می‌توان آن را بلند و جابه جا کرد.
جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB14، با داشتن سینی قابل حمل تقسیم بندی شده، امکان قراردادن وسایل کوچک را در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهد. از طرف دیگر، قرار گرفتن نظم دهنده روی در کالا نیز به منظور قراردادن وسایل کوچک تعبیه شده‌ است.
جعبه ابزار برند کنزاکس
کنزاکس، برندی ایرانی است که ما آن را با رنگ زرد محصولاتش می‌شناسیم.این برند بیش از دو دهه سابقه فعالیت در زمینه‌ی انواع ابزار را دارد. نکته‌ای که محصولات کنزاکس را از رقیبان خود متمایز می‌سازد، رعایت ارگونومی محصولات این مجموعه است. به این معناست که محصولات این شرکت بادی میپینگ شده و بر اساس ارگونومی بدن انسان ساخته شده‌اند. از ویژگی‌های این جعبه ابزار به زیبایی، استحکام و وزن خالص نسبتا کم آن است.
آنچه جعبه ابزار فلزی کنزاکس را از دیگر جعبه ابزارها متفاوت می‌سازد، مکانسیم اتوماتیک باز و بسته شدن طبقات توسط دسته و لولاهای مربوط است. (شما می‌توانید با فشار اندکی به دسته در زاویه قایم به سمت پایین طبقات جعبه را باز و با کشیدن دسته در جهت بالا، طبقات را مجددا به حالت اولیه یعنی بسته برگردانید).
جعبه ابزار کنزاکس دارای تسمه و پرچهای تقویت شده‌ است. دست گیره حمل این جعبه ابزار از جنس ABS است. این کالا بدنه‌ای با پوشش رنگ الکترواستاتیک دارد. این محصول دارای دو طبقه و سینی مجزا با سه محفظه جداگانه است. اگر به دنبال جعبه ابزاری مقاوم و با دوام هستید که به سادگی آسیب نبیند،جعبه ابزار کنزاکس بهترین انتخاب است. جعبه ابزار کنزاکس در مدل‌های متفاوتی به بازار عرضه شده‌ است که یکی از پرفروش‌ترین آنها جعبه ابزار کنزاکس مدل KBT_1302 است.

 

جعبه ابزار کنزاکس مدل KBT_1302

جعبه ی ابزار

خرید از دیجی کالا

 

این جعبه ابزار منحصر به فرد در ابعاد ۲۰.۵×۲۰×۳۰ و وزن حدود ۲۵۰۰ گرم ساخته شده ‌است. شما این جعبه ابزار را با رنگ زرد می‌شناسید. جنس بدنه‌ی این دستگاه از ورق سرد فولادی است. از مشخصات دیگر این جعبه ابزار می‌توان به پوشش رنگ الکترواستاتیک آن و روان بودن مکانیسم اتوماتیک و دستگیره حمل از جنسABS و پرچ‌های تمام فولادی اشاره کرد.
به طور کلی این جعبه ابزار بدنه‌ای ضخیم و مقاوم که از ورق سرد فولادی است، دارد‌. اتصالات آبکاری شده در این محصول مانع از زنگ زدگی بدنه می‌شود. این محصول دارای ۲ طبقه و سینی جدا با سه محفظه‌ی جداگانه است. این سینی به گونه‌ای طراحی شده‌ است که علاوه بر برخوردار بودن از یک دسته‌ی محکم، سه جایگاه با ابعاد مختلف را برای شما در نظر گرفته‌ تا هر گونه ابزار با سایزهای متفاوت را در آن دسته بندی کنید.

