بررسی انواع سشوار صنعتی، کدام مدل مناسب شما است؟ | دهکده ابزار

بررسی انواع سشوار صنعتی

  • 29 خرداد 1400
  • 0 نظر
  • مژده ندمایی

بررسی انواع سشوار صنعتی، کدام مدل مناسب شما است؟

سشوار صنعتی که نام دیگر آن تفنگ حرارتی است، یک نوع وسیله الکتریکی می‌باشد که دقیقاً به صورت یک سشوار آرایشی عمل می‌کند. این سشوار از یک فن و یک موتور تشکیل شده است و هوای گرم را با کمک یک نازل به بیرون هدایت می‌کند. این گرمای موجود در سشوار صنعتی توسط یک المنت ایجاد می‌شود و همچنین یک محفظه برای حفاظت و امنیت بیشتر از فرد در نظر گرفته شده است. این دستگاه به دلیل قدرت بسیار بالایی که دارد معمولاً در کاربردهای صنعتی استفاده می‌شود. علاوه بر این، سرعت موتور و همچنین گرمای تولید شده در این ابزار برقی مطابق با کار و فعالیتی که انجام می‌شود کاملاً قابل تنظیم است.
سشوار صنعتی در حقیقت همان سشوار خانگی است با این تفاوت که توان گرمایشی بسیار بالایی دارد و شدت باد تولید شده در آن خیلی بیشتر از یک سشوار معمولی است. درجه حرارت و باد تولید شده در آن در حدود 50 تا 700 درجه سانتی‌گراد است که تقریباً می‌توان گفت این دما ده‌ها برابر نسبت به یک سشوار آرایشی است. به این خاطر که برای تولید گرما در امور صنعتی کلان، خم کردن لوله و یا اجسام پلاستیکی و حتی از بین بردن آلودگی موجود بر روی سطوح، دودی کردن شیشه‌های خودرو، چسباندن روکش‌ها و …. استفاده می‌شود.
این ابزار نیز مانند تمامی وسیله‌های برقی مورد استفاده در صنعت نیازمند داشتن اطلاعات کافی و دانستن یکسری نکات در مورد آن‌ها، قبل از خرید آن است. به همین منظور ما قصد داریم تا در این مقاله به منظور آشنایی بیشتر شما، در مورد این ابزار صنعتی، کاربردهای آن و همچنین راهنمایی‌های لازم در مورد خرید این محصول توضیح دهیم تا بتوانید سشوار صنعتی را مطابق با نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید.

اجزای تشکیل دهنده سشوار صنعتی

یک سشوار صنعتی از دو قسمت تشکیل شده است: المنت و موتور
المنت: قسمت المنت در سشوارها مسئولیت تولید هوای گرم را بر عهده دارند.
موتور: این قسمت وظیفه انتقال هوای گرمی که توسط المنت‌ها تولید می‌شوند را بر عهده دارند.

کاربرد سشوارهای صنعتی

از این ابزار برقی که ساختار ساده‌ای هم دارد می‌توان در صنعت استفاده‌های مختلفی کرد. از جمله کاربرد این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ابزار گرم کردن، شرینگ و وکیوم محصولات در بخش بسته‌بندی است. همچنین از این ابزار می‌توان برای سوزاندن رنگ‌بر روی فلزات، خم کردن پلاستیک، نرم کردن لوله‌های سفت، گرم کردن شیشه‌های طلقی برای تبدیل کردن آن‌ها به فراورده‌های دیگر، برداشتن چسب از روی سطوح مختلف، دودی کردن شیشه‌های اتومبیل و …. استفاده کرد.
علاوه بر این موارد، از سشوارهای صنعتی برای از بین بردن رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در زمان برخورد هوای گرم با سطح مورد نظر، رنگ از روی آن جدا می‌گردد. همچنین از این وسیله برای کاربردهای صنعتی مانند جوشکاری، لحیم‌کاری، تولید لامپ‌های کم‌مصرف، صافکاری، لبه چسبانی لوله‌کشی، وارنیش کردن سیم‌ها و جدا کردن کف‌پوش استفاده می‌شود.