جعبه ابزار رونیکس

رونیکس نام یک برند ایرانی است که در ۴۸ کشور دنیا ثبت شده ‌است. محصولات رونیکس مطابق با استانداردهای بین المللی در کشورهای مختلفی از جمله چین، تایوان، آلمان و…تولید می‌شوند.
این شرکت بیش از ده سال است که انواع ابزارآلات را تولید می‌کند. محصولات این شرکت ضمن داشتن کیفیت خوب از قیمت خوبی نیز برخوردارند. جعبه ابزار رونیکس کیفیت بسیار بالایی دارد و در ابعاد بزرگی تولید می‌شود تا به راحتی ابزارالات خود را درون آن جا دهید.
این جعبه ابزار جنس بسیار مقاومی دارد و مجهز به دسته‌ی جمع شونده است. یکی از پرفروش‌ترین‌های این برند جعبه ابزار رونیکس مدل RH_9116 است.

جعبه ابزار رونیکس مدل RH_9161

رونیکس RH_9161 در ابعاد ۳۴طول،۲۱عرض و ۳۱سانتی متر ارتفاع و وزنی حدود ۱۵۰۰ گرم ساخته شده ‌است. جنس بدنه‌ی این جعبه ابزار از برزنت است. از مشخصات دیگر این جعبه ابزار می‌توان به ۴ محفظه‌ی زیپ دار آن و ۱۵ بند ساده و کشی برای آچار و پیچ گوشتی و ۱۷ جیب ساده‌ و بند دوشی اشاره کرد. این جعبه ابزار دسته‌ای فلزی با روکش فوم دارد.
به طور کلی کیف ابزار رونیکس مدل RH_9116 از نظر اندازه و جا بی نهایت مناسب است و برای مصارف خانگی و نیمه حرفه‌ای عالی است. این جعبه ابزار به دلیل بدنه محکمی که دارد در صورت خالی یا کاملا پر بودن، فرم خودش را حفظ می‌کند و دسته‌ی استیل با روکش پلاستیکی‌اش از ویژگی‌های بسیار خوب آن است.

خرید کیف ابزار

جعبه ابزار یکی از محصولات بسیار کاربردی است، در نتیجه در هنگام خرید و انتخاب آن توجه به برخی نکات ضروری است. نکاتی چون:
• سایز و اندازه جعبه ابزار
جعبه ابزارها در اندازه‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند. در هنگام خرید دقت کنید جعبه ابزاری انتخاب کنید که تمام ابزارآلات شما را بتواند در برگیرد.