مزایای سشوار صنعتی

از مزیت‌های این ابزار برقی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• به دلیل داشتن یک دسته پلاستیکی نرم در این دستگاه، باعث شده است که در زمان کار طولانی مدت با آن کاربر احساس خستگی در طول کار نداشته باشد.
• یکی دیگر از مزیت‌های این ابزار، عدم نیاز به تولید آتش برای گرم کردن است. تولید شعله آتش در هنگام کار می‌تواند به محصول مورد نظر آسیب وارد کند.
• ازآنجایی‌که طیف حرارت تولید شده توسط سشوار بسیار گسترده است، می‌توان از آن در کاربردهای مختلف صنعتی استفاده کرد.

انواع سشوارهای صنعتی

این وسیله که نسبت به سشوارهای خانگی بزرگ‌تر است می‌تواند گرمای بسیار بیشتری را در مقایسه با سشوارهای خانگی تولید کند. به همین دلیل است که اغلب برای کارهای حرفه‌ای‌تر و صنعتی استفاده می‌شود. این سشوارها معمولاً به سه شکل کلی در بازار موجود هستند:

  • سشوار گازی
  • سشوارهای مادون‌قرمز
  • سشوار برقی

 

در ادامه به توضیح هر کدام از این نوع سشوارها پرداخته‌ایم:

• سشوار صنعتی گاری

این ابزار برقی معمولاً قیمت پایین‌تری دارد و ارزان هستند و بیشتر در مواردی که کارهای کوچک نیاز است مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای استفاده از این ابزار باید اطلاعات کامل در مورد نحوه استفاده از آن را داشته باشید، زیرا ناآگاهی در مورد آن می‌تواند بسیار خطرناک باشد.
این دستگاه از ذخیره گاز خود برای روشن شدن استفاده می‌کند که کپسول آن باید تعویض و یا پر گردد. این دستگاه نسبت به نوع برقی آن از محبوبیت کمتری در بین مشتریان و کاربران برخوردار است.

• سشوار صنعتی مادون‌قرمز

درصورتی‌که بخواهید یک ابزار برقی ارزان قیمت و کوچک خریداری کنید و تمایل دارید تا گرمای تولید شده به بیرون نفوذ پیدا نکند به صورتی که جسم را به خوبی گرم کند، این دستگاه انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد. این نوع از سشوار معمولاً زیاد گرم نمی‌شود و حرارت آن در حدود دمایی بین 400 تا 600 درجه سانتی‌گراد است. این مدل را می‌توان ایمن‌تر از سایر مدل‌ها در نظر گرفت.

• سشوار صنعتی برقی

در این نوع از سشوار همان‌طور که از نامش پیداست از برق به‌عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند. معمولاً محدوده حرارتی در این نوع از سشوار در حدود 600 تا 1000 درجه سانتی‌گراد است و این دما می‌تواند قابل تنظیم و متغیر باشد. بهتر است مطابق با کار خود طول کابل سیم سشوار را نیز در نظر بگیرید تا در زمان کار با آن با مشکل مواجه نشوید. در برخی مواقع به دلیل عدم دسترسی به برق و یا نیاز به حمل و جابه‌جایی این ابزار، کاربر نمی‌تواند از این نوع دستگاه استفاده کند. به همین علت از سشوار صنعتی شارژی که با کمک باتری روشن می‌شود کمک می‌گیرند. در این نوع از ابزارها باید قبل از استفاده از آن به‌طور کامل شارژ گردد تا هنگام کار ناگهان خاموش نشود.

راهنمای انتخاب یک سشوار صنعتی مناسب

برای خرید هر نوع ابزار برقی و صنعتی باید یکسری موارد را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین نتیجه از انتخاب خود را به دست آورید. انتخاب یک سشوار صنعتی مناسب ملزم بررسی و ارزیابی شرایط کاری خود و همچنین نیازهای شما نسبت به این ابزار است. در ادامه مطلب نکاتی را که در هنگام خرید سشوار باید به آن توجه کنید را برای شما بیان نموده‌ایم:

نوع و برند سشوار صنعتی

در واقع باید در هنگام خرید این ابزار به نوع نیاز و استفاده شما از آن توجه کنید به این صورت که، نوع عملکرد مورد انتظار از این وسیله و همچنین محل به‌کارگیری آن می‌تواند از عوامل مؤثر بر روی انتخاب شما در هنگام خرید باشد. هر چه دستگاه مورد نظر شما حرفه‌ای‌تر باشد، معمولاً مقاومت بیشتری در برابر آسیب‌های محیطی خواهد داشت. علاوه بر این موارد، اگر وسیله‌ای که انتخاب می‌کنید متناسب با محیط کار شما نباشد می‌تواند بسیار خطرساز برای افراد کاربر و یا مشغول به کار در آن محیط باشد.
در برخی از محیط‌های کاری ممکن است دسترسی به برق‌کار آسانی نباشد و یا اینکه نیاز به حمل و جابه‌جایی این ابزار را داشته باشید که به این منظور می‌توانید از سشوارهای با مدل‌های بی‌سیم آن استفاده کنید.
برندهای مختلفی از این نوع سشوار در بازار موجود است که در کیفیت‌های مختلف و توسط تولیدکننده‌ها و شرکت‌های متفاوتی طراحی و ساخته شده است که از این برندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سشوار صنعتی محک، رونیکس، بوش، ماکیتا، دیوالت و ….

قدرت سشوار صنعتی

توان این ابزار همان‌طور که اشاره کردیم می‌تواند هم با کمک برق و هم گاز تأمین شود. ازآنجایی‌که سشوارهای برقی محبوبیت بیشتری در بین مصرف‌کنندگان آن دارد باید به میزان توان و قدرت آن نیز توجه کنید. هرچه توان و ولتاژ دستگاه بالاتر باشد، میزان حرارت تولید شده و همچنین شدت هوای خروجی از آن بیشتر خواهد شد. در سشوارهایی که از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند می‌توان حرارت را با کمک یک کلید جوی استیک، به صورت پله‌ای تنظیم کرد.
قدرت موتور سشوارهای بی‌سیم توسط باتری لیتیومی که بر روی آن قرار دارد تأمین می‌شود. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که سشوارهای برقی قطعاً نسب به نوع باتری خور آن از توان و قدرت بسیار بالاتری برخوردار است.

جریان هوای تولیدی سشوار

میزان جریان هوای تولید شده در این نوع سشوارهای صنعتی، توسط تولیدکنندگان این ابزار و بر اساس فوت مکعب در دقیقه (CFM) طراحی شده است و حتی گاهی اوقات برحسب لیتر بر دقیقه می‌باشند. این مقدار ذکر شده هر چه رقم بالاتری را داشته باشد، ابزار با قدرت و سرعت بیشتری، هوا را منتقل می‌کند.

المنت سشوارهای صنعتی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در کیفیت عملکرد و میزان ماندگاری و طول عمر یک سشوار تأثیر مستقیمی‌دارد، نوع و جنس المنت بکار رفته در آن است. امروزه از المنت‌های فلزی و سرامیکی در این نوع دستگاه‌ها استفاده می‌شود که هر کدام می‌تواند خصوصیات، ویژگی و طول عمرهای متفاوتی داشته باشند.

قابلیت تنظیم دما

یکی دیگر از نکاتی که قبل از انتخاب و خرید یک سشوار باید به آن توجه کنید، قابلیت تنظیم دمای تولید شده در دستگاه است. این قابلیت باعث می‌شود تا دستگاه بتواند در محیط‌های مختلف و در شرایط کاری متفاوت دمای هوای متغیری را برحسب نیاز کاربر فراهم کند، که درنتیجه آن می‌تواند کاربردهای متنوع‌تری داشته باشد.
در زمان کار با سطوح مختلف می‌توان سشوار را بر روی درجه دماهای پایین‌تری تنظیم نمود و برای مواقعی که به گرمای بیشتری احتیاج دارید می‌توانید این دما را بر اساس درجه تعبیه شده بر روی آن تنظیم کنید و افزایش دهید.

صفحه نمایشگر

صفحه نمایشگر در این دستگاه می‌تواند به صورت ال ای دی و یا ال سی دی باشد. در واقع این نمایشگرها نشان دهنده اطلاعات و داده‌های مفیدی مانند اطلاعات دما، سرعت و جریان هوا به کاربر است که به صورت تصویری نشان داده می‌شود.
این صفحه نمایش‌ها می‌تواند این امکان را به شما بدهد تا دمای دقیق آن را به صورت واضح مشاهده کنید. به‌عنوان‌مثال، برای مواقع حساس و در هنگام کار بر روی اشیای کوچ و حساس‌تر مانند قطعات کامپیوتری نیاز دارید تا میزان گرمایش دقیق را بدانید و از آن اطلاع داشته باشید.