پلاستیکی یا فلزی؟

یکی از مهم‌ترین معیارها پلاستیکی یا فلزی بودن جعبه ابزارهاست.حجم ابزارآلات خود را در نظر بگیرید و بعد انتخاب کنید. اگر ابزارآلات شما سبک باشد پیشنهاد ما به شما جعبه ابزار پلاستیکی و چنانچه ابزارالات شما سنگین است، به سراغ جعبه ابزار فلزی روید. می‌توان گفت شما باید متناسب با محیط کاری خود جعبه ابزار انتخاب نمایید، یعنی اگر در معرض ضربه یا سقوط است، جعبه ابزار فلزی انتخاب نمایید تا استحکام لازم را داشته ‌باشد. اما فراموش نکنید جعبه ابزار شما باید قابل حمل آسان و جمع و جور باشد.
جعبه ابزار پلاستیکی
در جعبه ابزارهای پلاستیکی،پلاستیک استفاده شده بسیار مقاوم و با کیفیت است. این نوع جعبه ابزارها وزن بسیار کمی دارند و در برخی از آن‌ها چرخ‌های پلاستیکی وجود دارد که حمل آن‌ها را ساده‌تر می‌کند. شما برای نگهداری و حمل جعبه‌ ابزارهای پلاستیکی نیاز به فضای زیادی ندارید و آن‌ها به راحتی در هر فضایی قابل جای گیری هستند.
جعبه ابزار فلزی
جعبه ابزارهای فلزی به طور معمول از فولاد با کیفیت و ضدزنگ ساخته می‌شوند که سبب می‌شود ابزارآلات شما در اثر تغییر دما یا رطوبت محیط آسیبی نبینند.
جعبه ابزارهای فلزی به نسبت جعبه ابزارهای پلاستیکی مقاومت بیش‌تری دارند اما فراموش نکنید وزن این جعبه ابزارها از جعبه ابزارهای پلاستیکی بیش‌تر است و حمل آن‌ها سخت‌تر است.
از جعبه ابزارهای فلزی به طور معمول در محیط‌هایی استفاده می‌شود که نیاز به جابه جایی زیادی نیست. از این جعبه ابزارها در محیط‌هایی که جعبه ابزار در معرض سقوط و یا آسیب است، بیش‌تر استفاده می‌شود. برخلاف تصور شما که فکر می‌کنید جعبه ابزار فلزی بهتر است، اگر جعبه ابزار پلاستیکی از مواد خوب ساخته شود می‌تواند بهتر باشد.
چرا پلاستیکی؟
• جعبه‌های فلزی نسبت به نوع پلاستیکی وزن خیلی بیش‌تری دارند که همین دلیلی می‌شود تا هنگام حمل و نقل وزن کل جعبه بسیار زیاد شود.
• جعبه‌های فلزی در هنگام برخورد ابزار در داخل جعبه، پوشش رنگ خود را از دست می‌دهند و با گذشت زمان اگر آب یا رطوبت به جعبه‌ی شما برسد، زنگ زدگی در پی دارد.
• جعبه‌ ابزارهای فلزی ممکن است طبقه بندی نداشته ‌باشند. فراموش نکنید جعبه ابزارهای پلاستیکی باید مستحکم و دارای لولاهای قوی باشند.
پیش از اقدام به خرید جعبه ابزار، لازم است تصمیم بگیرید که جعبه ابزار را برای چه مکانی خریداری می‌کنید. جنس جعبه ابزاری که انتخاب می‌کنید، بهتر است با مکانی که قراراست آن را قراردهید، متناسب باشد.
به طور کلی مزیت‌های جعبه ابزارهای پلاستیکی از جعبه ابزارهای فلزی بیش‌تر است‌. این جعبه ابزارها ویژگی‌هایی چون وزن کم، مقاومت مناسب، تنوع اندازه، رنگ، طرح و عدم زنگ زدگی و مقاومت در برابر رطوبت دارد که در نگاه اول توجه هر مخاطبی را به خود جذب خواهدکرد.
تعداد کشوها و طبقه‌ها را در نظر بگیرید
در هنگام خرید فراموش نکنید چه تعداد ابزارالات دارید و متناسب با آن کیف ابزاری را خریداری کنید که تعداد کشو و طبقات کافی داشته باشد.به طور کلی کیف ابزار شما باید تعداد فضای نگهداری متناسب با ابزارهای شما داشته ‌باشد.
برخی از جعبه ابزار‌های تخصصی دارای جداکننده و نظم دهنده‌هایی هستند که می‌توان از آن‌ها برای قراردادن ابزارهای مختلف در موقعیت‌های مناسب استفاده کرد. در این صورت ابزارها به راحتی پیدا می‌شوند و در اثر ضربه آسیب نمی‌بینند. جعبه ابزاری مناسب است که دارای طبقه‌ها و محفظه‌های جداگانه باشد.

قفل جعبه ابزار
وجود قفل در جعبه ابزار شما می‌تواند حمل و نقل ابزارآلات را بدون آسیب دیدن آن‌ها برای شما میسر سازد. البته دقت کنید امروزه جلوی اکثر جعبه ابزارها عموما یک قفل وجود دارد. زیپ و قفل به‌ کار رفته در جعبه ابزارها باید به راحتی باز و بسته شوند.
در آخر
جعبه ابزار جایی برای مرتب کردن و قراردادن ابزار به منظور نظم و دسترسی ساده‌تر به ابزارها است. وجود یک جعبه ابزار علاوه بر حمل راحت ابزارآلات شما امکان تفکیک و دسترسی سریع را نیز برای شما فراهم آورد. اما دقت کنید جعبه ابزار شما باید دارای قسمت بندی باشد. در نگاه اول برای خرید جعبه ابزار ظاهر آن مورد توجه قرار می‌گیرد. اگر ظاهر آن به گونه‌ای بود که توجه مخاطب را به خود جلب کرد، استحکام جعبه، وزن، ظرفیت و تعداد طبقات آن مورد توجه قرار می‌گیرد.
جعبه ابزارها به خودی خود وزن خاصی ندارند اما دقت کنید وزن ابزارآلات بسیار زیاد است و افراد به دنبال جعبه ابزاری هستند که در عین داشتن وزن بسیار کم مقاومت بسیار بالایی نیز داشته باشد.