قطع کن حرارتی

برخی از دستگاه‌های گرمایشی از این قابلیت محروم هستند، اما این قابلیت می‌تواند باعث شود تا در صورت شکسته شدن آستانه گرمای از پیش تعیین شده، دستگاه به صورت خودکار خاموش شود.
این ویژگی علاوه بر اینکه به رساندن دما به حالت متعادل کمک می‌کند، باعث ایجاد ایمنی بیشتر کاربر و افزایش طول عمر و ماندگاری آن می‌شود به این دلیل که گرمای زیاد باعث آسیب رسیدن به آن می‌شود.

نشانگر گرمای باقی‌مانده

نازل موجود در سشوارها پس‌ازاینکه در طولانی مدت استفاده شوند دمای آن‌ها بسیار بالا رفته و داغ می‌شوند و درصورتی‌که کاربر بخواهد آن را بردارد به‌راحتی صدمه می‌بیند. اما درصورتی‌که یک نشانگر گرمای باقی‌مانده و یا یک چراغ هشداردهنده بر روی آن وجود داشته باشد موجب می‌شود تا کاربر از دمای باقی‌مانده بر روی سشوار آگاهی داشته باشد و پس‌ازآنکه نازل به میزان کافی سرد شد آن را با دست بردارد.

نوع نازل و لوازم جانبی موجود در این ابزار

در زمان خرید یک سشوار صنعتی علاوه بر اینکه به مواردی همچون قدرت و توان دستگاه توجه می‌کنید باید نوع نازل و لوازم جانبی موجود بر روی آن را نیز در نظر بگیرید. معمولاً حداقل یک یا دو نازل همراه با دستگاه عرضه می‌گردد تا کارایی دستگاه در مصارف گوناگون افزایش یابد.
یکی از این لوازم جانبی کاردک است که به شما کمک می‌کند تا رنگ شل شده توسط حرارت سشورا را به‌راحتی از روی سطح مورد نظر جدا کنید و بردارید. لیسه یکی دیگر از این ابزارهای جانبی است که به شما این امکان را می‌دهد تا رنگ را از گوشه‌های مهره‌دار یا شیارهای قاب درب و پنجره بخراشید.

انواع نازل‌ها

استفاده از یک نازل مناسب بر روی سشوار امری ضروری محسوب می‌شود به این دلیل که به شما کمک می‌کند تا انفجار را بر روی مناطق به صورت دقیق‌تری تنظیم کند. نازل‌ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام می‌تواند کاربرد مخصوص خود را داشته باشد و باعث انتشار، بازتاب و تمرکز بر روی سطح مورد نظر گردد. در برخی از سشوارهای صنعتی چندین نازل در بسته بندی آن قرار گرفته است تا در صورت لزوم و برای کاربردهای متفاوت بتوانید از انواع مختلف آن استفاده کنید. این نازل ها قابل تغییر هستند و به راحتی می توان آن را نیز تعویض کرد. در ادامه برخی از این نازل‌ها همراه با کاربرد آن ها در زیمنه های مختلف را نام برده‌ایم و به اختصار توضیح داده ایم:
نازل اصلی: این نازل معمولاً در کارهای عادی و معمول استفاده می‌شود. اما گاهی اوقات ممکن است در این موارد هم نیاز به کنترل بیشتر بر روی خروجی سشوار و سطح مورد نظر داشته باشید.
نازل محافظ شیشه: درصورتی‌که قطعه کار شما از جنس شیشه باشد، این نازل می‌تواند باعث حفاظت و جلوگیری از ترک خوردن شیشه گردد. به این صورت که گرمای حاصل را از شیشه دور نگه می‌دارد و از آسیب رسیدن به آن جلوگیری می‌کند.
نازل دم ماهی یا تخت: از این نازل برای از بین بردن رنگ، شل کردن کاشی‌ها و … در سطوح وسیع‌تری استفاده می‌شود. به صورت کلی می‌توان گفت که این نازل می‌تواند گرما را در سطح بیشتری منتشر کند.
نازل مخروطی: این نازل برعکس مورد قبلی، گرمای حاصل از سشوار را در یک نقطه مورد نظر متمرکز می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا در یک منطقه بسیار کوچک گرمای بسیاری را پخش کنید. از این نازل معمولاً برای جوشکاری برزنت‌های پلاستیکی، شکل دادن به نقطه وینیل و یا حتی شکل داده به شیشه استفاده می‌شود.
نازل بازتابنده قاشق: از این نازل بازتابنده قاشق برای شکل ادن پیچ‌های محکم در لوله‌های پلاستیکی یا گرم کردن یکنواخت لوله‌ها به صورت یکجا و از همه سو استفاده می‌گردد. از این نازل همچنین در موارد دیگری مانند شل شدن سریع لوله‌های یخ‌زده استفاده می‌شود و در برای این کاربرد بسیار مفید است.
از نازل‌های سطحی معمولاً برای کارهای جوشکاری استفاده می‌شود و از نازل‌های تراشندِ برای ایجاد خراش بر روی سطح با کمک گرما استفاده می‌شود.