نام محصولتصویرمزایامعایبلینک خرید
جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB13جعبه ابزار گنزاکس
  • - دارای محفظه اصلی
  • - دارای 1 طبقه قفسه بندی شده
  • - دارای 3 محفظه روی درب
  • - دارای دستگیره
نداردبررسی در دیجی کالا
جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB18Sجعبه ابزار گلکسی وان مدل TB18S
  • - دارای محفظه اصلی
  • - دارای 1 طبقه قفسه بندی شده
  • - دارای 3 محفظه روی درب
  • - دارای دستگیره
نداردبررسی در دیجی کالا
جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB14جعبه ابزار گلکسی وان مدل TB14
  • - دارای 1 محفظه اصلی
  • فایل بندی
    - دارای 1 سینی قابل حمل با 8 محفظه
  • - دارای 4 محفظه روی درب
  • - دارای دستگیره
  • کوچک
  • لاستیک نامرغوب
بررسی در دیجی کالا
جعبه ابزار گلکسی وان کد 303جعبه ابزار گلکسی وان
  • رنگ بندی، کیفیت ساخت، جمع و جور بودن
  • بسته بندی خوب
  • کیفیت نسبتا خوب

  • حجم بالا وفضای کم
  • دقت ساخت پایین
  • کمی پلاستیکی که روی دسته جعبه قراردادند خشک وسفته
بررسی در دیجی کالا
جعبه ابزار گلکسی وان کد 403جعبه ابزار گلکسی وان کد 403
  • قیمت مناسب
  • کیفیت عالی
  • بزرگ و جا دار
  • رنگ خوب
  • زیبا
  • جادار
  • سنگین
  • لبه های کار موقع در آوردن و گذاشتن ابزار باعث اذیت دست میشه
  • باز و بسته شدنش روان نیست
بررسی در دیجی کالا
جعبه ابزار کنزاکس مدل KBT-1403جعبه ابزار کنزاکس مدل KBT-1403
  • قابلیت بازو بسته شدن به صورت اتوماتیک
    دارای دسته از جنس ABS
  • مجهز به شکاف نصب قفل
  • پوشش رنگ الکترو استاتیک ضد خش
  • تسمه و پرچهای تقویت شده
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
جعبه ابزار کنزاکس مدل KBT-1302جعبه ابزار کنزاکس مدل KBT-1302
  • قابلیت بازو بسته شدن به صورت اتوماتیک
  • دارای دسته از جنس ABS
  • مجهز به شکاف نصب قفل
  • پوشش رنگ الکترو استاتیک ضد خش
  • تسمه و پرچهای تقویت شده
  • سنگین است
بررسی در دیجی کالا
جعبه ابزار کنزاکس مدل KBT-1303جعبه ابزار کنزاکس مدل KBT-1303
  • قابلیت بازو بسته شدن به صورت اتوماتیک
  • دارای دسته از جنس ABS
  • مجهز به شکاف نصب قفل
  • پوشش رنگ الکترو استاتیک ضد خش
  • تسمه و پرچهای تقویت شده
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
کیف ابزار کنزاکس مدل KTB-140کیف ابزار کنزاکس مدل KTB-140
  • زیپ با کیفیت
  • سایز مناسب
  • جنس برزنت خوب
  • کیفیت خوب
    طراحی زیبا
  • ابعاد بزرگ
بررسی محصول در دیجی کالا
جعبه ابزار کنزاکس مدل KBT-1503جعبه ابزار کنزاکس مدل KBT-1503
  • قابلیت بازو بسته شدن به صورت اتوماتیک
  • دارای دسته از جنس ABS
  • مجهز به شکاف نصب قفل
  • پوشش رنگ الکترو استاتیک ضد خش
  • تسمه و پرچهای تقویت شده
بررسی محصول در دیجی کالا
جعبه ابزار رونیکس مدل RH-9152جعبه ابزار رونیکس مدل RH-9152
  • کیفیت خوب
  • به نسبت قیمتش خوبه
  • خوش دست