دسته سشوار صنعتی

یکی از مهم‌ترین اجزای تشکیل دهنده این سشوارها، دسته آن‌ها و جنس آن است، زیرا می‌تواند از خستگی زیاد شما در زمان کار طولانی مدت جلوگیری کند. این دسته‌ها اگر به صورت اصولی ارگونومیک طراحی شده باشند، باعث می‌شود تا بدون خستگی، مدت‌زمان بیشتری را از این دستگاه استفاده کنید.

پایه نگهدارنده سشوار

وجود این پایه بر روی دستگاه باعث می‌شود تا به صورت مطمئن‌تری بر روی پایه قرار بگیرد. سشوار را می‌توان بر روی این پایه قرار داد به صورتی که نازل موجود بر روی آن به سمت بالا باشد و امکان استفاده از هر دو دست در زمان کار وجود داشته باشد. به‌ عنوان‌ مثال، این ویژگی می‌تواند در زمان استفاده از این ابزار برای محیط‌هایی که نیاز به خم کردن تعداد زیادی لوله و شکل دادن به آن دارید مناسب باشد.

قیمت سشوار صنعتی

این قیمت می‌تواند بر اساس برند و شرکت تولید کننده آن، میزان قدرت و توان این ابزار متفاوت باشد. شما می‌توانید بر اساس میزان مبلغی که برای خرید این وسیله در نظر گرفته‌اید و همچنین نیاز و خواسته‌های خود از یک ابزار و درنهایت محیطی که در آن کار می‌کنید و فعالیت مورد نظر خود، سشوار صنعتی مناسب و باکیفیت مطلوب و همچنین ماندگاری و طول عمر بالا را تهیه و خریداری نمایید.

 

 

نکات ایمنی در هنگام خرید و کار با سشوار صنعتی

• برای ایمنی هرچه بیشتر و محافظت از خود در زمان کار با این‌گونه دستگاه‌های، بهتر است از سشوارهای صنعتی باکیفیت و از برندهای معتبر استفاده کنید. همچنین تمامی دستورالعمل‌های لازم را مطابق با راهنمای موجود در دفترچه آن‌که توسط کارخانه سازنده بیان شده است را بکار بگیرید.
• در زمان خرید سشوار مورد نظر خود محیطی که قرار است در آن از این دستگاه استفاده کنید را مد نظر بگیرید و سشوار مناسب با کار خود را تهیه کنید. استفاده از یک سشوار با قدرت بسیار بالا در مصارف خانگی می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد.
• در هنگام کار با این ابزار فاصله مناسب سشوار تا قطعه کار را رعایت کنید تا علاوه بر اینکه از آسیب رسیدن به قطعه کار جلوگیری می‌کند، باعث می‌شود تا خود دستگاه و کاربر و مصرف‌کننده آن نیز محافظت گردند.

موارد مهم در زمان استفاده از سشوار صنعتی

این ابزار نیز مانند تمامی دستگاه‌های صنعتی دیگر باید از وارد شدن هرگونه ضربه به آن جلوگیری شود، به این دلیل که در زمان کار با دستگاه، دمای سرامیک المنت آن به شدت افزایش می‌یابد و این باعث می‌شود که در برابر کوچک‌ترین ضربه‌ای شکننده و حساس شود و دچار آسیب گردد و یا حتی در برخی موارد ممکن است که سشوار شما بشکند.

بررسی سشوار صنعتی

علاوه بر این، بهتر است در زمان کار طولانی مدت با سشوار، پس از هر چند دقیقه‌ای که با آن کار می‌کنید، چند دقیقه به آن استراحت بدهید. این کار باعث می‌شود تا ماندگاری و طول عمر دستگاه شما افزایش یابد و کارایی آن نیز کاهش پیدا نکند.
تمیز نگه داشتن هر دو قسمت سشوار که هوا ره به درون خود می‌کشد بسیار مهم است و باعث می‌شود تا هوا بهتر به داخل آن مکیده شود و در نتیجه کارایی این دستگاه نیز افزایش می‌یابد.
همچنین برای اینکه مکنده کارایی خود را از دست ندهند بهتر است در زمان اتمام کار، آن را به صورت عمودی بر روی سطح زمین قرار بدهید و درصورتی‌که آن را به صورت صحیح بر روی زمین قرار ندهید به‌ گونه‌ای که ورود هوا به داخل آن دچار مشکل شود، می‌تواند به دستگاه شما آسیب‌های جدی وارد کند.
همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب و خرید یک سشوار صنعتی مناسب برای مصرف‌کننده و کاربر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. رعایت همه این نکات ممکن است در ابتدا کمی سخت و دشوار به نظر برسد، اما با انجام بررسی‌های لازم از شرایط و محیط کاری خود و همچنین مبلغ مورد نظرتان برای خرید یک سشوار می‌توانید بهتر و راحت‌تر تصمیم بگرید.
همچنین بهتر است در زمان انتخاب این ابزار صنعتی به دفترچه راهنمای موجود بر روی ان و ویژگی‌های این محصول رجوع کنید و با مطالعه دقیق در مورد آن و کسب آگاهی لازم اقدام به خرید نمایید. داشتن یک سشوار صنعتی مناسب با شرایط شما علاوه بر کیفیت بالا و کارایی بسیاری که در زمان کار می‌تواند برای شما فراهم کند، از خستگی زیاد در زمان کار نیز جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود تا کاربر در هنگام کار با این وسیله هیچ گونه احساس خستگی نداشته باشد.

به نظر شما این پست خوب بود؟ اگر پسندیدید حتما امتیاز دهید!
نوشته های مرتبط

قیمت ابزار همه کاره باکیفیت و کاربردی برای مصارف خانگی

لیست قیمت ابزار همه کاره باکیفیت برای مصارف خانگی ابزار همه کاره که آن را با نام ابزار چند کاره […]

مقایسه ابزار همه کاره 3 برند ماکیتا، دیوالت و بوش

مقایسه ابزار همه کاره 3 برند دیوالت، ماکیتا و بوش ابزار همه کاره در صنایع مختلف و کارگاه‌های زیادی مورد […]

بررسی برخی از پرفروش‌ترین ابزار همه کاره در بازار

بررسی پرفروش‌ترین ابزار همه کاره در بازار ابزار همه کاره یکی از ابزار کاربردی در مشاغل فنی است که امکان […]

بررسی انواع ابزار همه کاره در بازار

بررسی انواع ابزار همه کاره داشتن ابزاری که بتواند کاربری‌های مختلفی داشته باشد یک مزیت محسوب می‌شود. کمبود فضا، افزایش […]

راهنمای خرید ابزار همه‌کاره

راهنمای خرید ابزار همه‌کاره ابزار همه‌کاره از جمله ابزاری به شمار می‌آید که وجود آن در بسیاری از کارگاه‌ها ضروری […]

بررسی پرفروش‌ترین جعبه ابزار در بازار

جعبه ابزار یکی از لوازم ضروری در هر خانه است که وظیفه‌ی نگهداری از انواع ابزارآلات را بر عهده دارد. […]

مقایسه آچار ضربه ای سه برند رونیکس بوش و توسن

یکی از ابزارهای مهم وقابل استفاده درخانه و کارخانه آچار ضربه‌ای است. نوع آچاری که در این مکان‌ها استفاده می […]

لیست قیمت آچار ضربه ای باکیفیت برای مصارف خانگی

آچار ضربه‌ای باکیفیت برای مصارف خانگی آچار ضربه ای جزو ابزارهای ضروری در کسب و کار فنی به شمار می‌رود. […]

جدیدترین کالاها
دیدگاه های مطلب
0 دیدگاه برای این نوشته
ارسال یک دیدگاه