  • خوش فرم بودم
  • ابعاد کوچک
بررسی خرید در دیجی کالا
جعبه ابزار رونیکس مدل 9154 - RHجعبه ابزار رونیکس مدل 9154 - RH
  • سبک
  • مقاوم
  • کم حجم
  • کارایی بالا
  • دستگیره و قفل پلاستیکی
بررسی در دیجی کالا
جعبه ابزار رونیکس مدل RH-9170جعبه ابزار رونیکس مدل RH-9170
  • جنس خوب
  • کیفیت بیست
  • کوچیک
بررسی در دیجی کالا
جعبه ابزار رونیکس مدل RX-9153جعبه ابزار رونیکس مدل RX-9153
  • جنس خوب
  • تعداد طبقات:2
  • تعداد محفظه کالا:16
  • جنس: پلاستیک
  • ندارد
بررسی در دیجی کالا
جعبه ابزار رونیکس مدل RH-9171جعبه ابزار رونیکس مدل RH-9171
  • اندازه عالیه
  • جنس بدنه مقاوم
    اندازه و ابعاد مناسب
    جادار
  • کیفیت
  • وزن سنگین
بررسی در دیجی کالا

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

بررسی پرفروش‌ترین اره‌ پروفیل بر در بازار

اره‌ پروفیل بر دستگاهی برقی است که در صنعت ساخت و ساز و صنایع بزرگتر برای برش پروفیل‌ها و فلزات […]

بررسی پرفروش‌ترین اره‌ پروفیل بر در بازار

اره‌ پروفیل بر دستگاهی برقی است که در صنعت ساخت و ساز و صنایع بزرگتر برای برش پروفیل‌ها و فلزات […]

مقایسه پروفیل بر دو برند بوش و رونیکس

در مقاله مقایسه پروفیل بر می خوانیم؛ اره پروفیل بر یک دستگاه برقی است که با کمک آن می‌توان خیلی […]

لیست قیمت 30 مدل اره پروفیل بر با کیفیت برای مصارف خانگی

دستگاه پروفیل بر نوعی اره است که قابلیت برش انواع پروفیل‌ها و فلزات در ضخامت‌های مختلف را دارد. این پروفیل […]

بررسی انواع پروفیل بر، کدام مدل مناسب شما است؟

انواع پروفیل بر یک دستگاه برقی است که بر روی یک سطح و به صورت محکم نصب می‌شود و پروفیل‌های […]

راهنمای خرید اره پروفیل بر

راهنمای خرید اره پروفیل بر برای خرید  اره پروفیل بر که ابزاری پرکاربردی است که در صنایع مختلف برای برش […]

بررسی پرفروش‌ترین دمنده و مکنده در بازار

بررسی پرفروش‌ترین دمنده و مکنده در بازار در مقاله پرفروش‌ترین دمنده و مکنده می پردازیم به اینکه، دستگاه دمنده و […]

لیست قیمت 30 مدل دمنده و مکنده با کیفیت برای مصارف خانگی

کاربرد و مزایای دستگاه دمنده و مکنده دستگاه دمنده و مکنده با کیفیت ازجمله ابزارهای پرکاربردی است که در تمیز […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه